Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Не споря, защото не знам. Просто, по-назад в темата, един колега твърдеше, че само 150 коня е с променлива геометрия.
- Trustworthy
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.07.2008
По принцип малко от комънрейл двигателите са без поменлива геометрия. за съжаление моят е един от тях
предполагам, че бмв не са направили тази глупост, подобно на италианците и французите
Ако направя аналогия с алфовите дизели, то би трябвало и 136, и 150 коньовите да са с променлива, просто 150-коньовият да е с 16 клапана. По това време такива мощности са се вадели с 16 клапана само

Ако направя аналогия с алфовите дизели, то би трябвало и 136, и 150 коньовите да са с променлива, просто 150-коньовият да е с 16 клапана. По това време такива мощности са се вадели с 16 клапана само
Да обаче за мене този клапан не варти когато трябва или когато е вече късно лопатките на турбото и затова не може да вдигне налягане и дебитомера отчита липса на въздух и спира и горивото и просто не варви аз така си го обяснявам
Пък кадето си изместих горе клапана сякаш се усеща някакво забавяне мисля че маркуча му идва много дълаг и явно не му достига въздуха да отпуска незнам можи и да си въобразявам

Пък кадето си изместих горе клапана сякаш се усеща някакво забавяне мисля че маркуча му идва много дълаг и явно не му достига въздуха да отпуска незнам можи и да си въобразявам
- Trustworthy
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.07.2008
plamen_hh написа:Да обаче за мене този клапан не варти когато трябва или когато е вече късно лопатките на турбото и затова не може да вдигне налягане и дебитомера отчита липса на въздух и спира и горивото и просто не варви аз така си го обяснявам
Пък кадето си изместих горе клапана сякаш се усеща някакво забавяне мисля че маркуча му идва много дълаг и явно не му достига въздуха да отпуска незнам можи и да си въобразявам
Аналогично, когато лопатките не се движат, не може да загребе газове в ниските обороти, където няма много дебит на газове, оттам не се развърта добре турбината и няма мощност колата. Като се вдигнат оборотите вече пушек колкото искаш и колата хуква


така или иначе, не пречи да се види турбината в някой специализиран сервиз. например Унитех сервиз във Варна. Там ще разберат и клапанът дали не прави номера
Здравейте. И аз имах огромен проблем със загуба на мощност на 320Д 136к.с., и с газ до дупка колата просто не възприемаше, че подавам газ, нито можех да изпреварвам, едвам качвах баири - беше трагедия. Закарах я в един сервиз и без това трябваше да сменям масло и тъкмо да се види проблема с мощността. След 2 дни си взех колата и просто не мога да я позная. Единственото, което човека беше направил освен смяната на масло и филтри е да почисти ел. клапана на турбото и да изчисти грешки. Все едно карам друга кола. Много съм доволен. Дано всички да си решат бързо този досаден проблем. Успех!
колега само ще ви кажа, че мнгого глупсти се издранкаха в тази тема. Стига сте се тормозили и фантазирали кое как е, и стига сваляхте цената на 320д
със спекулации. Вече във форума се създаде впечатление, че колата с този мотор е ужасна и има нерешими проблеми. Че помпата и не става за нищо ... че се чупела на 180 000, и др. подобни. И стига моля ви се мислихте за по-умни от създателите на колата. Как може да се занимавате да си местите мястото на клана за регулиране налягането? На по-студено място? Сякаш ако това имаше значение нямаше да го изолират някъде от топлото..
Само искам да ви кажа, че си оправих колата. И че тръгва много по-лесно, просто не мога да я позная. И с 4 човека върви колкото преди с 1. Много по-малко газ давам при тръгване! Няма никакви заглъхвания колкото и да натискам газта. Перфектна. Няма турбо дупки и тем подобни глупости, които ги преписват на модела. Снощи не ми се слизаше от колата. Приятелите ми също се чудеха как може да върви толкова.
1) Клапанът за регулиране налягането на турбото го смених миналата година. Имаше голямо подобрение, но заглъхването не изчезна. Относно китайските клапани и смяната им през един месец...Казаха ми, че само БМВ прави такива. 130 лв. Първо, който не го сменил - да го направи! А ако искате направо вземете 2 и сменете този и на ЕГРа. Тогава би трябвало да ви омекне работата на двигателя, защото ЕГРа ще работи правилно и ще обеднява сместа когато трябва. (ЕГРа няма отношение по заглъхване, вървеж и тн. Всичко това са фантазии.)Разбира се самият ЕГР е хубаво да се види да не би да има много нагар. Може и да е заял в едно положение. Според мен тия клапани след толкова години се зацапват и са консуматив. Но едва ли трябва да се сменят повече от един път през живота на колата.
2) Ако проблема не изчезне напълно отивайте да си смените дебитомера! Това също е консуматив. За всички дизели. Не само за БМВ. Значи аз исках да го отметна като причина за проблемите, но за да съм сигурен взех оригинален. Има слухове, че понякога тия на Бош за 350 лв не работят на 100%. По принцип, който предпочита да си сложи такъв, би трябвало пак да е ок. А който иска да е сигурен, че всичко ще е на 6 - оригинал. И тъй като дебитомерите са по-нов модел трябва на колата да се сложи софтуер за работа с него. Ако не го направите - пак ще има проблеми. Аз го направих в Дару. Всичко нормално мина.
3) Всички ме убеждаваха, че проблема ми не е дебитомера, но аз реших, че е той. Диагностиката не показва грешка.
4) Айде като си оправите колите да отворим една тема и да пишем как вървят след смяна на тези консумативи, защото хората взеха да си мислят глупости за тия коли... А то всички дизели са така.
Успех на всички , за мен по темата няма какво повече да се обсажда. Като искате да карате с 7/100 - веднъж на 100-200 хил. км сменяте тези 2 неща.

Само искам да ви кажа, че си оправих колата. И че тръгва много по-лесно, просто не мога да я позная. И с 4 човека върви колкото преди с 1. Много по-малко газ давам при тръгване! Няма никакви заглъхвания колкото и да натискам газта. Перфектна. Няма турбо дупки и тем подобни глупости, които ги преписват на модела. Снощи не ми се слизаше от колата. Приятелите ми също се чудеха как може да върви толкова.
1) Клапанът за регулиране налягането на турбото го смених миналата година. Имаше голямо подобрение, но заглъхването не изчезна. Относно китайските клапани и смяната им през един месец...Казаха ми, че само БМВ прави такива. 130 лв. Първо, който не го сменил - да го направи! А ако искате направо вземете 2 и сменете този и на ЕГРа. Тогава би трябвало да ви омекне работата на двигателя, защото ЕГРа ще работи правилно и ще обеднява сместа когато трябва. (ЕГРа няма отношение по заглъхване, вървеж и тн. Всичко това са фантазии.)Разбира се самият ЕГР е хубаво да се види да не би да има много нагар. Може и да е заял в едно положение. Според мен тия клапани след толкова години се зацапват и са консуматив. Но едва ли трябва да се сменят повече от един път през живота на колата.
2) Ако проблема не изчезне напълно отивайте да си смените дебитомера! Това също е консуматив. За всички дизели. Не само за БМВ. Значи аз исках да го отметна като причина за проблемите, но за да съм сигурен взех оригинален. Има слухове, че понякога тия на Бош за 350 лв не работят на 100%. По принцип, който предпочита да си сложи такъв, би трябвало пак да е ок. А който иска да е сигурен, че всичко ще е на 6 - оригинал. И тъй като дебитомерите са по-нов модел трябва на колата да се сложи софтуер за работа с него. Ако не го направите - пак ще има проблеми. Аз го направих в Дару. Всичко нормално мина.
3) Всички ме убеждаваха, че проблема ми не е дебитомера, но аз реших, че е той. Диагностиката не показва грешка.
4) Айде като си оправите колите да отворим една тема и да пишем как вървят след смяна на тези консумативи, защото хората взеха да си мислят глупости за тия коли... А то всички дизели са така.
Успех на всички , за мен по темата няма какво повече да се обсажда. Като искате да карате с 7/100 - веднъж на 100-200 хил. км сменяте тези 2 неща.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Колега Касабов...
Точно това казах и аз преди 2 седмици !
Забравил си само да споменеш че коли над 150-180К километри... задължително се махат или сменят катализаторите !
Два клапана + дебитомер - катализаторите = колата с кеф да я караш !
Точно това казах и аз преди 2 седмици !
Забравил си само да споменеш че коли над 150-180К километри... задължително се махат или сменят катализаторите !
Два клапана + дебитомер - катализаторите = колата с кеф да я караш !
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
колега Kronos, кога очакваш да ти пристигне клапана от германия, и нали веднага като го смениш ще пишеш дали се оправи забиването, защото мисля да сменя и този клапан щото турбина за 500 лв. няма да ремонтирам. То дебитомер за 240, филтър картерни газове за 90, турбина за 500 и ако пак нищо не стане. последно пробвам с този ел. клапан и спирам,само че като го смени Kronos.
И колеги на мен във Варна карс защо ми казаха че няма нужда от препрограмиране на софта след смяната на дебитомера, а вие всички говорите че това е задължително.
И колеги на мен във Варна карс защо ми казаха че няма нужда от препрограмиране на софта след смяната на дебитомера, а вие всички говорите че това е задължително.
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Понеже много хора забелязваме нещо като "зависване" като се смачка газта предлагам да направим експеримент.Примерно на равен път на 5-та предавка с педал до ламарината да си засечем времето за ускорение от 100 до 120км/ч.Всеки има хронометър на телефона си.Така ще се ориентираме за еластичността на двигателя.Може и на 4-та също.
- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
При мен се оправи със смяната на регулатора налягане на турбото
баси кефа! сега яко газ и тва е...до следващото влизане в бокса 



- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
plamen_hh написа:Колеги на ващи каде ви е маркуча дето идва от вакумния резервоар на входа дето пише VAC или на изхода out че моя май сам го объркал нещо
Този който идва от резервоара влиза във vac, out отива във гейта.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани