лампата за маслото - проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
лампата за маслото - проблем
здравейте колеги,
начи имам проблем с лампата на таблото за маслото. Значи до тука свалихме таблото и директно свързахме лампата за акумулатора на 12 волат и лампата светна , следва че не е от лампата. Замерихме биксата на датчика дава си 12 волата, сменихме и датчика и пак не свети лампата.
Някой някви идеи ??!
Мотора е М43 1.8 (96-та година)
Мерси предварително !
начи имам проблем с лампата на таблото за маслото. Значи до тука свалихме таблото и директно свързахме лампата за акумулатора на 12 волат и лампата светна , следва че не е от лампата. Замерихме биксата на датчика дава си 12 волата, сменихме и датчика и пак не свети лампата.
Някой някви идеи ??!
Мотора е М43 1.8 (96-та година)
Мерси предварително !
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
начи пуснахме една нова жичка от датчика до таблото и така лампата за маслото светна, обаче сега не загасва след като се запали.......................... Два нов датчика го пробвахме като му подадем налягане от компресор и с един мултицет настроен да пищи(тоес щом писне начи линияте е исправна) и нали идеята е като му се подаде налягане на датчика отпред да отвори веригата и да загасне лампата и като му подадем с компресора и спира да свири(мултицета) от което следва че датчика е изправен и си отваря веригата.
Моля помагайте че в чудо се видяхме вече !!!!

Моля помагайте че в чудо се видяхме вече !!!!



- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
такаааа значи оказа се следното нещо, понеже колата е внос от италия и тия мърлячи там ясно като са я докарали са и резнали жичката за лампата за маслото понежа ЛАМПАТА СВЕТИ !!!! Колата качва налягане на маслото но явно много малко и не достатъчно да сработи датчика и да угасне лампата. Та проблема явно е в това че или цедката е запушена или маслените магистрали, най-вероятно от тва че мундарите италианци толкова са и сменяли маслото. Ама айде аз съм си виновен като не гледам поне колата пък евтино се върза и са с оправията пак няма да се скъпо ама яднове що тряя да има.......... Тааа пичове да внимавате при покупка на автомобил на старо, чеее..... мамка им на тия.....
П.С. Иначе колата изглежда доста запазена аз и по тва се подлъгах може би, начи на всяка скобичка за всеки маркуч има емблемка на БМВ отдолу колата е перфектна диф. маншоноте там всичко е ток, просто явно само са наливали бензин гадовета ама са забравяли че и маслио тряя да се сменя, както и да е айде със здраве !


П.С. Иначе колата изглежда доста запазена аз и по тва се подлъгах може би, начи на всяка скобичка за всеки маркуч има емблемка на БМВ отдолу колата е перфектна диф. маншоноте там всичко е ток, просто явно само са наливали бензин гадовета ама са забравяли че и маслио тряя да се сменя, както и да е айде със здраве !
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]