Придърпване на 1- ва

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Придърпване на 1- ва

Мнение от bum_bum » 20 Сеп 2004, 12:07

Някакви идеи? Става само при загрял двигател и когато потеглям с малко газ, ако тръгна на повече обороти не се получава, но не е от двигателя мисля..
При студен двигател или по- високи обороти не се получава, на по- висока предавка също.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 20 Сеп 2004, 12:47

какво имаш предвид под продърпва, ако е едно запецване при пускане на съединителя, значи е от него, и аз имам този проблем със съединителя
, но трудно може да се каже придърпване, то просто сеедно неще да дръпне и в един момент отлепя как си трябва....
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 20 Сеп 2004, 13:06

Най-вероятно е съединителя.При мен поне това се оказа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 20 Сеп 2004, 13:08

Не е баш такова, тресе си колата. Се едно няком ме е хванал за задната броня и друса напред- назад :))))
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 20 Сеп 2004, 13:23

еми според мен всичките симптоми водят до съединителя, точно подскачането на колата в 1000 оборота на полусъединител и после има едно придърпване сеедно някой те хваща и после те пуска изведнъж и тръгваш.... :shock:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 20 Сеп 2004, 14:36

Сега остава лудия да каже колко струва съединителя :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 20 Сеп 2004, 14:48

еми виж, аз смених комплект притискателен, феродов диск и лагер
но проблема си го има ... така че внимавай кво сменяш точно и трябва да се разбере точно какъв е проблема в съединителя, не всички да сменяме за по 500лв комплекти и да се чудим що още го има този проблем :bchug:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 20 Сеп 2004, 15:09

Ми при теб какъв е проблема в крайна сметка щом не се е оправило след смяната на сичките чаркове?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 20 Сеп 2004, 15:14

еми от съединителя, само че не знам точно от кое, за това помолих някой по опитен да напише по темата :roll:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 20 Сеп 2004, 15:52

Бах, значи даже и сичко да сменя значи пак може да си тресе ... :shock:
Plz някой да помага.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 27.06.2004
Местоположение: София

Мнение от scarf » 20 Сеп 2004, 21:01

bum_bum написа:Бах, значи даже и сичко да сменя значи пак може да си тресе ... :shock:
Plz някой да помага.

Имаш един реостат на педала на газта.Той определя тока който отива към помпата.На малки обороти най много се износва.Това е една платка с някакво покритие с риск да се изложа ама си прилича на графитено.За толкова години на колкото ти е колата 95' си е напълно възможно да се е сдухало.Ама не бъди сигурен.Това е само съвет :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 21 Сеп 2004, 9:55

Имай впредвид, че е дизел. Дали има такова нещо и там?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 21 Сеп 2004, 10:18

то само на дизела го има ,и е скъпичък чаркуляк ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 05 Фев 2005, 23:10

аз имам същия проблем , направо ще ми падне дефернциала на малки обороти , маистора каза че е или от съединителя или от висящия тампон на кардана , но нямах време да ходя тия дни , ще ти кажа като идя и ми локализират проблема
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 06 Фев 2005, 12:11

Аз имам същия проблем,но при мен се получава и при по високи предавки.Преди няколко дена на връщане от София колата ми непрекъснато придърпваше.Като я оставях на свободна изгасваше.До тунела ми направи най-голямата мизерия:под 100 км/ч изгасваше.Валеше силен сняг,а и магистралата не беше почистена добре-представете си как се кара с минимум 100 км/ч дори по заледени участъци.Имате ли идея от какво може да се е получило това.Все още не съм ходил в сервиз защото грипа ме пипна.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook