Заслужава ли си
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Заслужава ли си
http://mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11215364985795621
'92 набор, има шпер, но пък няма ванос, доста забележки по отношение боя (драскотини), кожа, климатроник, борд, на 2-ра направи 80 (на 5-6к оборота смених на 2-ра и до толкова някъде пак цедих 2-ра). Гумите са сериозно износени. Няма я лайсната след лявата врата. Ръчната не се задържа, смисъл такъв палчето не й работи. На задната седалка се е прокъсал шева на кожата и зее дунапрена отдолу. От горе по двигателя нямаше течове на масло, но отдолу по картера имаше (гарнитура на картера според мен). Свали ми я на 4900лв. Направи ми впечатление, че съединителя й отделяше високо. Амортисьорите като че ли бяха тръгнали за към боклука (доста лесно я разклащах, за разлика от едно друго дето не можех да го мръдна). ABS-a светеше, каза ми че било грешка, също така и показваше че накладките са за смяна - бил ги сменил. Най-много ме привлича шпера. Преди имал 5-ца (може би Е34) и вика: Като и надам ръчка на светофара и пушилка 2 часа и тогава тръгва, а тая веднага се изстрелвала, по това разбрал че има блокаж на диференциала. От тук ми идва следния въпрос за шпера, от място като завърти гумите, ако няма шпер занася ли на една страна (логика - върти се само едната гума), защото не ми занесе а си тръгна направо, следователно би трябвало да има. Питам защото досега не съм карал такава кола. Очаквам вашето мнение!!!
Edit: на 310к км
'92 набор, има шпер, но пък няма ванос, доста забележки по отношение боя (драскотини), кожа, климатроник, борд, на 2-ра направи 80 (на 5-6к оборота смених на 2-ра и до толкова някъде пак цедих 2-ра). Гумите са сериозно износени. Няма я лайсната след лявата врата. Ръчната не се задържа, смисъл такъв палчето не й работи. На задната седалка се е прокъсал шева на кожата и зее дунапрена отдолу. От горе по двигателя нямаше течове на масло, но отдолу по картера имаше (гарнитура на картера според мен). Свали ми я на 4900лв. Направи ми впечатление, че съединителя й отделяше високо. Амортисьорите като че ли бяха тръгнали за към боклука (доста лесно я разклащах, за разлика от едно друго дето не можех да го мръдна). ABS-a светеше, каза ми че било грешка, също така и показваше че накладките са за смяна - бил ги сменил. Най-много ме привлича шпера. Преди имал 5-ца (може би Е34) и вика: Като и надам ръчка на светофара и пушилка 2 часа и тогава тръгва, а тая веднага се изстрелвала, по това разбрал че има блокаж на диференциала. От тук ми идва следния въпрос за шпера, от място като завърти гумите, ако няма шпер занася ли на една страна (логика - върти се само едната гума), защото не ми занесе а си тръгна направо, следователно би трябвало да има. Питам защото досега не съм карал такава кола. Очаквам вашето мнение!!!
Edit: на 310к км
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
за мене твае колиба--таа кола цената е реално по надолу и то доста.Колега купуваш кола а не шпер
за 5000лв ще си намериш по добре-бъди сигурен...таа гемиика -ми тя с хиляда проблеми-бах ти и шпера-айде успех 




- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Предложете нещо, пратете ме при някой, издивявам вече. Изпуснах една 10 пъти по-запазена от тази. Нямах парите да я платя веднага, прдложих капаро, той ми каза че в понеделник(днес) ще идват да я гледат за бартер и ако не стане ще ми звънне. Одеве се свързах с него и разбрах че е направил бартера. Ужасно много съжалявам сега, че нямах парите да я платя веднага.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Жореее-не бързай така щото ще си вземеш некъв дънер у къщи и че има да ревеш и да пускаш тука теми една след друга...за тва за онова....не бързай --огледай се попитай тоя ония и действайjoreto_88 написа:Предложете нещо, пратете ме при някой, издивявам вече. Изпуснах една 10 пъти по-запазена от тази. Нямах парите да я платя веднага, прдложих капаро, той ми каза че в понеделник(днес) ще идват да я гледат за бартер и ако не стане ще ми звънне. Одеве се свързах с него и разбрах че е направил бартера. Ужасно много съжалявам сега, че нямах парите да я платя веднага.


- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
колега лоша дума за БМВ не смея да кажа ма ти маи си тарсиш кола за реставрация...цената няма да коментирам но ми се струва абсурдна - земи си някоя хубава запазена 5ца и си купи шпер ако толки си се мераклисал
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Заслужава ли си
joreto_88 написа:http://mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11215364985795621
'92 набор, има шпер, но пък няма ванос, доста забележки по отношение боя (драскотини), кожа, климатроник, борд, на 2-ра направи 80 (на 5-6к оборота смених на 2-ра и до толкова някъде пак цедих 2-ра). Гумите са сериозно износени. Няма я лайсната след лявата врата. Ръчната не се задържа, смисъл такъв палчето не й работи. На задната седалка се е прокъсал шева на кожата и зее дунапрена отдолу. От горе по двигателя нямаше течове на масло, но отдолу по картера имаше (гарнитура на картера според мен). Свали ми я на 4900лв. Направи ми впечатление, че съединителя й отделяше високо. Амортисьорите като че ли бяха тръгнали за към боклука (доста лесно я разклащах, за разлика от едно друго дето не можех да го мръдна). ABS-a светеше, каза ми че било грешка, също така и показваше че накладките са за смяна - бил ги сменил. Най-много ме привлича шпера. Преди имал 5-ца (може би Е34) и вика: Като и надам ръчка на светофара и пушилка 2 часа и тогава тръгва, а тая веднага се изстрелвала, по това разбрал че има блокаж на диференциала. От тук ми идва следния въпрос за шпера, от място като завърти гумите, ако няма шпер занася ли на една страна (логика - върти се само едната гума), защото не ми занесе а си тръгна направо, следователно би трябвало да има. Питам защото досега не съм карал такава кола. Очаквам вашето мнение!!!
По това, което си написал съдя, че този който продава колата е мошеник, но не от класа. Какви шперове, какви 5 лева. Гаранция ти давам, че тази кола е без шпер. Фрикционните дискове на диференциала ги слагат много по-късно- от 1996 г. За тази кола ако дадеш и 2000 лв. са прекалено много. Погледни тапицерията, амортисьорите, окачването и т.н. и ще ти стане ясно, че никаква поддръжка не е правена. От сега ти казвам да си приготвиш минимум 3000-3500 лв. за ремонти по тая кошница.
Edit: на 310к км
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Заслужава ли си
вика: Като и надам ръчка на светофара и пушилка 2 часа и тогава тръгва, а тая веднага се изстрелвала, по това разбрал че има блокаж на диференциала. От тук ми идва следния въпрос за шпера, от място като завърти гумите, ако няма шпер занася ли на една страна (логика - върти се само едната гума
Ха ха ха, този и представа си няма каква е функцията на шпера /визирам продавача, който по най-нескопосания начин се опитва да те метне/. Шперът представлява обикновен диференциал, който има два фрикционни диска, по един на всеки полувал, захванати за касетата на дифа и въртящи се заедно с планетните зъбни колела. Всеки един от фрикционните дискове е покрит с материя подобно на твърдия съединител и има известно сцепление с касетата /обикновено предава въртящия момент от колелото с по-малко сцепление с пътната настилка, към другото на 25 %/. На практика при рязко потегляне от място и изправен волан колата трудно може да превърти гумите. При леко извиване на волана и рязко подаване на газ двете гуми превъртат по-лесно /поради факта, че има известно блокиране на диференциала, получава се т.нар. дрифт./ Предимството на шпера е, че въпреки изнасянето на задницата колата запазва предварително дадената й траектория, без са се завие силно около оста си и да се обърне в обратна посока.
Ха ха ха, този и представа си няма каква е функцията на шпера /визирам продавача, който по най-нескопосания начин се опитва да те метне/. Шперът представлява обикновен диференциал, който има два фрикционни диска, по един на всеки полувал, захванати за касетата на дифа и въртящи се заедно с планетните зъбни колела. Всеки един от фрикционните дискове е покрит с материя подобно на твърдия съединител и има известно сцепление с касетата /обикновено предава въртящия момент от колелото с по-малко сцепление с пътната настилка, към другото на 25 %/. На практика при рязко потегляне от място и изправен волан колата трудно може да превърти гумите. При леко извиване на волана и рязко подаване на газ двете гуми превъртат по-лесно /поради факта, че има известно блокиране на диференциала, получава се т.нар. дрифт./ Предимството на шпера е, че въпреки изнасянето на задницата колата запазва предварително дадената й траектория, без са се завие силно около оста си и да се обърне в обратна посока.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Заслужава ли си
Най-сигурният тест за проверка на диференциала е да повдигнеш двете, или едното от задните колела. При повдигане на двете задни колела:
Включваш на скорост /най-добре 5-та предавка/, палиш двигателя и оставяш колелата да се въртят. Хвашаш здраво едното колело и когато успееш да го спреш, значи колата 100 % няма шпер. В противен случай има, но не можеш да бъдеш сигурен в каква степен са износени фрикционните дискове /след определен пробег те също се сменят, подобно на твърдия съединител/. Най-лесно е да повдигнеш едното от задните колела. Изключваш от скорост и освобождаваш ръчната спирачка. Ако успееш да го завъртиш с ръце, значи колата е без шпер.
Включваш на скорост /най-добре 5-та предавка/, палиш двигателя и оставяш колелата да се въртят. Хвашаш здраво едното колело и когато успееш да го спреш, значи колата 100 % няма шпер. В противен случай има, но не можеш да бъдеш сигурен в каква степен са износени фрикционните дискове /след определен пробег те също се сменят, подобно на твърдия съединител/. Най-лесно е да повдигнеш едното от задните колела. Изключваш от скорост и освобождаваш ръчната спирачка. Ако успееш да го завъртиш с ръце, значи колата е без шпер.
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Шперът е последния проблем на колата, ако всичко, което казваш е истина, т.е. амортисьори, картер или гарнитура, козметичните забелешки и кой знае какво още ще се покаже, тая 16годишна колица ще ти излезе златна. Сигурен съм, че ще намериш и по-запазени. Успех 

Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Колега, едно мога да ти кажа - преди три години взех моята кола без всякакви видими проблеми по двигател, окачване и електроника (след преглед и диагностика в Камор). За това време съм изсипал в нея поне още половината на цената и, за да мога да съм спокоен, че колата е в добро техническо състояние и да не се притеснявам, когато тръгвам някъде на път. Затова си направи добре сметката и си купи нещо в добро състояние. Всеки от нашия подфорум може да ти разкаже по някоя история за това какво значи спестена хилядарка при покупката на автомобила...
Успех!
Успех!
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани