газ на М43 1.8 - питане ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 18 Юли 2008, 21:18

BiTurbo написа:къв нов закон и кво ше замине не разбрах. Я поясни малко.....

Ето затова говори колегата ,но то е само за ТАКСИТАТА.
Такситата ще скочат двойно, ако возят само на бензин

Цените на таксиметровите услуги могат да скочат двойно след 2009 година. Причината за това е новото изискване на Брюксел автомобилите да се движат само с горивото, за което е била произведена колата. В момента много автомобили, произведени да возят на бензин, са с допълнително инсталирана газова бутилка. Причината е, че така на шофьорите им излиза много по-евтино, тъй като газът метан е на по-ниска цена от обикновения бензин. Метанът върви по около 1,30 лв. за килограм, а бензинът вече удари 2,50 лв. за литър. Много от такситата у нас обаче карат с газова уредба, монтирана допълнително в колата.
Председателят на Националната федерация на таксиметровите водачи Яне Янков не изключи ударното поскъпване на такситата заради евроизискванията. В момента таксиметровите шофьори обслужват пътници за около 60 стотинки на километър по дневна тарифа и още около 5 стотинки за нощна.
Много заводи за производство на автомобили в Европа се ориентираха преди години и започнаха да правят коли, предназначени да возят само на газ. По думите на Янков евродирективата вече е приета от Европейската комисия и трябва да влезе в сила от началото на 2010 г. Тогава таксиметровите водачи, които са инсталирали газова уредба в колата си, ще трябва да я демонтират и да започнат да карат само на бензин или с дизелово гориво.
Основната причина за въвеждане на евродирективата е, че когато автомобилите имат допълнително инсталирана газова уредба, вероятността при удар или катастрофа тя да гръмне е огромна. Това опасно застрашава живота на шофьора и пътниците в колата. Според експерти друг проблем е, че в България съществуват малки сервизи, които не отговарят на никакви стандарти и поставят газови уредби без гаранции за качество. Необходимо е да се засили контролът над сервизите, които предлагат тези услуги, коментираха специалисти. Газовата бутилка обикновено се поставя зад задните седалки, а инсталирането ѝ излиза около 1000 лв.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 18 Юли 2008, 22:50

Ми колега,аз на моето си му сложих инжекцион преди 4 месеца и определено колата си върви. :winky: Излезе ми 1150лв с поставянето.Т`ва е във Велико Търново и майсторът е печен.Треа да знаеш,че според всички BMW мотор без значение какъв е не понася разни обикновенни газ уредби-киха,гърми и прави бели.На мойта Бима преди аз да я взема и е слагана обикновенна и още на другия ден гръмнала и прецакала дебитомера. :dunno: Преди карах Мицубиши,пак си беше пълна инжекция и си го карах с обикновенна газова,щото така го купих.С него никакви ядове!Обаче всеки който се занимава с газови уредби каза "Аааа,японски мотор никога не може да гръмне!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 18 Юли 2008, 23:01

Не е лошо обаче преди да се набуташ за газов инжекцион,да се замислиш дали няма да си по-добре с метанова уредба.Аз щото го направих след т`ва :confused: Аз не съм много наясно колко по-евтино ще да е,обаче тъй разправят :idea: -било по на далавера от газта,а цената на метановата била горе-долу като на ГИ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 19 Юли 2008, 10:45

Май цените изобщо не са подобни на двете системи а да не говорим за теглото дето постоянно ти седи в багажника и скапва пружини амортисиори и др. Но нека всеки сам се решава с какво ще си прецаква колата нали си е негова.
http://stargas-bg.com/price
http://www.sofgas.hit.bg/page4.html
http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.54.178
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 19 Юли 2008, 12:13

AGT написа:
BiTurbo написа:къв нов закон и кво ше замине не разбрах. Я поясни малко.....

Ето затова говори колегата ,но то е само за ТАКСИТАТА.
Такситата ще скочат двойно, ако возят само на бензин

Цените на таксиметровите услуги могат да скочат двойно след 2009 година. Причината за това е новото изискване на Брюксел автомобилите да се движат само с горивото, за което е била произведена колата. В момента много автомобили, произведени да возят на бензин, са с допълнително инсталирана газова бутилка. Причината е, че така на шофьорите им излиза много по-евтино, тъй като газът метан е на по-ниска цена от обикновения бензин. Метанът върви по около 1,30 лв. за килограм, а бензинът вече удари 2,50 лв. за литър. Много от такситата у нас обаче карат с газова уредба, монтирана допълнително в колата.
Председателят на Националната федерация на таксиметровите водачи Яне Янков не изключи ударното поскъпване на такситата заради евроизискванията. В момента таксиметровите шофьори обслужват пътници за около 60 стотинки на километър по дневна тарифа и още около 5 стотинки за нощна.
Много заводи за производство на автомобили в Европа се ориентираха преди години и започнаха да правят коли, предназначени да возят само на газ. По думите на Янков евродирективата вече е приета от Европейската комисия и трябва да влезе в сила от началото на 2010 г. Тогава таксиметровите водачи, които са инсталирали газова уредба в колата си, ще трябва да я демонтират и да започнат да карат само на бензин или с дизелово гориво.
Основната причина за въвеждане на евродирективата е, че когато автомобилите имат допълнително инсталирана газова уредба, вероятността при удар или катастрофа тя да гръмне е огромна. Това опасно застрашава живота на шофьора и пътниците в колата. Според експерти друг проблем е, че в България съществуват малки сервизи, които не отговарят на никакви стандарти и поставят газови уредби без гаранции за качество. Необходимо е да се засили контролът над сервизите, които предлагат тези услуги, коментираха специалисти. Газовата бутилка обикновено се поставя зад задните седалки, а инсталирането ѝ излиза около 1000 лв.


Аз пък доколкото чух тоя закон ще засяга новите коли и няма да афектира завареното положение до 2009-та, което е доста по-логично и ще рече че тогава с каквото гориво купиш колата, с такова ще караш, плюс се очаква избора да е по-голям от този в момента - предимно бензин и дизел.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 19 Юли 2008, 12:44

nelim написа:
AGT написа:
BiTurbo написа:къв нов закон и кво ше замине не разбрах. Я поясни малко.....

Ето затова говори колегата ,но то е само за ТАКСИТАТА.
Такситата ще скочат двойно, ако возят само на бензин

Цените на таксиметровите услуги могат да скочат двойно след 2009 година. Причината за това е новото изискване на Брюксел автомобилите да се движат само с горивото, за което е била произведена колата. В момента много автомобили, произведени да возят на бензин, са с допълнително инсталирана газова бутилка. Причината е, че така на шофьорите им излиза много по-евтино, тъй като газът метан е на по-ниска цена от обикновения бензин. Метанът върви по около 1,30 лв. за килограм, а бензинът вече удари 2,50 лв. за литър. Много от такситата у нас обаче карат с газова уредба, монтирана допълнително в колата.
Председателят на Националната федерация на таксиметровите водачи Яне Янков не изключи ударното поскъпване на такситата заради евроизискванията. В момента таксиметровите шофьори обслужват пътници за около 60 стотинки на километър по дневна тарифа и още около 5 стотинки за нощна.
Много заводи за производство на автомобили в Европа се ориентираха преди години и започнаха да правят коли, предназначени да возят само на газ. По думите на Янков евродирективата вече е приета от Европейската комисия и трябва да влезе в сила от началото на 2010 г. Тогава таксиметровите водачи, които са инсталирали газова уредба в колата си, ще трябва да я демонтират и да започнат да карат само на бензин или с дизелово гориво.
Основната причина за въвеждане на евродирективата е, че когато автомобилите имат допълнително инсталирана газова уредба, вероятността при удар или катастрофа тя да гръмне е огромна. Това опасно застрашава живота на шофьора и пътниците в колата. Според експерти друг проблем е, че в България съществуват малки сервизи, които не отговарят на никакви стандарти и поставят газови уредби без гаранции за качество. Необходимо е да се засили контролът над сервизите, които предлагат тези услуги, коментираха специалисти. Газовата бутилка обикновено се поставя зад задните седалки, а инсталирането ѝ излиза около 1000 лв.


Аз пък доколкото чух тоя закон ще засяга новите коли и няма да афектира завареното положение до 2009-та, което е доста по-логично и ще рече че тогава с каквото гориво купиш колата, с такова ще караш, плюс се очаква избора да е по-голям от този в момента - предимно бензин и дизел.

Аз пък чух ,че като се ходи на преглед за газта ако не ти е фабрично направо ти го махали,иначе не издавали документ за безопасност..Предполагам обаче ,че с някоой леф ще издадат,като знам как са минава годишен преглед :mhihi: Бе няма какво да си кривим душата на всеки му са кара на бензин и да си пълни до горе за 100 лв ама уви.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 20 Юли 2008, 12:00

EcLipSeR написа:Бе няма какво да си кривим душата на всеки му са кара на бензин и да си пълни до горе за 100 лв ама уви.


:yes: :yes:


:mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 21.06.2008

Мнение от kreator » 25 Юли 2008, 22:27

Колега изчисли си сам 1200 лв. за инжекцион или 500 за обикновена газ за колко км ще ги избиеш. това е истината ако се кара много добре ама за 200.300 км на седмица :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 25 Юли 2008, 23:04

kreator написа:Колега изчисли си сам 1200 лв. за инжекцион или 500 за обикновена газ за колко км ще ги избиеш. това е истината ако се кара много добре ама за 200.300 км на седмица :roll:


eee кво за 300км/седмица си струва пак според мен, аз там някъде минавам

300км Х 52седмици = 15.600км за 1 година

газовия е 1200 лв.
на бенз ми ляга 25лв/100км
на газ ше е 13лв/100км ---> за 15600км избивам 1872лв. !!!!!

тоест още на 9-тия месеца след слагането съм на далавера вече :winky:
мисля, че така ми е изгодно

П.С. Вече записах колата за дата за монтаж на ГИ :winky:
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook