бензин и добавки ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

бензин и добавки ?

Мнение от DEFLEPPARD » 18 Сеп 2004, 6:29

с какъв бензин си карате Е30ките ? слагате ли някакви добавки? какви и защо?
по думите на брат ми "таз кола върви с всякакъв бензин" само че колкото по-слаб е толкова по-малко ще върви и толкова повече ще гори...?
инструктирал ме е да наливам само 95+ ви пауър на Шел щото имал някви добавки вътре които смазвали двигателя... в тоя случай има ли необходимост от доъплнителни добавки, какви и за кво служат? :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 21.04.2004

Мнение от Markiza » 18 Сеп 2004, 12:55

Само бензин 95+ на ШЕЛ.Много рядко 98.Не съм привърженик на добавките :x ,нямам добри спомени от тях.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: кв гоце делчев

Мнение от Ple6ivia » 23 Сеп 2004, 17:43

аз лично сипвам 95 и след това слагам една добавка на омв за повишаване октановото число и тва е всичко.

М40 Forever
Аватар
Мнения: 2550
Регистриран на: 4.11.2003
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M

Мнение от Малкия » 23 Сеп 2004, 18:48

95 я карам моита но когато сам по добре финансово с 98 99 100 :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 24 Сеп 2004, 11:43

95 естествено. От време на време 92 ако падне от някъде... Ама голяма мъка, всеки път като заредиш от различно място и колата работи по различен начин. Не знам въобразявам ли си или какво, но колата ми е центрована на безин от ОМВ, зареждам от Шел и центровката отива на кино. Не ползвам добавки, защотото съм много предубеден към всякакви такива.

п.с. искам мотронииииииииик :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 24 Сеп 2004, 11:53

[steeN] написа:Не знам въобразявам ли си или какво, но колата ми е центрована на безин от ОМВ, зареждам от Шел и центровката отива на кино.


кво общо има центровката с бензина ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 24 Сеп 2004, 12:08

Различните горива имат различни характеристики, за това за оптимална работа запалването трябва да е настроено за специфичното гориво. Неконтролираното добре запалване може да доведе до разни повреди в двигателя. Става въпрос за момента в който се подава искрата в цилиндъра. Най-логично звучи това да е момента, в който буталото е в горна мъртва точка, НО тук се намесва скоростта на горене на безина. Колкото по-бързо гори той толкова по-малко време ще е необходимо на газовете да заемат цялата камера и да почнат да избутват буталото. За това колкото по-бързо се върти коляновия вал, трябва толкова по-рано да се подава искрата за да се компенсира това забавяне на газовете при по-високата скорост. Най-често се регулира с вакуум на по старите коли, на новите с knock сензори (които си мислех, че са нещо невероятно сложно, а са пиезокристали, които реагират на честотите, които пораждат детонациите). Някой, които е по-навътре в нещата може да обясни какви точно са последиците от по-ранното и по-късното запалване.

Най-общо - колкото по-високо е октановото число толкова по-бавно гори бензина. Колкото е по-лошо качеството на горивото, толкова по-далече от оптималния момент за на запалване трябва да се настрои.

Е разбира се такива идеални условия никога не се постигат, но все пак нищо не пречи на човек да се опита да се доближи поне малко до оптималната работа на двигателя ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook