Toyota Avensis Executive vs. Skoda Octavia Laurin&Klemen
Модератор: Общи модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Взето назаем от колега от Ауди форума:
"Отдавна съм се наканил да пиша и все не ми остава време да ви поразкажа за Японското автомобилно строителство пречупено през призмата на европееца.
Както повечето от вас знаят преди точно година си купих две Тойото Авенсис. Двата екземпляра бяха първата и втората такава кола в БГ. Новият дизел 150 коня всички екстри по 3 възможно най-скъпия модел от ценовата листа на ТМ Ауто.
Първоначално бях шашардисан, всичко което може да се мечтае в автомобилната индустрия. Колите вървят на самолети, комфорт интериор, визия просто перфектни.
1-ва Случка - първа седмица.
Първата седмица отивам на море. Над 160 странен свирещ звук. Над 200 не може да се понася направо си викаме в колата....бре вдигам телефона и набирам търговеца в ТМ Ауто.
аз: Петко колата свири ужасно над 200 км/ч.
Петко (търговеца): Ми ъъъ такова ти що караш с 200
аз: бе човек...ти ма притесни...аз за 60 бона кола ли съм си купил или ТРОМПЕТ???
Резултата ...поръчка, чакане, за уплътнители на вратите.
Втората кола се оказа още по зле - над 140 км/ч свиреше..смилих се над колегата дето я кара викам - хайде турете му моите нови уплътнители аз пак ще чакам.
Крайния резлтат на втората седмица нови уплътнители на двете коли за радост фабричен недостатък.
Впечатлението ми: Ех всичко се случва недогледали в завода ама ето тези от сервиза са направо супер никакви грижи и всичко безплатно! Но странна работа на най скъпия модел ли баш няма да докарат елементарни неща.
2-ра Случка - на 6-ти месец.
Тропа по малко в неравни терени...ах какво ли е - преглед на ходова част. Всичко е ОК. Хм какво ли е тогава. Питам и ми казват...ааа че те всички Авенсиси така си хлопат. А стига бе... значи чисто новите коли тропат по зле от предишната ми кола (А6 на 10 години).
Тръгвам си смаян.
Но после започна едно странно потропване като минавам през спящи полицаи и става все по зле. Всеки път ТРЯС! отпред....пак в сервиза чакам 3 седмици и хоп. Чисто новички амортисьори!!!
Този титан на качествената автомобилна индустрия, този еталон за качесто се раздели с оригиналните си амортисиори едва на 20 хил км.
Впечатлението ми ...смяан невярващ на това което се случва си тръгвам от сервиза...с новички гаранционни амортисиори.
Резултата: ТРЯС! още на първия спящ полицай ...ми те така си тропат! т.е. немаше резултат
3-та случка на 35 хил км или 8 ми месец
Качвам се на Алеко по пътя вятър прах на фарове идилия кеф....странно все едно прехлъзва съединителя...нищо хубава компания, готина музика, заблудил съм се.
Спирам на Простор....бе много облаци много чудо и тази странна миризма и ....А! Това не са облаци нещо май ...ГОРИИИИИ!!!!...отварам капак ....УЖАС! съединителя гори с облаци пушек и страшна воня ...и така има няма 10 мин. Педала в нулата съединител няма скоростите се вкарват с ритник.
Нема излет провалена вечер.
Още на другия ден в сервиза - 1 седмица разглобяват колата. Учтиво ме уведомяват, че съединителя НЕ Е гаранционна повреда защото е консумативи струва едва 2000 лв.
Скандал, шеф на сервиза, шеф на Тойота БГ....пак скандал. Е..ще мине за гаранционен. Отдъхвам си 3 седмици без кола от които "цели" 2 дни с оборотен Ярис (Най новия модел - много ме изкефи ама за това друг път).
Впечатленията...вече не искам ТОЙОТА НЕ И НИКОГА!
Резултата - нов съединител за тяхна сметка, 3 седмици без кола и същата натрапчива миризма (на 2000 лв) всеки път като се поозори количката.
4-та случка 8 ми месец - 20 000 км...втората колица.
Пламъци...дим....миризма пак на 2000 лв. Същата случка - пак шеф на сервиза, друг шеф - скандал, още по-голям шеф пак скандал. Я пак минава за гаранционно макар, че "сигурно ги караме неправилно". Пак 3 седмици без кола ама поне с оборотна Корола. Обаждат се от сервиза - "Ми то освен съединителя се е прецакала една семеринга и маслото от скоростната кутия е изтекло в съединителя та освен, че сменяме съединителя оправяме първа и втора скорост"
Резултата същия както в 3-ти случай...Впечатленията....ЗАТВЪРДЕНИ - Тойота= мръсна дума.
5-ти случай 25 хиляди (втората кола явно върви по бавно щото минава по-малко км ) - 12 месец
Странно виене отзад. Лагер? В сервиза.
Да! Лагер на главина - а стига бе баси случая ...новия лагер е гаранционен..ха ха...не! Според сервиза лагера е консуматив. Не ми се разказва но прочетете предишния случай как се праи скандал.
Впечатленията - От сервиза се гаврят с мен....Производителя е най-големия съединител***, а Тойота никога повече!!!
Резултат. НЯМА..виенето си е пак там ..."А ние за всеки случай сме сменили цялата главина"
ГРЪНЦИ
6-ти случай от събота
Колата вече е на достолепната достойна за уважение възраст цеееели 12 месеца. Карам булка. Сватба. Цветя. Балони. Празник.
Качваме се в колата и потегляме към ритуалната зала. Натискам клаксона....и гооордо потеглям.
Би БИИИИИП. БИ БИИИП. БИ ............тишина. А?! Тва па к'во е? ...познахте нали? Клаксона изгоря
Карам булката и нямам свирка ...ей това ако не е КАЧЕСТВО - Здраве. А бъзиках търговеца, че не съм си купил за 60 бона тромпет (за справки 1-ви случай) На ти сега тромпет...даже клаксон не си си купил Ники с тези пари...щото няма.
Резултата - тромбата е изгоряла. Това е гаранционен проблем (А!? Този път не псувах шефове...има напредък), но изгорелия бушон на тромбите е консуматив така че дължите 1,20 лв.
Впечатленията - ...сещайте се!"
За Шкодата нямам отзиви, нека други да кажат, Аз избрах за семеен автомобил Е39 Touring и мисля че не съм сбъркал. Помисли за 525d Тоуринг от последните, мисля че няма да останеш разочарован
"Отдавна съм се наканил да пиша и все не ми остава време да ви поразкажа за Японското автомобилно строителство пречупено през призмата на европееца.
Както повечето от вас знаят преди точно година си купих две Тойото Авенсис. Двата екземпляра бяха първата и втората такава кола в БГ. Новият дизел 150 коня всички екстри по 3 възможно най-скъпия модел от ценовата листа на ТМ Ауто.
Първоначално бях шашардисан, всичко което може да се мечтае в автомобилната индустрия. Колите вървят на самолети, комфорт интериор, визия просто перфектни.
1-ва Случка - първа седмица.
Първата седмица отивам на море. Над 160 странен свирещ звук. Над 200 не може да се понася направо си викаме в колата....бре вдигам телефона и набирам търговеца в ТМ Ауто.
аз: Петко колата свири ужасно над 200 км/ч.
Петко (търговеца): Ми ъъъ такова ти що караш с 200
аз: бе човек...ти ма притесни...аз за 60 бона кола ли съм си купил или ТРОМПЕТ???
Резултата ...поръчка, чакане, за уплътнители на вратите.
Втората кола се оказа още по зле - над 140 км/ч свиреше..смилих се над колегата дето я кара викам - хайде турете му моите нови уплътнители аз пак ще чакам.
Крайния резлтат на втората седмица нови уплътнители на двете коли за радост фабричен недостатък.
Впечатлението ми: Ех всичко се случва недогледали в завода ама ето тези от сервиза са направо супер никакви грижи и всичко безплатно! Но странна работа на най скъпия модел ли баш няма да докарат елементарни неща.
2-ра Случка - на 6-ти месец.
Тропа по малко в неравни терени...ах какво ли е - преглед на ходова част. Всичко е ОК. Хм какво ли е тогава. Питам и ми казват...ааа че те всички Авенсиси така си хлопат. А стига бе... значи чисто новите коли тропат по зле от предишната ми кола (А6 на 10 години).
Тръгвам си смаян.
Но после започна едно странно потропване като минавам през спящи полицаи и става все по зле. Всеки път ТРЯС! отпред....пак в сервиза чакам 3 седмици и хоп. Чисто новички амортисьори!!!
Този титан на качествената автомобилна индустрия, този еталон за качесто се раздели с оригиналните си амортисиори едва на 20 хил км.
Впечатлението ми ...смяан невярващ на това което се случва си тръгвам от сервиза...с новички гаранционни амортисиори.
Резултата: ТРЯС! още на първия спящ полицай ...ми те така си тропат! т.е. немаше резултат
3-та случка на 35 хил км или 8 ми месец
Качвам се на Алеко по пътя вятър прах на фарове идилия кеф....странно все едно прехлъзва съединителя...нищо хубава компания, готина музика, заблудил съм се.
Спирам на Простор....бе много облаци много чудо и тази странна миризма и ....А! Това не са облаци нещо май ...ГОРИИИИИ!!!!...отварам капак ....УЖАС! съединителя гори с облаци пушек и страшна воня ...и така има няма 10 мин. Педала в нулата съединител няма скоростите се вкарват с ритник.
Нема излет провалена вечер.
Още на другия ден в сервиза - 1 седмица разглобяват колата. Учтиво ме уведомяват, че съединителя НЕ Е гаранционна повреда защото е консумативи струва едва 2000 лв.
Скандал, шеф на сервиза, шеф на Тойота БГ....пак скандал. Е..ще мине за гаранционен. Отдъхвам си 3 седмици без кола от които "цели" 2 дни с оборотен Ярис (Най новия модел - много ме изкефи ама за това друг път).
Впечатленията...вече не искам ТОЙОТА НЕ И НИКОГА!
Резултата - нов съединител за тяхна сметка, 3 седмици без кола и същата натрапчива миризма (на 2000 лв) всеки път като се поозори количката.
4-та случка 8 ми месец - 20 000 км...втората колица.
Пламъци...дим....миризма пак на 2000 лв. Същата случка - пак шеф на сервиза, друг шеф - скандал, още по-голям шеф пак скандал. Я пак минава за гаранционно макар, че "сигурно ги караме неправилно". Пак 3 седмици без кола ама поне с оборотна Корола. Обаждат се от сервиза - "Ми то освен съединителя се е прецакала една семеринга и маслото от скоростната кутия е изтекло в съединителя та освен, че сменяме съединителя оправяме първа и втора скорост"
Резултата същия както в 3-ти случай...Впечатленията....ЗАТВЪРДЕНИ - Тойота= мръсна дума.
5-ти случай 25 хиляди (втората кола явно върви по бавно щото минава по-малко км ) - 12 месец
Странно виене отзад. Лагер? В сервиза.
Да! Лагер на главина - а стига бе баси случая ...новия лагер е гаранционен..ха ха...не! Според сервиза лагера е консуматив. Не ми се разказва но прочетете предишния случай как се праи скандал.
Впечатленията - От сервиза се гаврят с мен....Производителя е най-големия съединител***, а Тойота никога повече!!!
Резултат. НЯМА..виенето си е пак там ..."А ние за всеки случай сме сменили цялата главина"
ГРЪНЦИ
6-ти случай от събота
Колата вече е на достолепната достойна за уважение възраст цеееели 12 месеца. Карам булка. Сватба. Цветя. Балони. Празник.
Качваме се в колата и потегляме към ритуалната зала. Натискам клаксона....и гооордо потеглям.
Би БИИИИИП. БИ БИИИП. БИ ............тишина. А?! Тва па к'во е? ...познахте нали? Клаксона изгоря
Карам булката и нямам свирка ...ей това ако не е КАЧЕСТВО - Здраве. А бъзиках търговеца, че не съм си купил за 60 бона тромпет (за справки 1-ви случай) На ти сега тромпет...даже клаксон не си си купил Ники с тези пари...щото няма.
Резултата - тромбата е изгоряла. Това е гаранционен проблем (А!? Този път не псувах шефове...има напредък), но изгорелия бушон на тромбите е консуматив така че дължите 1,20 лв.
Впечатленията - ...сещайте се!"
За Шкодата нямам отзиви, нека други да кажат, Аз избрах за семеен автомобил Е39 Touring и мисля че не съм сбъркал. Помисли за 525d Тоуринг от последните, мисля че няма да останеш разочарован

Ако караш твърде бързо, ще те носят много бавно.
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Благодаря за мненията!
Ориентерал съм се към 2.0TDI на Шкода или 2.2 D-4D на Тойота. Идеята е, че колата ще се кара докато се изплаща, съответно, докато е в гаранция и след това ще се продава. Така че скъпата поддръжка на дизела в следгаранционния период не ме притеснява особено. За чакането по сервизите, това, което казвате, е притеснително.
В Шкода ме притеснява това, че купето е сравнително голямо, а колесната база е по къса от тази на Авенсис. При Авенсис-а е с около 10 см. по-голямо междуосието. Не зная това дали не влияе зле на стабилността на автомобила, при приблизително еднакви габарити на колите.
Ориентерал съм се към 2.0TDI на Шкода или 2.2 D-4D на Тойота. Идеята е, че колата ще се кара докато се изплаща, съответно, докато е в гаранция и след това ще се продава. Така че скъпата поддръжка на дизела в следгаранционния период не ме притеснява особено. За чакането по сервизите, това, което казвате, е притеснително.
В Шкода ме притеснява това, че купето е сравнително голямо, а колесната база е по къса от тази на Авенсис. При Авенсис-а е с около 10 см. по-голямо междуосието. Не зная това дали не влияе зле на стабилността на автомобила, при приблизително еднакви габарити на колите.
- furiozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 26.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 535i, S500
someone написа:В Шкода ме притеснява това, че купето е сравнително голямо, а колесната база е по къса от тази на Авенсис. При Авенсис-а е с около 10 см. по-голямо междуосието. Не зная това дали не влияе зле на стабилността на автомобила, при приблизително еднакви габарити на колите.
бате съмнява ме че ще караш като на рали по малките улички на софия така че това надали ти е съществен проблем!
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Не съм имал собствено БМВ,но съм върл привърженик на марката, ама ще изкажа мнение, 'щото съм имал Тойотки
Малко да не се обиди автора, но си имат и читави екземпляри японците. Карината я карах почти година, като карах значи, че или прекъсвач или няма да се кара и колата нямаше никакви дефекти, сменен само съединител ама то си е консуматив.
Авнсиса, е също много добра кола, особено откъм разход - 6.7 - 7.5 градско, което е доста добре според мен. Единственият им минус е обслужването в Тойота България, само там да не ти се налага да ходиш!
Пред Шкода винаги бих избрал японеца..

Малко да не се обиди автора, но си имат и читави екземпляри японците. Карината я карах почти година, като карах значи, че или прекъсвач или няма да се кара и колата нямаше никакви дефекти, сменен само съединител ама то си е консуматив.
Авнсиса, е също много добра кола, особено откъм разход - 6.7 - 7.5 градско, което е доста добре според мен. Единственият им минус е обслужването в Тойота България, само там да не ти се налага да ходиш!
Пред Шкода винаги бих избрал японеца..

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
furiozo написа:бате съмнява ме че ще караш като на рали по малките улички на софия така че това надали ти е съществен проблем!
То това ясно, ама обичам да карам като германец по магистралите...

- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
от преки впечатления върху avensis-ите на двама комшии единия с 2литровия другия с 2,2 литровия дизел мога да кажа, че горят масло, като отишли хората да се карат в тойота, онези им казали че това си било НОРМАЛНО
как на 520-ската на 16 години 1 капка масло не изгаря нито на голфа дето е на 15 години?????? за октавията нищо не мога да кажа нямам наблюдения

- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Мой колега ми разправяше как Авенсиса е най-скучната кола, която някога е карал. А той е карал сравнително доста марки и модели коли. Това от мен колега. 

БМВ е религия чада мои ,споменаването на Марката до марки като фиат и др кокошарници е обидно ! карайте си там недозавиващите балонообразни бавнооборотни автомобилчета чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 фиата
I ride across town on my black boomer
‘Cause I’ve got a black boomer, it is always with me
‘Cause I’ve got a black boomer, fast and wild
‘Cause I’ve got a black boomer, such a lively boomer
Take seat, don’t hesitate girl, let’s go for a ride
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Имам преки впечатления от Шкода Октавия, само че с бензиновия, турбинирам мотор и 150 коня. Много е добра като параментри, само дето салонът поскърцваше
Мисля, че Шкодата е по- добра.

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Колега понеже не ми се пише, ще те посъветвам нещо, отиди, покарай ги и двете, ако имаш възможност по пътя за Боровец, обади ми се след това и ела аз да ти дам да покараш нещо, пък после ти ще кажеш коя от трите коли ти харесва най-много 


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
От новото, по хубаво няма, и в това спор няма.Georgieff написа:Колега, аз карам голям семеен автомобил БМВ комби, по-евтин от нова Шкода или Тойота и на твое място не бих си взел нова кола.
За 5 седмици съм й навъртял 5000 км и съм адски доволен от колата. За тези пари няма нови коли с такива качества, пък ако щеш и с такива екстри.
Има доста добри оферти за Е39 втора употреба 2001-2003 и мисля че могат да отговорят на очакванията ти.
Моят съвет е да поразгледаш какво има на пазара преди да отидеш да си вземеш нова.

- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
юли написа:От новото, по хубаво няма, и в това спор няма.Georgieff написа:Колега, аз карам голям семеен автомобил БМВ комби, по-евтин от нова Шкода или Тойота и на твое място не бих си взел нова кола.
За 5 седмици съм й навъртял 5000 км и съм адски доволен от колата. За тези пари няма нови коли с такива качества, пък ако щеш и с такива екстри.
Има доста добри оферти за Е39 втора употреба 2001-2003 и мисля че могат да отговорят на очакванията ти.
Моят съвет е да поразгледаш какво има на пазара преди да отидеш да си вземеш нова.
а заслужава ли си да го трошим по нашите пътища?
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
А някой има ли опит с 3-годишната гаранция на окачването на Тойота? Признават ли щети, или се опитват да изкарат всичко консуматив?
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Southside