проблем с М-43 мотор 96г
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- D.Devito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.11.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 E36
- Мечтае да кара: Кабрио с харттоп
проблем с М-43 мотор 96г
колеги някои да се е срещал със следният проблем
студена работи на ниски обороти като но 3-цилиндъра и клати оборотите около минута като загре е малко по добре не клати обороти те но не вади чиста работа както триябва сменех свещите не е от тях.Имам съмнения за дебитомер стъпково моторче бобина или запушен филтър горивен даите съвет с кое да почвам.благодария предварително.
студена работи на ниски обороти като но 3-цилиндъра и клати оборотите около минута като загре е малко по добре не клати обороти те но не вади чиста работа както триябва сменех свещите не е от тях.Имам съмнения за дебитомер стъпково моторче бобина или запушен филтър горивен даите съвет с кое да почвам.благодария предварително.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега , вчера бях на диагностика поради подобне проблем - менеше ми оборотите м/у 600- 1200. Значи това ,което майстора ми каза ,ще го кажа и на теб .... първо се почва от смяна на свещите (това си го направил) ,след това почистване на стъпков мотор (и ако има луфт на оста му - смяна),след това оглеждаш тия маркучи дето влизат в стъпковото моторче да не са напукани ,ако са -сменяш ги ,също и маркуча гофрирания след дебитомера.... Това е което ти сан можеш да направиш .... всичко друго е за мастор... освен ако разбира се не си ги умееш тия работи ...но си мисля че нямаше да питаш тук ако си ги знаеше 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Аааа и нещо друго .... щом я чуваш колата че работи като на 3 цилиндъра най добре е да идеш да ти видят бубините ... може наистина някоя да е сдала багажа и от там да ти иде проблема.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Мен ме съмнява да не е от температурния датчик на инжекцията.Възможно е да е прецакан и да не отчита точно температурата.По принциптрябва докато е студена да работи на малко по високи обороти колата,датчика отчита ниска температура и имжекцията подава малко повече газ докато се нормализира температурата.Ако датчика ти не отчита вярно, а примерно отчита по висока температура инжекцията подава помалко газ и оборотите са по ниски, съответно това влияе на работата на двигателя. Аз така си обяснявам това с ниските обороти сутрин.Аз поне имах такъв проблем, и на диагностиката майстора гледа компа и ми вика "а ве колко градуса ти показва на таблото" викам към 90 що? а то на компа показвало 120.Обаче преди да тръгнеш да сменяш задължително мини една диагностика, да се знае 

- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
най лесното и първо не6то за да си сигурен 4е ти работи на 3 цилиндъра,като запали6 махай и слагай един по един кабелита на све6тите за да разбере6 дали наистина има неработе6т цилиндър.кадето няма промяна при вадене и слагане на кабела зна4и този цилиндър не ба4ка,а ако си работят зна4и проблема е в сместа,най вероятно дебит или сонда,но това е ли4но мнение
- DA HUSTLA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.07.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci ZHP
- Мечтае да кара: без значение к'во е63
аз имам подобен проблем (М43 е мотора) и ми прави прблем клапана за вентилация на картерните газове , номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 ... можеш да провериш като извадиш маркуча който влиза в него и запушиш отвора на клапана с пръст и виж дали работи добре мотора... при мене проблема е подобен - имам чувството, че работи на 3 цилиндъра, та временно съм решил проблема (под него е сложена гарнитура в която няма никакъв отвор за да не минава въздуха) докато си намеря друг...
... 'cause pussy is pussy and baby you're pussy for life
- shaby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.07.2008
- Местоположение: Местоположение:
- Пол: Мъж
- Кара: e36 coupe M50TUB20
Пак ровя в стари теми
махнах маркуча на тоя клапан на запален двигател и оттам духа та ще ме отвее
освен това колата веднага изгасна... Нормално ли ви се вижда?


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
lady-killer написа:аз имам подобен проблем (М43 е мотора) и ми прави прблем клапана за вентилация на картерните газове , номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 ... можеш да провериш като извадиш маркуча който влиза в него и запушиш отвора на клапана с пръст и виж дали работи добре мотора... при мене проблема е подобен - имам чувството, че работи на 3 цилиндъра, та временно съм решил проблема (под него е сложена гарнитура в която няма никакъв отвор за да не минава въздуха) докато си намеря друг...
Точно преди седмица ми блокира клапана за картерните газове в затворено положение. Тогава изобщо нямах представа, че е от него. В моя случай симптомите бяха различни. Откъм смукателния колектор се чува силен шум подобно на полицейска свирка, особено силно на празен ход. Когато вдигна оборотите над 4000, шума изчезва. След изключване на двигателя около секунда-две пищенето се чува и постепенно затихва, като наподобява свистене. Някъде в този подфорум четох за подобни симптоми, описани подробно и свързани с въпросния клапан. Свалих маркуча за картерните газове и запуших отвора на клапана с тапа. Шумът изчезна напълно, но двигателя гаснеше след стартиране и при подаване на газ работеше неравномерно. Разглобих горната част на смукателния колектор и прегледах всички маркучи и съединения да не засмуква въздух отнякъде. Стегнах маркучите със скоби монтирах колектора и пробвах да запаля. Запали нормално, но оборотите почнаха да играят в порядъка 600-1000 за няколко секунди и накрая заковаха на 700. Направи ми впечатление това, защото преди на празен ход и загрял двигател ги държеше около 850. Покарах около десетина километра и постепенно оборотите на празен ход се нормализираха. Отидох в дарукар за нов клапан, който за М42 и М43 е еднакъв и струваше 80 лв. След монтажа на новия клапан оборотите на празен ход заковаха 1000. Свалих отрицателния полюс от клемата на акумулатора и изчаках няколко минути. Свързах всичко и сега ми поддържа 850 об.мин.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
shaby написа:Пак ровя в стари темимахнах маркуча на тоя клапан на запален двигател и оттам духа та ще ме отвее
освен това колата веднага изгасна... Нормално ли ви се вижда?
Нормално е да гасне, или яко да тресе като отива към угасване, но не е нормално така да духа, че да те отвее.

- shaby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.07.2008
- Местоположение: Местоположение:
- Пол: Мъж
- Кара: e36 coupe M50TUB20
Изгасна около 2 секунди след като махнах маркуча, като със самото махане съскаше като копресор за гуми 

- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: проблем с М-43 мотор 96г
D.Devito написа:колеги някои да се е срещал със следният проблем
студена работи на ниски обороти като но 3-цилиндъра и клати оборотите около минута като загре е малко по добре не клати обороти те но не вади чиста работа както триябва сменех свещите не е от тях.Имам съмнения за дебитомер стъпково моторче бобина или запушен филтър горивен даите съвет с кое да почвам.благодария предварително.
Имах абсолютно същия проблем само че не на БМВ а на фиат типо. И проблема беше в гарнитурата до такава стебен беше прецакана че в единия цилиндър имаше вода, смених гарнитурата и пей сърце(става на въпрос за гарнитура на главата, покрай нея и на колекторите)
Re: проблем с М-43 мотор 96г
Колеги,
Искам и аз да се включа в темата с едно-две въпросчета към Вас разбиращите от двигатели М43 и най-вече от техните проблеми. Бих искал да Ви попитам какво трябва да направя, за да локализирам проблем със свистене по двигателя, което свистене се чува от към колекторните тръби? Преди известно време ходих при Никола в Люлин 8, който ми почисти стъпковия мотор и дюзите, беше подменил част от малките маркучета, които са за т.нар. картерни газове. След смяната и на дебитомер (Бош), колата започна да върви като пушка и свистене (като от засмукване на въздух) нямаше! Сега обаче пак започнах да чувам един такъв малко странен шум, който при студен (току що запален двигател) е доста изразителен. След работа от около 1-2 мин. шума намалява драстично, но пак ми се стува, че чувам някакво макар и по-малко свистене. Отделно, мисля, че колата започна да се набира по-бавно, като дори във високите оборото (над 4.5к) губи мощност и не продължава да ускорява. Уточнявам, че попрочетох доста мнения във форума, но в крайна сметка май достигнах до извода, че на диагностика, не би показало нищо (за смучене на малко количество въздух). Затова, моля, ако имате някакви съвети към мен, да ги споделите. Отворен съм към ВСЯКАКВИ мнения и предложения!!! Опитвам се да разбирам от коли (БМВ Е46), т.е. имам желание и известна техническа мисъл, но не смея сам да "ровя" из колата, поради страх да не набия грешки в главния компютър при разкачане на някоя от всевъзможните букси и маркучета, които стърчат отвсякъде около ДВГ. Дайте препоръка за добър майстор, за който да сте сигурни, че знае какво прави по двигателите на нашите Бимита.
Благодаря предварително на всички отзовали се!!!
Искам и аз да се включа в темата с едно-две въпросчета към Вас разбиращите от двигатели М43 и най-вече от техните проблеми. Бих искал да Ви попитам какво трябва да направя, за да локализирам проблем със свистене по двигателя, което свистене се чува от към колекторните тръби? Преди известно време ходих при Никола в Люлин 8, който ми почисти стъпковия мотор и дюзите, беше подменил част от малките маркучета, които са за т.нар. картерни газове. След смяната и на дебитомер (Бош), колата започна да върви като пушка и свистене (като от засмукване на въздух) нямаше! Сега обаче пак започнах да чувам един такъв малко странен шум, който при студен (току що запален двигател) е доста изразителен. След работа от около 1-2 мин. шума намалява драстично, но пак ми се стува, че чувам някакво макар и по-малко свистене. Отделно, мисля, че колата започна да се набира по-бавно, като дори във високите оборото (над 4.5к) губи мощност и не продължава да ускорява. Уточнявам, че попрочетох доста мнения във форума, но в крайна сметка май достигнах до извода, че на диагностика, не би показало нищо (за смучене на малко количество въздух). Затова, моля, ако имате някакви съвети към мен, да ги споделите. Отворен съм към ВСЯКАКВИ мнения и предложения!!! Опитвам се да разбирам от коли (БМВ Е46), т.е. имам желание и известна техническа мисъл, но не смея сам да "ровя" из колата, поради страх да не набия грешки в главния компютър при разкачане на някоя от всевъзможните букси и маркучета, които стърчат отвсякъде около ДВГ. Дайте препоръка за добър майстор, за който да сте сигурни, че знае какво прави по двигателите на нашите Бимита.
Благодаря предварително на всички отзовали се!!!

Скромността не е добродетел
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: проблем с М-43 мотор 96г
1.Изровил си тема от една година!/не си прочел правилата/!
2.Ако си с е46 както споменаваш, не си за този раздел!
3.Иди да я погледне някои които разбира!
Ако има такова свистене и не си сменил клапана на картерните газове даваи!
П.С:И си писал същия пост в още една подобна тема,ако си мислиш че така по-бързо ще ти отговорят като го пишеш това навсякъде бъркаш!
2.Ако си с е46 както споменаваш, не си за този раздел!
3.Иди да я погледне някои които разбира!
Ако има такова свистене и не си сменил клапана на картерните газове даваи!
П.С:И си писал същия пост в още една подобна тема,ако си мислиш че така по-бързо ще ти отговорят като го пишеш това навсякъде бъркаш!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: проблем с М-43 мотор 96г
Извинявам се на всички, които всичко си знаят по колите и които се чувстват засегнати от това, че съм задал въпросите си на неправилното място!!! Все пак съгласете се, че тук (форума) е място, от което всеки от нас би следвало да потърси инфо ако нещо не му е ясно и съответно да помогне ако знае повече от останалите. Съгласен съм, че "Мястото ми не е във темата за Е36", тъй като съм с Е46, но изходих от факта, че мотора (двигателя) ми е същия (М43), който по-горе бе коментиран от други колеги. Не знам защо е нужно да се отправят забележки, а не се изразява някакво конструктивно мнение и помощ при възможност. Какво означава отиди при някой, който разбира??? Да това искам да направя, именно затова написах, че търся съвет от Всички Ви, за това къде бихте ми препоръчали да я закарам (колата). Ясно е, че трябва да се погледне от разбиращ, така че не виждам какво не стана ясно от предходния ми пост. Да, вярно е, че пуснах въпросите си и в друга тема, но това си има своето резонно обяснение, което видиш ли се крие в казаното от теб Nukem, темата е много стара и никой не бе писал по нея от 100 години. Затова прецених, че е по-добре да си изкажа проблемите в друга тема, която се следи редовно!!!
Отново Ви поднасям извиненията си ако съм Ви подразнил или пък по някакъв начин съм Ви накарал да се чувствате зле от това, че се опитвам да си реша проблем с колата допитвайке се до Вас ЗНАЕЩИТЕ!!!
Отново Ви поднасям извиненията си ако съм Ви подразнил или пък по някакъв начин съм Ви накарал да се чувствате зле от това, че се опитвам да си реша проблем с колата допитвайке се до Вас ЗНАЕЩИТЕ!!!

Скромността не е добродетел
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани