Вече не иска да пали!?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 4.08.2007

Мнение от brobot » 20 Юли 2008, 12:51

Harrys написа:Този шум трябва да е от бензиновата помпа според мен - подкачва гориво. При мен е така. Провери добре стига ли гориво до двигателя


чува се едно цък цък ...но не е бензиновата помпа :mhihi:
Брабус - Мечта Водителя

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: София
Кара: e36 320 Touring

Мнение от Harrys » 20 Юли 2008, 13:09

Това цък-цък също го има ,но то не е интересно в случая. Ако е спрял да се чува шума от подкачване на гориво - проблема е най-вероятно от бензиновата помпа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 17.07.2007
Пол: Мъж
Кара: e46 320i

Мнение от mitkosulev » 20 Юли 2008, 17:21

колега ас имах същия проблем върти ама не пали та проблема беше в датчика на коляновия вал и заради него не работеше и бензиновата помпа но ти нямаш такъв значи можеш да пробваш с датчиците на распределителните валове ако имаш познат със същата кола да не се набутваш излишно че единия е около 160лв. Айде успех дано съм ти помогнал поне малко

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 20 Юли 2008, 18:31

Ако от когато е спряло да прави"цък цък" от тогава не пали значи е много вероятно да е имобилайзер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 20 Юли 2008, 21:51

mihal написа:Ако от когато е спряло да прави"цък цък" от тогава не пали значи е много вероятно да е имобилайзер.


Да от тогава млъкна мъцането...по принцип взех колата с няква аларма МЕД,която собственика ми каза,че била доста добра,мене лично не ме грее...обаче вътре има едно като чипче което се вади и без него не мое да пали...обаче аз си го вадя и тя си пали...ходих на майстор за аларми..и каза че не му е по силите тая аларма...и ми каза,че имало някви кабели от алармата който отивали кам инжекцията... :roll:

Та нз дали всичко това може да е от алармата...но утре ще я тегля до един сервиз,да мина на диагностика...че така не става само с гледане ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 20 Юли 2008, 21:53

Harrys написа:Това цък-цък също го има ,но то не е интересно в случая. Ако е спрял да се чува шума от подкачване на гориво - проблема е най-вероятно от бензиновата помпа.


Значи същата вечер като стана проблема...с един приятел махнахме задната седалка,и той се заслуша с ухото кам помпата а аз въртях...и каза,че помпата бачка...чувало се,че бачка... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 21 Юли 2008, 0:46

inseCT написа:
agent smit написа:Провери дали отива ток до свещите :confused:


Как?Че никога не ми се е налагало да правя такива операций :uups:

Взимаш една автомобилна свещ, изваждаш "лулата" с кабела на някоя от твоите, поставяш свеща в "лулата" и я оставяш допряна до метал (на самия двигател). Един задейства стартера, а друг човек наблюдава дали се получават искри между електродите на свеща. Ако да значи всичко е ок с тока. По този начин можеш да провериш дали работят бобините за всички цилиндри.
Така, като четох горните мнения ми се струва, че може и от алармата да е проблема. Ако не я ползваш може да я махнеш и така ще елиминираш една възможна причина.
Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 21 Юли 2008, 2:31

agent smit написа:
inseCT написа:
agent smit написа:Провери дали отива ток до свещите :confused:


Как?Че никога не ми се е налагало да правя такива операций :uups:

Взимаш една автомобилна свещ, изваждаш "лулата" с кабела на някоя от твоите, поставяш свеща в "лулата" и я оставяш допряна до метал (на самия двигател). Един задейства стартера, а друг човек наблюдава дали се получават искри между електродите на свеща. Ако да значи всичко е ок с тока. По този начин можеш да провериш дали работят бобините за всички цилиндри.
Така, като четох горните мнения ми се струва, че може и от алармата да е проблема. Ако не я ползваш може да я махнеш и така ще елиминираш една възможна причина.
Успех!


Алармата по принцип има ли кабел който да зима ток от акомулатора...щото забелязах още преди време,че на клемита на акомулатора имам някав кабел ''черен'' :roll: Та ако е за алармата да зема да го махна и да я дезактивирам :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 21 Юли 2008, 3:42

:!: провери налягането на горивото горе на рейката - трябва да е около 3-3.5 бара, после датчик колянов или разпределителен вал - и без двата НЕ ПАЛИ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 21 Юли 2008, 7:54

inseCT написа:
agent smit написа:
inseCT написа:
agent smit написа:Провери дали отива ток до свещите :confused:


Как?Че никога не ми се е налагало да правя такива операций :uups:

Взимаш една автомобилна свещ, изваждаш "лулата" с кабела на някоя от твоите, поставяш свеща в "лулата" и я оставяш допряна до метал (на самия двигател). Един задейства стартера, а друг човек наблюдава дали се получават искри между електродите на свеща. Ако да значи всичко е ок с тока. По този начин можеш да провериш дали работят бобините за всички цилиндри.
Така, като четох горните мнения ми се струва, че може и от алармата да е проблема. Ако не я ползваш може да я махнеш и така ще елиминираш една възможна причина.
Успех!


Алармата по принцип има ли кабел който да зима ток от акомулатора...щото забелязах още преди време,че на клемита на акомулатора имам някав кабел ''черен'' :roll: Та ако е за алармата да зема да го махна и да я дезактивирам :roll:

Според мене и да я изключиш пак ще е прекъсната. Най добре виж кой кабел са одрязали алармаджиите и го свържи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 21 Юли 2008, 10:40

mihal написа:Според мене и да я изключиш пак ще е прекъсната. Най добре виж кой кабел са одрязали алармаджиите и го свържи.

:yes:
Ако изключиш захранването на алармата пак няма да пали, трябва да се махне цялата и кабелите, които прекъсва да се свържат.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 17.07.2007
Пол: Мъж
Кара: e46 320i

Мнение от mitkosulev » 21 Юли 2008, 10:55

колега по принцип алармажиите режат един зелен дебел кабел който прекъсва сигнала към бобините поне ас така правя ;) намира се точно зад волана махни долната кора и ще го видиш ако е прекъснат си го свързваш и дано да е от него аиде успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 21 Юли 2008, 19:11

Значи днеска я водих на майстор и одеве минах да видя кво е напрай...оказало се е че има проблем с Ел.Блока...демек с Екуто...и утре щял да се занимава цял ден с нея...по принцип съм с чип,и той каза че може и чипа да е зговнил нещата... :confused:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook