масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
масло
извинявам се за въпроса
ама искам да знам като вземат да угасват лампичките за маслото нали са 5 на брой сега са 3 ... трябва ли да се долее или да се чака да станат на червено да се сменя маслото цялото ?

- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Не след като ти изгаснат вси4ките зелени 6те ти светне жълатата,което зна4и 4е може6 да покара6 о6те малко с това масло и след о6те известно каране 6те ти светне 4ервената 4ерти4ка което озна4ава 4е трябва да смени6 маслото и филтъра(вси4кото масло,а не да долива6)
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Виж на пръчката дали има достатъчно масло трябва да е малко под максимума и ако е по малко долей масло. А тия лампи са ташак работа когато минеш 8000-10000км сменяй маслото лампите не ги гледай. Аз сум минал 6000км от смяна и ми е изгаснала само 1 лампа.....
Последна промяна Жоро 320и на 15 Юли 2008, 14:33, променена общо 1 път
- changethegame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.05.2007
- Местоположение: Варна
има нещо такова че на тея лампи не трябва да се вярва като минах 10000км ми бяха изгаснали само 3, а маслото беше за смяна...
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Жоро 320и написа:Виж на пръчката дали има достатъчно масло трябва да е малко под минимума и ако е по малко долей масло. А тия лампи са ташак работа когато минеш 8000-10000км сменяй маслото лампите не ги гледай. Аз сум минал 6000км от смяна и ми е изгаснала само 1 лампа.....
под максимума искаш да кажеш..... четох че маслото трябва да е между средата и максимума но не и точно под максимума ....... най-важното е да не до минимума

- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Гледай да ти е между мин и мак И зависи с какво масло си Смени го на 10 000 км За да ти е сигурна работата
Не всичко което лети се яде
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Жоро 320и написа:Виж на пръчката дали има достатъчно масло трябва да е малко под минимума и ако е по малко долей масло.
Това са глупости.... може дори да е малко над минимума и пак да си кара спокойно... но ако е малко под максимума не е идея да се долива, щото може да сипе повече, от колкото е съвместимостта на картера... и тогава ще почне да гори/изхвърля маслото.. както вече се спомена, най-добре е да е между мин и макс, което значи на 0.5 литра под максимума и на толкова над минимума...

- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Mollov написа:Жоро 320и написа:Виж на пръчката дали има достатъчно масло трябва да е малко под минимума и ако е по малко долей масло.
Това са глупости.... може дори да е малко над минимума и пак да си кара спокойно... но ако е малко под максимума не е идея да се долива, щото може да сипе повече, от колкото е съвместимостта на картера... и тогава ще почне да гори/изхвърля маслото.. както вече се спомена, най-добре е да е между мин и макс, което значи на 0.5 литра под максимума и на толкова над минимума...
По принцип да, но да си проверява пръчката и да не разчита на лампите и да гледа изминатите км.
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Най хубаво си провери маслото сутрин тогава ще разбереш колко трябва да долееш (ако трябва).Някои лампи показват вярно други не най хубаво си следи км.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колеги , само да вметна ... лампите не са "тъшак" работа ... просто си има начин за настройване кога да изгасват.. за това ня някой може да мине и 5000 км и да му изгасне само една лапа ... а на друг да си мине примерно 10000 км и да му светне жълтата или червената лампа (както трябва да е )... Това се прави в сервиз ... където се занимавата с подобни дейности (В България -май само в дарукар ... не съм много сигурен)
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани