отворена предница ..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
отворена предница ..
смених си тампоните и шарнирите ... на предницата
новите тампони са с изместен център .. направиха реглаж ..
но тресе около 120-160 и дърпаше на дяснао
отидох при Диана на околовръсното ..
казаха че е била отворена с 1см предницата
регулираха .. но пак ми се вижда че видимо предните гуми са отворени
ходих на трети майстор .. той като я видя
каза че била със спортен ъгъл (от окачването уж) и нямало как да я настрои
колата е 320, окачването е ФК,
джантите са Брок 9х16, ЕТ15, гумите 225/40/16
та .. има ли такова понятие .. спортен ъгъл на предницата
където гумите видимо да са отворени отпред?
иначе не ми харесва как се държи колата .. отпред
малко като че ли .. си ходи насам натам сама ..
новите тампони са с изместен център .. направиха реглаж ..
но тресе около 120-160 и дърпаше на дяснао
отидох при Диана на околовръсното ..
казаха че е била отворена с 1см предницата
регулираха .. но пак ми се вижда че видимо предните гуми са отворени
ходих на трети майстор .. той като я видя
каза че била със спортен ъгъл (от окачването уж) и нямало как да я настрои
колата е 320, окачването е ФК,
джантите са Брок 9х16, ЕТ15, гумите 225/40/16
та .. има ли такова понятие .. спортен ъгъл на предницата
където гумите видимо да са отворени отпред?
иначе не ми харесва как се държи колата .. отпред
малко като че ли .. си ходи насам натам сама ..
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Видимо бъркаш две понятия :сходимост и страничен наклон
Когато имаме нарушена сходимост то тогава може да се каже "отворена" или "затворвна " преднница. Тя се регулира с кормилните щанги
Когато имаме нарушен страничен наклон ,то тогава имаме "разчекната" преница .По принцип при Е36 не се регулира и е с отрицателен индекс ,което ще рече ,че колата е малко "разчекната " отпред (и отзад е така )
Когато е по голям от допустимото обикновенно имаме събран преден кош
от тук корекция на дозер и ,ако колата е много" омекнала" се слага разпънка м/у двата ботуша на макферсоните .
Когато двете гуми имат еднакъв или близък по стойност страничен наклон не е "фатално" и не се отразява на "дърпането "
Основновния виновник за "дърпане" в ляво или дясно (като изключим : разлика в размера ,грайфера,модела и налягането в предните гуми ) е нарушен надлъжен наклон на шенкела на едно или на двете колела на колата
ПП Прекалено скъсени пружини ( спортно окачване ) също спомагат предницата да е още по "разчекната"
Когато имаме нарушена сходимост то тогава може да се каже "отворена" или "затворвна " преднница. Тя се регулира с кормилните щанги

Когато имаме нарушен страничен наклон ,то тогава имаме "разчекната" преница .По принцип при Е36 не се регулира и е с отрицателен индекс ,което ще рече ,че колата е малко "разчекната " отпред (и отзад е така )
Когато е по голям от допустимото обикновенно имаме събран преден кош

Когато двете гуми имат еднакъв или близък по стойност страничен наклон не е "фатално" и не се отразява на "дърпането "
Основновния виновник за "дърпане" в ляво или дясно (като изключим : разлика в размера ,грайфера,модела и налягането в предните гуми ) е нарушен надлъжен наклон на шенкела на едно или на двете колела на колата

ПП Прекалено скъсени пружини ( спортно окачване ) също спомагат предницата да е още по "разчекната"

0898578595
По принцип страничния наклон на е36 не се регулире, ОБАЧЕ де факто се продава оригинален специален болт раличен от оригиналния на колата/това е горния болт, който държи шенкела за макферсона/, който допуска реглаж на страничния наклон на предницата в рамките на половин градус, ако не се лъжа.
Поздрави
Поздрави
Сигурен ли си, че са ти направили качествен реглаж?
Аз в МотоЕксперт ходих (редовно там си ходя) и се нагледах на глупости.
2 пъти ми регулират предницата и кормилото ми все криво (различно криво)!!!
После тръгнаха да ми обясняват, че рейката ми била разбита! Това ми го разправяха и на другата кола.
Накрая си поговорихме малко с едното момче там и се оправи цялата работа. Даже и рейката ми не била разбита.
Баси... виждал съм разбита рейка. Дори и да е тръгнала моята е много далеч от истината...
Та... с твърди тампони наистина имаш чувството, че носи, но на практика не е така. Просто усещаш пътя във волана. Предполагам с офсетовите е същото.
Ако наистина си мислиш, че колата е перфектна, просто пробвай да я балансират другаде.
Аз в МотоЕксперт ходих (редовно там си ходя) и се нагледах на глупости.
2 пъти ми регулират предницата и кормилото ми все криво (различно криво)!!!
После тръгнаха да ми обясняват, че рейката ми била разбита! Това ми го разправяха и на другата кола.
Накрая си поговорихме малко с едното момче там и се оправи цялата работа. Даже и рейката ми не била разбита.
Баси... виждал съм разбита рейка. Дори и да е тръгнала моята е много далеч от истината...
Та... с твърди тампони наистина имаш чувството, че носи, но на практика не е така. Просто усещаш пътя във волана. Предполагам с офсетовите е същото.
Ако наистина си мислиш, че колата е перфектна, просто пробвай да я балансират другаде.
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
mityooo написа:Видимо бъркаш две понятия :сходимост и страничен наклон
Когато имаме нарушена сходимост то тогава може да се каже "отворена" или "затворвна " преднница. Тя се регулира с кормилните щанги![]()
Когато имаме нарушен страничен наклон ,то тогава имаме "разчекната" преница .По принцип при Е36 не се регулира и е с отрицателен индекс ,което ще рече ,че колата е малко "разчекната " отпред (и отзад е така )
Когато е по голям от допустимото обикновенно имаме събран преден кошот тук корекция на дозер и ,ако колата е много" омекнала" се слага разпънка м/у двата ботуша на макферсоните .
Когато двете гуми имат еднакъв или близък по стойност страничен наклон не е "фатално" и не се отразява на "дърпането "
Основновния виновник за "дърпане" в ляво или дясно (като изключим : разлика в размера ,грайфера,модела и налягането в предните гуми ) е нарушен надлъжен наклон на шенкела на едно или на двете колела на колата![]()
ПП Прекалено скъсени пружини ( спортно окачване ) също спомагат предницата да е още по "разчекната"





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
axl написа:По принцип страничния наклон на е36 не се регулире, ОБАЧЕ де факто се продава оригинален специален болт раличен от оригиналния на колата/това е горния болт, който държи шенкела за макферсона/, който допуска реглаж на страничния наклон на предницата в рамките на половин градус, ако не се лъжа.
Поздрави
от каде да си намеря такива болтове и кви пари са,ако знаеш драсни,даи линк или снимка.Тва не го бях чувал, половин градус не е малко



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
MOGY написа:axl написа:По принцип страничния наклон на е36 не се регулире, ОБАЧЕ де факто се продава оригинален специален болт раличен от оригиналния на колата/това е горния болт, който държи шенкела за макферсона/, който допуска реглаж на страничния наклон на предницата в рамките на половин градус, ако не се лъжа.
Поздрави
от каде да си намеря такива болтове и кви пари са,ако знаеш драсни,даи линк или снимка.Тва не го бях чувал, половин градус не е малко
Това е оригинална ОЕМ част, т.е. в Дарукар я имат:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Номенклатурен номер : 07119900587
Описание : ВИНТ
Ед.цена (с ДДС) : 2.28 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ето линк в риалоем - част 5 /CAMBER CORRECTION BOLT - 07119900587/:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=10&hl=43
Този болт трябва в средната си част, където влиза ухото на шенкела, да е по-тънък и по този начин дава възможност да се променя наклона на шенкела спрямо макферсона. Официална информация в какъв диапазон е възможна промяна на наклона не съм намерил, по форумите съм чел, че е +/-0.5 градуса, т.е. с такъв болт, може да се докара отрицателен страничен наклон от порядъка на градус и нещо.
Поздрави
П.С. Ако го пробваш номера на практика, непременно дай впечатления тук или на ЛС
mityooo написа:Видимо бъркаш две понятия :сходимост и страничен наклон
Когато имаме нарушена сходимост то тогава може да се каже "отворена" или "затворвна " преднница. Тя се регулира с кормилните щанги![]()
Имам Видимо ОТВОРЕНА предница
гумите отпред са по отворени .. и не ми се вижда нормално
обясниха ми че бил СПОРТЕН ЪГЪЛ ..
помислих че имам нещо разбито по предницата .. обаче
двама майстори гледаха .. нямам нищо
само леко тръгнала рейка .. според единия
ама единия реглаж да ми я отвори с 10мм ..
после и Диана .. пак да не я направят както трябва .. ми се вижда ненормално
или майсторите толкова си могат .. или има някаква особеност ... или проблем
препоръчайте ми добър стенд .. ..
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Батка ти изби рибата с тези майстори дето казват ,че кола със "задно" се прави с отворена предница.Да неговорим и за цял сантим.Понеже акъла не ми го побира затова реших ,че бъркаш двете понятия
Не може автомобил със задно предаване да е с отворена предница
Така колата постоянно залита ,а при спиране като се доотвори хептен направо губиш контрол върху колата . Не дай си боже и неравности да има .
Аз лично ползвам бившите Фулда център след "италианеца" и с нито една кола не съм имал проблеми .

Не може автомобил със задно предаване да е с отворена предница

Аз лично ползвам бившите Фулда център след "италианеца" и с нито една кола не съм имал проблеми .
0898578595
Може колата да е леко отворена отпред, но примерно 1мм, независимо дали е на предно или на задно. От това наистина страда стабилността по права линия, но пък се подобрява доста "завиването" на колата. Повечето състезателни, а и обикновенни коли, които се ползват за подобни цели се правят с леко отрицателна сходимост.
mityooo написа:Батка ти изби рибата с тези майстори дето казват ,че кола със "задно" се прави с отворена предница.Да неговорим и за цял сантим.Понеже акъла не ми го побира затова реших ,че бъркаш двете понятия![]()
Не може автомобил със задно предаване да е с отворена предницаТака колата постоянно залита ,а при спиране като се доотвори хептен направо губиш контрол върху колата . Не дай си боже и неравности да има .
Аз лично ползвам бившите Фулда център след "италианеца" и с нито една кола не съм имал проблеми .
точно така се държи .. залита на страни особено в неравности
ще ги видя и тези до Италианеца ..
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
axl написа:Може колата да е леко отворена отпред, но примерно 1мм, независимо дали е на предно или на задно. От това наистина страда стабилността по права линия, но пък се подобрява доста "завиването" на колата. Повечето състезателни, а и обикновенни коли, които се ползват за подобни цели се правят с леко отрицателна сходимост.
моето "леко" се вижда с просто око .. че не са успоредни джантите

"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани