Ксенонови светлини
Модератор: Общи модератори
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Ксенонови светлини
Здрасти на всички,
имам един въпрос към всички и ще съм благодарен на всеки отговор.
Нещо ми се върти в главата,но като му дойде времето ще се похваля-няма начин
Въпросът ми е знае ли някой колко е експлоатационния живот на ксеноновите крушки?
И дали значително им се намалява дълготрайността вследствие на по-чести включвания?Логично да,но доколко?
Предварително благодаря.
имам един въпрос към всички и ще съм благодарен на всеки отговор.
Нещо ми се върти в главата,но като му дойде времето ще се похваля-няма начин

Въпросът ми е знае ли някой колко е експлоатационния живот на ксеноновите крушки?
И дали значително им се намалява дълготрайността вследствие на по-чести включвания?Логично да,но доколко?
Предварително благодаря.
БМВ-любов ли е или как да го опиша?!
Вие си знаете!
Вие си знаете!
според производителя - живота на ксеноновите крушки е съвместим със живота на возилото...
само цитирам.
демек, ако няма производствен дефект- трябва да изкарат поне 160-180к км.
за честото палене - не зная. не съм сигурен че някои може да ти даде твърд отговор...
само цитирам.
демек, ако няма производствен дефект- трябва да изкарат поне 160-180к км.
за честото палене - не зная. не съм сигурен че някои може да ти даде твърд отговор...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vaskoto1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
ако ти е известен принципа...всъщност да пообясня-тия крушки работят на 9000 волта които в колата се взимат от една кутийка която сама по себе си представлява ТХО като устройство-за тия които им е ясно-а за другите-това е каскадния усилвател на напрежение който пали кинескопа на телевизора.
та за крушката не знам ама това т.нар. ТХО(за краткост) изкарва около 2000часа работа-така че всички сметки в километри са силно повлияни от степента на експлоатация.
далаверата от тая работа-пак за несведущите-е че получаваш осветление с мощност(еквивалент) 150-200вата за ток около 1-2 ампера-предвид компенсацията от напрежението.
та за крушката не знам ама това т.нар. ТХО(за краткост) изкарва около 2000часа работа-така че всички сметки в километри са силно повлияни от степента на експлоатация.
далаверата от тая работа-пак за несведущите-е че получаваш осветление с мощност(еквивалент) 150-200вата за ток около 1-2 ампера-предвид компенсацията от напрежението.
Не мога да дам отговор на въпроса но съм виждал доста нови коли - смисъл след 2000 год с един ксенонов и един обикновен фар, което ме навежда на мисълта че при честа експлоатация едва ли изкарват много...защото знаете как всички лимузини си карат нон-стоп с включени фарове.
Но който иска Ксенон едва ли мисли колко ще му изкара а просто го слага
Но който иска Ксенон едва ли мисли колко ще му изкара а просто го слага

И как си слагат един ксенонов и един обикновен фар? Обикновените крушки работят на 12V., ксеноновите на доста над това .. Ксеноновите светлини се състоят от газоразрядна крушка и стартер-генератори .. или казано с прости думи ако колата ти е с ксенон излязла от завода, неможеш да и боднеш на цокъла нормална крушка посмъртно! Съответно и обратното! Не наричайте биташките крушки, които светят малко синьо - ксенонови! Обикновените крушки отделят светлина като се нагрява жичка, а ксеноновите отдават светлина от една дъга, която се образува от искра в среда на газове и минерали, един от който е газа "ксенон". Работят с по-ниска консумация на енергия (около 35W) и вадят светлина близка до дневната, за разлика от конвенционалните, при които тя е жълта! Синеенето се получава от пречупване на светлината от краищата на лупите на фаровете!
Ксеноновите крушки се разделят на D2R - за рефлекторни фарове и D2S за прожекторни (с лупи).
Ксеноновите крушки се разделят на D2R - за рефлекторни фарове и D2S за прожекторни (с лупи).
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
по данни на производителя карат един автомобилен живот, който обаче в случая според мен трябва да се мери в работни часове и борй пускания. Не знам дали се тормозят този вид крушки при пускане - няма нишка, както при конвенционалните, която да се натоварва, така че предполагам (химията ми е тъмна индия) амортизацията при палене е пренебрежително малка. За самата работа - Туртурело каза правилно - при по-малко мощност светят с пъти повече от конвенционалните. Разликата е в пусковия ток, който е необходим за първоначалното задвижване на верижната реакция, в следсвтие на която се отделя светлина и почти никаква топлина (за разлика от конвенционалните, при която 95 % от енергията се освобождава във вид на топлина и едва 5 % достигат до пътя). Няма елемент в крушката, има само благороден газ (нали така бяха тези от 8-мото място на менделеевата таблица, че 9-ти клас беше отдавна) на име ксенон - оттам и името.
Сами разбирате, че е невъзможно едновременно да се сложат и двата типа фарове (айде не невъзможно, но адски скъпо и безсмислено). туртурело е прав, че сини крушки не е равно на ксенонови светлини.
За отговор на въпроса ти - по данни тези крушки би трявало да изкарат толкова много, че да забравиш въобще, че се сменят.
ПС - на Зет 8 на първи автомобил в света монтираха серийно неонови мигачи, които теоретично са вечни.
Ати
Сами разбирате, че е невъзможно едновременно да се сложат и двата типа фарове (айде не невъзможно, но адски скъпо и безсмислено). туртурело е прав, че сини крушки не е равно на ксенонови светлини.
За отговор на въпроса ти - по данни тези крушки би трявало да изкарат толкова много, че да забравиш въобще, че се сменят.
ПС - на Зет 8 на първи автомобил в света монтираха серийно неонови мигачи, които теоретично са вечни.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Благодаря на всички момчета!
Бях се притеснил нещо-най-вече от неизвестното.Все пак се надявам,че темата е интересна.
ама да знаете как свети тоя ксенон-досега съм бил слепец на пътя.На хубавото лесно се свиква!
Пък и ксенона на сребристия металик много отива!
Скоро очаквайте снимки!
Бях се притеснил нещо-най-вече от неизвестното.Все пак се надявам,че темата е интересна.
ама да знаете как свети тоя ксенон-досега съм бил слепец на пътя.На хубавото лесно се свиква!
Пък и ксенона на сребристия металик много отива!
Скоро очаквайте снимки!
БМВ-любов ли е или как да го опиша?!
Вие си знаете!
Вие си знаете!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Svetoslav написа:Благодаря на всички момчета!
Бях се притеснил нещо-най-вече от неизвестното.Все пак се надявам,че темата е интересна.
ама да знаете как свети тоя ксенон-досега съм бил слепец на пътя.На хубавото лесно се свиква!
Пък и ксенона на сребристия металик много отива!
Скоро очаквайте снимки!
кажи някви цени от къде да си купим и ние
CNS (мисля, че всички знаете кои са) предлагат китове на Philips за всички цокли и рефлекторни и прожекторни фарове. Аз мисля да си сложа, защото пътувам много и то предимно нощем, а при скорост 160-170км/ч късите светлини на моята кола не са ми достатъчно силни. Не искам да си скапвам зрението или пък да си слагам 90-100 ватови крушки и да си стопя някой друг кабел ..
CNS имат една много полезна брошурка на тема ксенонови светлини, ако някой от фирмата Светльо, Радо .. чете форума нека я качи или ми я прати аз да я кача да се образоват и останалите .. Имаше доста голяма отстъпка за членове на Клуба, отделно CNS предлагат поставяне и на изплащане, Utah има такъв кит на колата си и можете да го видите нагледно!
CNS имат една много полезна брошурка на тема ксенонови светлини, ако някой от фирмата Светльо, Радо .. чете форума нека я качи или ми я прати аз да я кача да се образоват и останалите .. Имаше доста голяма отстъпка за членове на Клуба, отделно CNS предлагат поставяне и на изплащане, Utah има такъв кит на колата си и можете да го видите нагледно!
Аз искам да кажа че ксеноновата система се състои от ксенонова лампа и пусково устройство което служи само да запали лампата.Ксеноновата лампа работи под напрежение 23000 волта и продължителността на нейния живот е приблизително околко 2000 часа.Системите които се монтират в автомобили които не са имали фабрични такива лампи се пражи следното.
И Батето е бил трезвен някога.
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани