рали легенди-пилоти и автомобили

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 25.08.2005

Мнение от HammaN » 02 Дек 2007, 17:50

Евала за темата, моля продължавайте с инфото за Група Б, мисля че ще е интересно на всички, и така като съм на вълна честито на Себ, и сбогом на Маркус :(
Изображение

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 03 Дек 2007, 9:48

petio_petiov написа:Няма развитие.... :mhihi: Отпуск??? :mhihi: :mhihi: А и повече документация от България,имаме много добри състезатели :D

за кой български пилот би написал нещо :roll: и би желал да научиш нещо ново?
Умишленно не започвах тази тема за БГ пилотите защото НЕ знам до къде ще стигне,а аз определено съм патриот :help:
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: '89 BMW 320i Coupe

Мнение от VEYRON » 03 Дек 2007, 15:16

Илия Чубриков - легендата в българския автомобилен спорт



Илия Чубриков е роден на 8 януари 1935г. в Габрово. Още като малък започва със спорта - първо са ските. Тъй като баща му е велосипедист и заместник-председател на колоездачния съюз в Габрово, Илия се занимава и с този спорт. Когато е на 9, баща му му купува мотоциклет и така Илия Чубриков навлиза в моторните спортове. Когато завършва гимназия, става войник и понеже вече е участвал в няколко състезания е приет в отбора на ЦСКА. През 1956г. участва в състезанията в Гармишпартенкирхен, където е сред 350 участници от цял свят, но не просто сред, а и пред тях - Илия Чубриков печели златен медал.

През 1967г. Илия и Кольо Чубрикови за първи път стартират на рали - "Трансбалкания" (България, Югославия и Румъния) с Булгар Рено 8 1150куб.см. Първи старт – първа победа - печелят в генералното класиране и в клас до 1400куб.см.

За няколко старта през 1968 и 1969г., навигатор на Илия е Атанас Тасков.

През 1968, 1969 и 1971г., братя Чубрикови стартират в рали "Монте Карло". Още през '68 в Европа е пуснато в продажба макетче на автомобила им - с техните имена и номер от Монте Карло. В първите два старта, те не успяват да се доберат до финала. През 1971г. обаче, Чубрикови записват една от най светлите страници за българския автомобилен спорт. На старт застават около 300 екипажа. Регламентът на състезанието е следния: във втория ден продължават първите 150, а в третия само първите 50. Чубрикови се движат във втората десетка, но след наказание финишират на 27-мо място в генералното класиране, а зад тях остават имена като Сандро Мунари и Рауно Аалтонен. С Булгар Алпин 1300куб.см. Чубрикови са трети в клас до 1600куб.см., след две заводски Рена Алпин 1600куб.см.

След това участие, Чубриков е забелязан и със съдействието на собственика на фирмата Алпин Жан Ределе му е доставен оригинален Алпин 1600, с който печели рали "Златни Пясъци" '71.

Следващият голям успех е на рали "Руска Зима" '74. Чубрикови отново печелят, след три наказания и при температура 30 градуса под нулата.

През 1978г. Илия с навигатор Калчо Хинов печели обиколката на Средизенмо море, минаваща през 10 европейски и африкански държави и прототип на "Париж-Дакар".Награждаването е в Марсилия. Чубриков участва с Лада 1300 и това е най-големият успех за марката до момента. През следващата година, същият екипаж и автомобил отново участват и финишират на второ място.

През 1983г. Чубриков, заедно с Крупа и Ферианц, е поканен от Ротмънс за официален пилот. Автомобилът е Рено 5 Турбо. След трето място на "Златни Пясъци", победи на "Хеброс" и "Гюнайдън" (Турция) и челни класирания на "Шкода" (Чехия), "Сан Марино" (Италия) и "Дунав" (Румъния), Чубриков завършва на пето място в европейския шампионат, победител е Мики Биазион. След това класиране, Чубриков получава от ФИА най-високия приоритет - "А" за 1984г. и това вече е официално признание за качествата му.

Идва и 1986г., когато Илия Чубриков стартира с кола от група "Б" - Пежо 205Т16, предоставено от Жан Тод и Жан-Пиер Никола. На "Златни Пясъци", на първия етап (затворен маршрут с общ старт) Чубриков застига победителя Фернандес (Опел Манта) и го изпреварва, но получава повреда в турбокомпресора и остава последен. Повредата е отстранена и той бързо се изкачва до трето място след Ферианц (Ауди Куатро) и Фернандес. При едно спиране обаче, незнайно как в резервоара попада хартия, заплита се в бензиновата помпа и участието му приключва.

Скоро обаче участието с коли от група "Б" на рали е забранено и Чубриков се ориентира към европейския планински шампионат. През 1989г. завършва пети в генералното класиране и трети в група "Б". През 1990 година Чубриков е вече трети в генералното и европейски шампион в група "Б" след минимален брой участия. Кръг преди края, е начело и в генералното, но познатият проблем с липсата на финанси го лишава от възможността да участва в последното състезание и да се бори за титлата и в генералното класиране. Участията му в състезанията се различават доста от тези на професионалните европейски отбори: често пътува и участва сам (или със сина си Пламен), сам подготвя колата си, намира време да тренира най-много от всички участници, при това обикновено с буса с който пътува (!!!), после следва стартът, където често печели или е на подиума (участват средно над 100 автомобила). Това отново не остава забелязано от ФИА и за него е изработена специална купа - за единствения неприоритетен пилот, който не участва с фирмен отбор и въпреки това е шампион!

През 1990г. хомологацията на Пежото му изтича и Илия Чубриков се оттегля от автомобилния спорт.

В кариерата си има класирания от първо до пето място включително на рали "Златни Пясъци", печелил е три пъти рали "Хеброс", има победи на рали "Стари Столици" и "Вида", 12 първи места в генералното класиране и още десетки призови класирания на международни ралита извън България. Печелил е планински състезания в Унгария, Германия, Франция, Португалия, има челни класирания в Австрия, Италия, Швейцария, Чехия, Германия, Франция...

През дългата си и победоносна състезателна кариера Илия Чубриков се утвърждава като пилот от световна класа и най-добрият български автомобилен състезател.


Изображение

Изображение


Източник : Тодор Томов www.rally-club.net



P.S. roko , темата е страхотна. Снощи вечерта като се зачетох и не заспах, докато не изгледах всички клипчета в youtube за Group B :mhihi: . Били са невероятни пилоти, автомобили ... Яд ме е че не съм се родил по - рано да се наслаждавам по онова време. Едно голямо БРАВО за темата !

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 03 Дек 2007, 17:00

Чудесно инфо за Чубриков :yes:
Аз само да допълня,че ТОЙ е личен приятел с Жан Тод 8). И след като Пежото(205т16) се пенсионира ,Чубриков има много силно участие с него в европейският високопланински шампионат.
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 04 Дек 2007, 10:53

В Rally Club-a може да намерите и статията на Кристиян Палвлов за един от любимите ми пилоти Ричард Бърнс - 17.01.1971 – 25.11.2005. Той е един от най-талантливите пилоти в историята на рали спорта. В кариерата си има 105 старта, от които 10 победи, осем победи със Субару и 2 с Пежо. Има над 20 подиума, първият англичанин световен шампион, любимецът на всички. Той е най-младият англичанин печелил Британския Рали Шампионат.През 2003 докато се е движел с колата си към Кардиф, причерняло му пред очите и изпуснал контрол над волана. Добре че е бил спътникът му, който е бил с него и е успял да предотврати сериозен инцидент. Била му поставена диагноза от лекарите, че това е астроцитома, разновидност на мозъчен тумор. След двегодишна борба с болестта Ричард умира на 34 години, като част от последните си дни прекарва в кома. Колин Макрей казва, че най-голямата битка, която е водил някога Ричард е била с болестта. За всички ни Ричард ще остане неповторим и единствен, неговото чувство за хумор, нвговия стил на каране ... почивай в мир Ричард, винаги ще те обичаме и никога няма да те забравим, за нас ти си единственият приятелю.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 04 Дек 2007, 11:18

madpetio написа:В Rally Club-a може да намерите и статията на Кристиян Палвлов за един от любимите ми пилоти Ричард Бърнс - 17.01.1971 – 25.11.2005. Той е един от най-талантливите пилоти в историята на рали спорта. В кариерата си има 105 старта, от които 10 победи, осем победи със Субару и 2 с Пежо. Има над 20 подиума, първият англичанин световен шампион, любимецът на всички. Той е най-младият англичанин печелил Британския Рали Шампионат.През 2003 докато се е движел с колата си към Кардиф, причерняло му пред очите и изпуснал контрол над волана. Добре че е бил спътникът му, който е бил с него и е успял да предотврати сериозен инцидент. Била му поставена диагноза от лекарите, че това е астроцитома, разновидност на мозъчен тумор. След двегодишна борба с болестта Ричард умира на 34 години, като част от последните си дни прекарва в кома. Колин Макрей казва, че най-голямата битка, която е водил някога Ричард е била с болестта. За всички ни Ричард ще остане неповторим и единствен, неговото чувство за хумор, нвговия стил на каране ... почивай в мир Ричард, винаги ще те обичаме и никога няма да те забравим, за нас ти си единственият приятелю.


:bowdown: :bowdown: :bowdown:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 13 Фев 2008, 19:27

WRC Best of group B (Audi quattro, 205T16, Lancia Delta S4, R5 Turbo)
http://zamunda.net/details.php?id=117459

:bowdown: около 1 час и 30 минути
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 17 Фев 2008, 13:41

Малко история за ГРУПА Б

През ранните години на 80те се появява категория специално направена за производителите които искат да покажат своя технически напредък и инжинерни способности. Група Б е създадена официално през 1983г. Самите автомобили са се разработвали от 1980г. Преди група Б рали автомобилите са били в повечето случаи с двигатели от около 250 к.с. и задно задвижване на колела. През 1980г. Audi започва да разработва легендарното си Quattro. Точно тогава се доказва и че състезателните коли с четири двигателни колела също могат да бъдат атрактивни и разбира се много по-бързи от тези преди това. След 1983г. настъпва един наистина велик период от историята на ралито - ерата на група Б. Автомобилите са много бързи, много атрактивни, но и наистина много опасни. Автомобилите от група Б са били с двигатели от над 500 к.с. и на много високо технологично равнище за онова време. Те достигат такава степен, че мнозинството се питало дали пилотите ще могат да управляват налълно тези космически болиди.
Първата официална кола на Lancia за група Б е модела 037. Той е представен през 1983г. с цел да се възползва от либералните правила който са разрешени от ФИА за новата категория "група Б". Lancia 037 е проектирана като автомобил със задно задвижване на колелата, защото по това време се породили много съмнения около Audi и експеримента им "4х4". Мощността от 325 к.с. превърнала 037 в превъзходен автомобил за асфалтова настилка, а също така е била и много по-надеждна от модела на Audi Quattro. И така пилотите Walter Rоhrl и Markku Alen печелят на Lancia титлата при конструкторите още през дебютния сезон. Но благодарение на напредващите технологии Lancia 037 постепенно започва да търпи поражения. През 1984г. възрастта и започнала да личи, а през 1985г. титуляра 037 се преврнал в незначителна конкуренция.
Отборът на Lancia искрено се надява техния нов модел Delta S4, който бил предвиден да се появи късно през сезона на 1985г., да подобри положението им. Но тима не претърпял разочарование. Lancia Delta S4 се превръща в изключителен и уникален автомобил. За времето си тя е единствената кола построена някога с двигател комбиниран с компресор и турбокомпресор, за да може да предостави по всяко време необходимата максимална мощност независимо от оборотите. Тази сложна технология, разработена със съдействието на Abarth, използва компресора за да предостави повечето от мощността при ниски обороти (защото турбото е неефективно при по-ниски обороти на двигателя), а турбокомпресора упражнява натиск върху двигателя при по-високите обороти (защото компресора не е толкова ефикасен при високите обороти). Двигателят от 480 к.с. отнел време за да се усъвършенства, но резултатие си заслужили чакането. Lancai и Abarth успяват успешно да синхронизират турбото и компресора, така че да има плавно преминаване от едното към другото. Lancia Delta S4 успява да ускори от 0 до 100 за 2,3 секунди на макадамова настилка! Първата поява на автомобила през 1985г. на великобританското RAC Рали, под управлението на Toivonen и Alen, напълно размазало конкуренцията. И така Markku Alen и Henri Toivonen, чийто баща Pauli Toivonen също е карал за Lancia, били удостоени с честта да карат за тима на Lancia през сезона на 1986г.
Henri Toivonen е роден във Финландия на 25 Август 1956г. Той е бил един от най-грандиозните пилоти в Света за гледане. Неговата лудост и непредсказуемост са били способни да печелят огромна преднина от време в отделните етапи. Той все още държи рекорда който постига на 24 години за най-млад пилот печелил някога кръг от Световния Рали Шампионат (WRC). Друга щуротия с която младия талант е известен е че на пистата в Ещорил в Портогалия той е направил няколко обиколки с неговата Lancia Delta S4 и е дал време с което е можел да се класира шести в квалификацията на тогавашната Формула 1! През 1986г. Henri Toivonen започва свирепо да се бори за титлата. Печели първо място на Рали Монте Карло, но след това отпада на Рали Швеция и Рали Португалия. Четвъртото подред рали в Световния Рали Шампионат (WRC) се оказва фатално за Henri Toivonen и неговия навигатор Sergio Cresto. На 1 Май 1986г. започва Рали Корсика. По това време Henri е страдал от грип, но продължил да кара невнимателно независимо от болното му състояние. Въпреки че е ходил в полу-безсъзнание за разлика от неговия повишен и нервен дух, той постоянно давал все по-добри и по-добри времена. Състезателите и публиката не могли да повярват как може човек в толкова лошо физическо състояние да изнесе такова представление. Но за жалост това не продължило дълго. На 2 Май 1986 на 7-я километър в 18-я етап на Рали Корсика колата на пилота напуска трасето и се хвърля в една пропаст, приземявайки се по таван. Алуминиевият резервоар с гориво, пробит от дърветата докато се е търкаляла колата надолу, избуха. Гъсти облаци черен дим маркират инцидента, но наблизо е нямало съдии или публика. Заклещени в седалките си с никакви шансове за изход, Henri Toivonen и Sergio Cresto изгарят до смърт. Никой на финиша не е знаел за инцидента докато следващия екипаж не ги е уведомил. Но вече е било твърде късно. Когато спешната помощ пристигнала на мястото, те били изправени срещу истински ад. Цялата гора била обгърната в пламаци. Останките от колата били толкова обгорени, че инжинерите и техниците от Lancia не могли да определят причината за катастрофата.
Никой не знае как са загинали Henri Toivonen и неговия навигатор Sergio Cresto. И до днес това е мистерия. Дали е имало неизправност в колата или здравословните проблеми на пилота са причинили загубата му на контрол над неговия мощен автомобил? Ние никога няма да разберем причината, макар че Henri си признава, че наистина не знае как точно се кара неговата Lancia Delta S4. И по-добре да не знам...само ще увеличи болката от тази толкова трагична загуба за човечеството и автомобилния спорт.
* Walter Rohrl по-късно потвърждава информацията, че Henri наистина е взимал някаква форма на медикаменти за облекчаване на симптомите му на грип.
Но каквато и да е причината за инцидента тя ще си остане неразгадана.
ФИА моментално забранява група Б. След края на група Б от Audi съобщават че са направили за тяхното Quattro двигател с мощност 1000 к.с., a Lancia представя фуруристичните прототипи ECV и ECV2 - 600к.с, за предстоящата Група C която е трябвало да замести Група Б. Това показва колко много са забравили за ралито от ФИА съсредоточавайки се в онези времена към Формуа 1. Група Б съвсем правилно е спряна заради недоглеждането на ФИА - практически не е имало големи ограничения в правилника и тези автомобили са били едни истински пистови болиди, които са били изключително опасни за рали. След края на група Б ФИА започва да обръща много по-голямо внимание на сигурността и да намалява мощността и увеличава сигурността на колите. Група С е премахната още преди да се появи.


Хенри Тойвонен оставя зад гърба си жена си Ерга и двете си деца Арла и Маркус. Серджио е бил ерген и е нямал деца. Хенри Тойвонен никога няма да бъде забравен. Наистина е жалко, че той не спечели титлата която толкова много заслужаваше.

п.с. Легендарните до ден днешен автомобили като Ауди Куатро и Lancia S4 са развивали от място 100 км/ч за 2,5 секунди на макадам и 1,6 секунди на асфалт (това за асфалтовото ускорение го гледах в списание с тест на въпросното Ауди срещу Вейрон и как Вейрона пада като последната кола на старт от куатрото,жалко ,че не мога да дам снимки ще си умрете от кеф ).Изумен бях от разказа за това как за били подготвили 1000 к.с. мотор за куатрото ,който в комбинация с всичко останало несъмнено е щяло да бъде най-бързия автомобил за всички времена до ден днешен,до там до където спира да ускорява и остава поддържането на максимална скорост

п.с.2 Темата е направо за The Best of ... :twisted:



Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330Ci

Мнение от -Maxxx- » 23 Фев 2008, 0:15

Тази тема направо осмисли живота ми наново... За пъви път съжалявам че съм роден толкова късно, и в българия.. да бъдеш част от тази емоция Group B е нещо ненормално...


Радвайте хора, радвайте.. а за хората с много пари дето си купуват ферари или ламбо... да помислят пак :mhihi:
Изображение

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 03 Мар 2008, 9:05

Нека и аз да напиша два реда в тази толкова хубава но малко изоставена тема. Бих искал да обърна внимание на един пилот, който до скоро беше част от рали спорта и е един от най-успешните пилоти във ВРЦ. Както може би някой от вас са се сетили става дума за Томми Макинен. Томми е роден във Финландия през Юни 1964 година. Започва кариерата си като пилот през 1987 година, като спечелва Финландската титла в Група Н, през 88-ма с Ланча Делта ХФ 4*4. Първата му победа във ВРЦ идва през 1994-та година на родното рали 1000 езера с Форд Ескорт РС Косуърт. Томми печели първата си титла във ВРЦ през 1996-та карайки за отбора на РалиАрт с автомобил Митсубиши Лансър Еволюшън. Той също така успява да защити титлата си в следващите 3! подред години: 1997,1998,1999 със същия отбор и с автомобил Митсубиши Лансър Еволюшън. През 1998 година със помощта на младия Британски пилот Ричард Бърнс, Томми успява да донесе и титлата при конструкторите на Митсубиши. През 2000-та година въпреки че спечелва първото състезание от календара, а именно рали Монте Карло, Томми не успява да запази титлата си и я преостъпва на Маркус Грьонхолм. През същата година Митсубиши пускат специален модел Еволюшън 6 Томми Макинен Едишън в признак на благодарност към рали пилота. 2001-ва година е последния сезон на Макинен в Митсубиши, който се оказва много неблагоприятен за него и съотборника му Фреди Льоикс, поради неуспешния нов ВРЦ автомобил на Митсубиши. Двамата пилоти се борели много с колата, преди финландеца да катастрофира в етап от рали Корсика, при която катастрофа се чупи гърба на неговия дълго-годишен навигатор и с това приключва кариерата му. Макинен е принуден да довърши сезона карайки с друг навигатор в оставащите ралита, като приключва края на сезона на трето място след Бърнс и Макрей. Последните две години от кариерата си Томми прекарва в тима на Субару, спечелвайки рали Монте Карло през 2002-ра година. По това време започва да изгрява звездата на французина Себастиан Леоб, и Томми решава да се откаже от спорта в края на 2003-та година завършвайки трети на рали Великобритания. Томми приключва кариерата си след 16 години състезаване, и е единия от тримата пилоти спечелили 4 титли в Световния Рали Шампионат, заедно с Юха Канкунен и Себастиан Леоб. Томми Макинен - жива рали легенда :bowdown:

няколко филмчета с негово участие:

http://youtube.com/watch?v=vRwSkDojNbo

http://youtube.com/watch?v=ParmMRS8qp0

http://youtube.com/watch?v=5vBJTfeGdpc
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 16 Юли 2008, 15:05

Не знам защо ,но съм като малките деца :confused: толкова първични неща ме карат да настръхвам.Ето ...нищо и никакъв звук,от двигател-4цилиндров,не стига ,че е 4цилиндров ами и атмосферен :twisted:
Момчета,ако имате аудио система към Вашето PC :arrow: звука на макс и ..''.господи ,колко мъка има по тази земя...''
Това е началото на темичката за ///М3(s14) двигателите и тeхните световни участия по пистите
DTM http://www.youtube.com/watch?v=SrJQ1c7l ... re=related
rally http://www.youtube.com/watch?v=SiBoP7tcG_s
високопланински шампионат http://www.youtube.com/watch?v=MutMGuUT-_o
знам,че това са познати за Вас клипчета,но идеята ми не е да гледаме,а да напишем кой какво знае за тези звездни години на ///М3
Ето,сещам се за един въпрос, как е30 М3 е участвало в рали шампионата ,след като ДВГ са ограничени да 2000куб/см :arrow: с кой ДВГ е колата на Снаерс,Джон Бош и ...
....старт :arrow:
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 18 Юли 2008, 8:10

определено имам какво да напиша по темата.....обаче времето нещо ми липсва....при първа възможност ще се пробвам да направя темата интересна ;)


ПС: Като за начало...eин интресен въпрос:
През 1990година битката за титлата в ДТМ шампионата е много оспорвана, с шансове за спечелването и са Ханс Йоаким Щук с Ауди V8 и естествено Джони Чекото с М3. Титлата трябвала да се реши в последното съзтезание на пистата Хокенхайм. За спечелването на шампионата на Чекото са му стигали от това съзтезание минималните 2 точки за да излезе пред Щук. На първия завой един жълт Мерцедес 190 се врязва в колата на Джони и по този начин го лишава от титлата, която отива при Щук, а Чекото остава втори и така и не вземе нито една шампионска титла в кариерата си в ДТМ. Та въпросът ми е: Кой е пилото на жълтия Мерцедес лишил нашият любимец от титлата?! :D
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 18 Юли 2008, 8:31

аз знам,но няма да кажа:mhihi:
който познае, печели едно качване с мен до Беклемето на сняг :help:
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 18 Юли 2008, 8:56

Роко аз ще ти се обадя да ти кажа по телефона за кой пилот става въпрос, за да си спечеля едно качване, пък и да могат хората тук да се опитат да познаят :P
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 18 Юли 2008, 14:35

LeX написа:Роко аз ще ти се обадя да ти кажа по телефона за кой пилот става въпрос, за да си спечеля едно качване, пък и да могат хората тук да се опитат да познаят :P

Моето предложение не важи за членове на lovech motorsport 8) :mhihi:
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook