Колеги, помагайте !!! Само проблеми с тая газ !!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: София
Кара: '98 e39 525tds

Колеги, помагайте !!! Само проблеми с тая газ !!!

Мнение от alexalexiev » 22 Юли 2008, 21:19

И така, колеги: Купих колата януари месец /318ис/ със сложена обикновена газова уредба Ловато през август месец миналата година. Преди 2-3 месеца започнаха проблемите: започна да мени оборотите, да гасне на бензин и т.н. /най-честите проблеми/. Но от около един месец насам колата вече я усещам как спира да върви... Извънградско повече от 150-160 няма начин. Учудих се много защото в началото на годината я изкарвах няколко пъти извън София да я провам и 200-220 нямаше никакви проблеми. От скоро започна в началото само на 5-та, а сега вече и на 4-та я усещам около 3000 оборота и все едно имам някакъв ограничител. Отделно в началото ми даваше градско разход около 12-13, а сега 18-20 !!! Днес я закарах при един майстор /препоръчан ми от доста хора/ и той само като я видя каза че тази кола с тази газова няма как да работи. Единственият избор бил газов инжекцион. Обясни ми, че се замърсяват колектори, инжектори, клапи и т.н., защото винтилираните двигатели не могат да работят с обикновени газови, и това била причината колата да не върви. Както и да е, той ме посъветва веднага да махам тази газова и да отида някъде да изчистят всичко отвътре, защото колата започна вече и на бензин да не работи нормално. Затова моля ви, колеги, помагайте защото съм готов още утре да отида и да я разкарам тази газова..... Споделете мнения дали да я махам или какво да направя. И примерно ако я махна къде могат да я изчистят - колектори, инжектори и т.н. Може и някакъв друг да е проблема, просто не знам, само ядове с тая газ... Моля ви, помагайте !!! Благодаря предварително !!! :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 22 Юли 2008, 21:50

Защо преди може, след време не може. Аз какво да кажа, като гранатата е почти 5 годишна и нищо по нея не е сменяно, освен гумения пръстен на клапата за затваряне на въздуха при дебитомера. Почиствал съм дроселовата клапа, всукателни колектори и каквото се сетиш още, разни маркучета съм сменял заради вакуумите които управляват разните му чарколяци. И вземи смени майстора, че от такива кръком и далече от тях.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ШесТакА пОд КапАкА да РЕВЕ...

Мнение от DDR » 22 Юли 2008, 22:04

Първо смени консумативите на газовата, че май не си го правил или?
После си провери токовете на колата. Всичко по запалителната система най-вече свещи. Ако купуваш да са хубави.
Като смениш тия неща отиваш при ДОБЪР майстор дет разбира що годе да я регулира и треа да заспи.
Друг вариянт е както е сега отиваш при ДОБЪР майстор(да разбира от газови) и му поставяш казуса си...! Ма според мен и той ще ти каже тва написаното по горе и после пак при него за регулиривка
Просто тия газови са си капризни по рождение :mhihi: ,а и винтилираните мотори са си капризни и... става 2в1

А сещам се и за терти вариянт. Фърляш сичко и слагаш инж за 1000-1200 и си ти :mhihi:

Ми брат от мен 3 варианта успех и горе главата
Ако я мАчкАш... и дреХите от гЪрбА ще ти ИЗгОРИ...

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: София
Кара: '98 e39 525tds

Мнение от alexalexiev » 22 Юли 2008, 22:24

Ами колега нищо не съм сменял все още, а и честно казано това ми е първата кола на газ... Ако можеш да ми кажеш какво точно се сменя и къде мога да отида при ДОБЪР майстор ще съм ти много благодарен! И мерси за тази информация, която си споделил! :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: РВ
Пол: Мъж

Мнение от alexandrovi » 22 Юли 2008, 22:38

въздушен филтър сменял ли си скоро,ако не си сменяи го веднага газовата е най капризна към въздушния филтър и от там почват проблемите моя го сменям на 3-4000км и все е кенеф.успех. ако все пак решиш да я махаш така и така половината от работата е свършена тоест имаш монтирана бутилка,тръби,зарядно и т.н.т питай колко ще ти струва газов инжекцион,виж в ,,продава,, колега продава. пак е вариант.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 18.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Sea Eagle » 22 Юли 2008, 23:04

Колега според мен, майсторът е прав. Махай тази лайняна газова уредба, и поръчай газов инжекцион. (ако можеш разбира се, - трябва да приготвиш 1400 - 1600лв за него) Бъди сигурен, - това е най добрият вариянт. И за колата и за теб. Закарай колата за прочистване на дюзите на ултра звук, и каквото още е необходимо. Тествай колата на бензин след това, и съм сигурен че ще е друга песен. Слагай газовия инжекцион след това и си ти. Успех.

П.С. Лично мнение: - Не се занимавай с регулировки смяна на майстори, сервизи, с оная уредба.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ШесТакА пОд КапАкА да РЕВЕ...

Мнение от DDR » 22 Юли 2008, 23:13

Ми кво сменяш
По газта- да не се занимаваш с некви мембрани и други чаркуляци дето може да се окажат ментаци (дори и само една от всички) зимаш нов изпарител. Оборотите треа да се оправят, че тоя са дето ти е мембраната му се е ударвила като магарешки х.й :mhihi: Сменяш и филтара за газта, че са е задръстен с графит.
По запалителната система сменяш свещи и кабели първоначално и треа да се опрае
За майстор аз хода при тия дет ми сложиха мойта в Горна баня ма те май се занимават само с инжекциони Ако искаш ше ти дам на ЛС тел. ама да пише некой колега дето знае за майстор добар кадето и разбира от БМВ
Ако я мАчкАш... и дреХите от гЪрбА ще ти ИЗгОРИ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: бангия
Мечтае да кара: много кончета под капака

Мнение от slep » 22 Юли 2008, 23:16

Виж да не е от катализатора
Не всичко което лети се яде

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Юли 2008, 23:30

Изхвърли газта и ще си решиш проблема ;)
Лошото е че за да тръгне като нормално вървяща Йеска ще се наложи да дадеш доста парички,всичко друго са компромиси и заблуждения ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

..

Мнение от 6efovete » 22 Юли 2008, 23:33

евтино е с тая гас но.. тези коли са измислени за бензин и това е! трябва да е ясно че на гас никога няма да работи както трябва. ние не сме по умни от тия хора които са констуирали тези мотори... да не говорим че 10 човека тук се палиха с тия газови лаина... само се скапвт колите . какво е по евтино като всеки ден се виси по сервизи и през седмица нещо се запушва..

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: ..

Мнение от vld » 22 Юли 2008, 23:47

6efovete написа:евтино е с тая гас но.. тези коли са измислени за бензин и това е! трябва да е ясно че на гас никога няма да работи както трябва. ние не сме по умни от тия хора които са констуирали тези мотори... да не говорим че 10 човека тук се палиха с тия газови лаина... само се скапвт колите . какво е по евтино като всеки ден се виси по сервизи и през седмица нещо се запушва..


Докато не се опарят ,няма да им дойде акъла...

Момчета това не е голф 3 1.8 моноинжекция - ако не става ясно защо го казвам - казвам го като пример за кола с мотор който се кара на газ без поддръжка,демек безпроблемно, както и кадет 1.6 моно ,както и голф 1.6 моно и така нататък, от БМВ -тата не се сещам за подходящо освен някойя с М10 с карбораторче :shock:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Re: ..

Мнение от mityooo » 22 Юли 2008, 23:58

vld написа:
6efovete написа:евтино е с тая гас но.. тези коли са измислени за бензин и това е! трябва да е ясно че на гас никога няма да работи както трябва. ние не сме по умни от тия хора които са констуирали тези мотори... да не говорим че 10 човека тук се палиха с тия газови лаина... само се скапвт колите . какво е по евтино като всеки ден се виси по сервизи и през седмица нещо се запушва..


Докато не се опарят ,няма да им дойде акъла...

Момчета това не е голф 3 1.8 моноинжекция - ако не става ясно защо го казвам - казвам го като пример за кола с мотор който се кара на газ без поддръжка,демек безпроблемно, както и кадет 1.6 моно ,както и голф 1.6 моно и така нататък, от БМВ -тата не се сещам за подходящо освен някойя с М10 с карбораторче :shock:


И какво излиза ,че БМВто е най големия каприз да не казвам направо "кенеф" ;)


А ,че на крив к.р космуса му пречи в подфорума Е36 най си личи .
0898578595

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 23 Юли 2008, 0:02

Дам баш така си е ,ако не е с ГИ винаги има нещо което не е наред ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 12.02.2007

Re: ..

Мнение от bbekov » 23 Юли 2008, 4:05

vld написа:
Докато не се опарят ,няма да им дойде акъла...

Момчета това не е голф 3 1.8 моноинжекция - ако не става ясно защо го казвам - казвам го като пример за кола с мотор който се кара на газ без поддръжка,демек безпроблемно, както и кадет 1.6 моно ,както и голф 1.6 моно и така нататък, от БМВ -тата не се сещам за подходящо освен някойя с М10 с карбораторче :shock:


Забелязваш ли как всеки цитиран от тебе двигател е моно-инжекция...
Просто там обикновенна вакуумна газова уредба върши идеална работа , а и повечето моно-инжекции са на 8 клапанови мотори (относно 4 цилиндъра) което допълнително спомага за добрата работа на АГУ-то.
При мотор който има нужда от високи обороти за да достигне мощност и въртящ момент , АГУ-то трябва да има монтиран поне Ламбда контрол , който да осигури оптимална смес при всякакви условия. От там идват проблемите :) .


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 23 Юли 2008, 6:22

Имаше една крилата фраза "Караш БМВ,а ти е скъпо"...след като видях тема "колко бензин ще ми трябва за да стигна до морето с Е36 1.6" и другата тема...някъф пич си търси ЦЦФЛ..пуснал си тема,предлагат му за 90лв и отговора е "много е скъпо,дай нещо по-тънкана...."

Е,питам се аз...къде отиваме ние????към градация напред и нагоре или деградация назад и надолу??Найстина ми липсват годините,когато само четях форума,когато имах страхопочитание към повечето потребители тук и се усещаше респекта и задружноста помежду им... :roll:
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook