Малко смях на гърба на Х5 :))

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Малко смях на гърба на Х5 :))

Мнение от Space » 23 Юли 2008, 18:19

_!_

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 23 Юли 2008, 18:33

Ама и на доло са писали едни бисери :mhihi:

пп. Аз поне не мога да си представия как може да стане така :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Мнение от Prekysvach » 23 Юли 2008, 18:40

цитат

Май засега е бягай и майната и на Х5.

Много мнения се изложиха.

Джамбазов ти уби рибата.
Дайте да направим инструкция и да я пуснем във форума на BMW/има ли такъв /.



:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 23 Юли 2008, 19:17

"БМВ-то е сдиплило турбината, натепала е масло в колектора и ще се форсира докато не го изгори или някой не напръска във всмукателния колектор със газов пожарогасител."

те това съм го чувал за А6 2.5ТДИ

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 23 Юли 2008, 19:33

тези младежи там ... не знам как ги виждат така нещата... :lol:

дори да беше дизелово х5-цата такова положение да ти тече масло от турбото и да налива във интейка-а и да се получи неконтролируем ход на двигателя... могат да забравят. най-малкото защото маслото трябва да се атомизира а то обича да седи полепнало по тръбите и стените на интейка. който е отварял дизел интейк- знае за какво говоря...

за бензинов да дизелира - може.. ако има 17:1 компресия обаче- иначе - и това да забравят да продължи повече от 10-15 оборота...

най-вероятно е бил заминал тпс-а (тротъл позишън сенсор-а) и компютъра се лъже че някой е смачкал газта. ма за това си има ключ на запалването да го врътнеш и спреш. за без ключово х5 - ако не е било ново х5 - старите не мисля че ги имаше със комфорт аксес.. ама може и да се лъжа.

иначе - смешна история - да - така отстрани е много забавно...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 23 Юли 2008, 19:46

Вие пък какво наскачахте срещу колегите от оффроуда :D Х5-цата е пушила не те :weed: Пуснах темата, за забавление, защото е весела, а не да ги нападаме ;)
_!_

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от ACCELERATOR » 23 Юли 2008, 20:51

alx написа:тези младежи там ... не знам как ги виждат така нещата... :lol:

дори да беше дизелово х5-цата такова положение да ти тече масло от турбото и да налива във интейка-а и да се получи неконтролируем ход на двигателя... могат да забравят. най-малкото защото маслото трябва да се атомизира а то обича да седи полепнало по тръбите и стените на интейка. който е отварял дизел интейк- знае за какво говоря...

за бензинов да дизелира - може.. ако има 17:1 компресия обаче- иначе - и това да забравят да продължи повече от 10-15 оборота...

най-вероятно е бил заминал тпс-а (тротъл позишън сенсор-а) и компютъра се лъже че някой е смачкал газта. ма за това си има ключ на запалването да го врътнеш и спреш. за без ключово х5 - ако не е било ново х5 - старите не мисля че ги имаше със комфорт аксес.. ама може и да се лъжа.

иначе - смешна история - да - така отстрани е много забавно...

Грешиш!
Това не само, че е възможно да се случи, ами и се е случвало много пъти! Поразрови се малко по форумите (и чуждите), и ще видиш за много такива случаи на неконтролируемо изгаряне на маслото в дизелов двигател.
Мислиш ли, че първото нещо, което ще направи който и да е, ако двигателя му почне да се самофорсира, няма да бъде да изключи от контакт?! Само че при точно този случай това няма да помогне.
Даже и дизел без турбо може да се самофорсира - чувал съм за няколко случаи на голф 1 с 1.5 двигатели. Достатъчно е двигателя да е сдал багажа и да харчи масло, в един прекрасен момент почва да засмуква масло през маркуча за картерните газове, и се получава същия ефект.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 23 Юли 2008, 21:07

ACCELERATOR написа:
alx написа:тези младежи там ... не знам как ги виждат така нещата... :lol:

дори да беше дизелово х5-цата такова положение да ти тече масло от турбото и да налива във интейка-а и да се получи неконтролируем ход на двигателя... могат да забравят. най-малкото защото маслото трябва да се атомизира а то обича да седи полепнало по тръбите и стените на интейка. който е отварял дизел интейк- знае за какво говоря...

за бензинов да дизелира - може.. ако има 17:1 компресия обаче- иначе - и това да забравят да продължи повече от 10-15 оборота...

най-вероятно е бил заминал тпс-а (тротъл позишън сенсор-а) и компютъра се лъже че някой е смачкал газта. ма за това си има ключ на запалването да го врътнеш и спреш. за без ключово х5 - ако не е било ново х5 - старите не мисля че ги имаше със комфорт аксес.. ама може и да се лъжа.

иначе - смешна история - да - така отстрани е много забавно...

Грешиш!
Това не само, че е възможно да се случи, ами и се е случвало много пъти! Поразрови се малко по форумите (и чуждите), и ще видиш за много такива случаи на неконтролируемо изгаряне на маслото в дизелов двигател.
Мислиш ли, че първото нещо, което ще направи който и да е, ако двигателя му почне да се самофорсира, няма да бъде да изключи от контакт?! Само че при точно този случай това няма да помогне.
Даже и дизел без турбо може да се самофорсира - чувал съм за няколко случаи на голф 1 с 1.5 двигатели. Достатъчно е двигателя да е сдал багажа и да харчи масло, в един прекрасен момент почва да засмуква масло през маркуча за картерните газове, и се получава същия ефект.


мда. вярно можело. прочетох. човек се учи докато е жив :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 2.07.2004
Местоположение: България, София
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 96 coupe

Мнение от The Shadow » 24 Юли 2008, 1:03

На познат при 180 км/ч на магистралата му гръмва турбото на Голф 3 1.9 тд - спира той аварийно и се опитва да загаси вече форсиращият се яко двигател - вади ключа и нищо, двигателя вече подминава максимума като обороти. Добре, че баща му е бил с него и е опитен... та на скорост и изгасване. Късмет са изкарали. И двигателя си е бил за смяна преди случката - хапвал масълце... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 24 Юли 2008, 8:27

ето какво се е случило с 2 думи - дизел :mhihi:

http://www.youtube.com/watch?v=YmI7Nx026jU

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Мнение от overclock » 24 Юли 2008, 9:00

The Shadow написа:На познат при 180 км/ч на магистралата му гръмва турбото на Голф 3 1.9 тд - спира той аварийно и се опитва да загаси вече форсиращият се яко двигател - вади ключа и нищо, двигателя вече подминава максимума като обороти. Добре, че баща му е бил с него и е опитен... та на скорост и изгасване. Късмет са изкарали. И двигателя си е бил за смяна преди случката - хапвал масълце... :mhihi:


Същото ми се случи и на мен със Сиера 1,8ТД.Точно щях да я карам на ремонт за смяна на главата, че харчеше 1л масло на 1000км.С тази разлика, че при мен турбото си беше здраво, но клапаните се клатеха във водачите.След тази случка съм минал още около 800км, но като я вкарам в обороти и почва да се самофорсира.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 27 Юли 2008, 11:25

и аз съм чувал за такъв случай, само че с нисан х-трейл (т30), не е невъзможнo
No bling at the Ring

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook