OilService

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 13 Юли 2008, 0:30

ми що барате дет не вие работа...сис-админска му работа :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.06.2008

Мнение от uKoHoM » 13 Юли 2008, 8:31

колега при мен сащо не се получаваше по начина коийто е написан в форума...за да си занулиш оилсервице парво запали колата отиди и сваржи буксите (7+19) парво мушни жичнката в 7 после 19 и изчакайт 4-7 сек мисля че ще се получи и при теб така стана при мен а не както е написано да завартиш клуча в позиция 2(контакт).Успех пиши дали е станало мился че ще се получи защото това е правилният начин.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12402
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 13 Юли 2008, 10:02

Юзър написа:ми що барате дет не вие работа...сис-админска му работа :mhihi:


Щото предния път стана отраз, пък и си е тръпка да мога и аз поне нещо да направя по тая кола :) P.S. - не съм сисадмин ;)

ukonom, и това го опитах... и така не става... най ме е яд, че предният път стана съвсем лесно и елементарно, с един кламер го цъкнах и никви ядове... ае има ли някво значение, че при мене вече светят и жълтата и червената лампа и oilservice?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12402
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 14 Юли 2008, 8:41

Oще нещо да добавя... гледам, че навсякъде се пише за 20 пинов конектор... за по-старите 15-пинов... ма моя има над 20 пина... 25 или 26... иначе освен 19 има ли друг от тези конектори, който да е маса? Щото на 20-пиновата графика само 19 е "маса"... :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 15.07.2008

Мнение от dob » 15 Юли 2008, 17:26

Колеги я ми кажете вярно ли е че надписа "инспекшан"трябва да излиза всеки пат при палене.
Че намен досега не ми излизаше и в един сервиз ми казаха че така трябва да излиза..

Мародератор
Аватар
Мнения: 12402
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 16 Юли 2008, 9:30

Не, не трябва... той няма нищо общо с паленето, ами с регулярното сервизиране на колата... зададено в ECU-то... потърси с търсачката и ще намериш теми с отговор на твоя въпрос :)

Някой да има няква идея по моят проблем и този невиждан от много хора 20+ пинов куплунг?

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 15.07.2008

Мнение от dob » 16 Юли 2008, 9:58

И аз така си мисла защото на мен започна да ми светва при палене и след това изгасва и затова отидох до сервиза и там ми закачиха кабелите и никаква грежка не даде и ми казаха че това така било.Според вас лажат ли ме или не.Ако ме лажат да отида на друг сервиз да е видат.
След мен доиде един друг с едно купе "за друг проблем" и на него ми светваше по саштиа начин като на мен и го питах и ни каза че така трябвало да светва (като дадеш на контакт и след като запали да изгасва).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 24 Авг 2008, 15:09

и аз вчера сам си нулирах инспекшъна,дадох на контакт сложих жижките на 7 и 19 и след малко ми светнаха и петте зелени лампички,а иначе маслото сам си го смених

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 4.07.2008
Местоположение: София

Мнение от lupo13 » 02 Сеп 2008, 17:06

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
аааа колеги не разбрах има ли друг начин за нулиране при положение че моята букса е с 25 пина. че какво ли не пробвах и не мога да го нулирам по горе описаните начини.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 12 Сеп 2008, 16:37

малко помощ за тея 25 пиновите букси че не става с 7 и 19
някой някакви идей :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 1.03.2008
Местоположение: област Монтана
Пол: Мъж
Кара: '99 BMW 523I M52TU Sedan
Мечтае да кара: само BMW

Мнение от Ivan_BMW » 12 Сеп 2008, 19:32

пробвай пак трябва да стане при мен се получи но часовничето си остана

крив кюнец
Аватар

Мнение от крив кюнец » 13 Сеп 2008, 9:17

Давате контакт, отивате спокойно отпред на буксата, без да тичате за да не стане некой сакатлък, слагаш жицата, броиш до 4, вадиш, готово!
За инспекшъна - по същия начин, но секундите са 8-12 и след това се изключва от контакт!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 18 Сеп 2008, 21:09

и аз като колегата lupo13 съм с 25 пиновата букса и по гореописания начин не става.така ли е или грешката е в нас. :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 4.07.2008
Местоположение: София

Мнение от lupo13 » 25 Сеп 2008, 21:17

по скоро грешката не е в нас понеже какво ли не пробвах и не стана ............ и накрая отидох при един приятел който работи в сервиз и го закачи на компютъра и стана за една минута.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 31.12.2008

Мнение от rakiqdrink » 31 Дек 2008, 14:47

Здравейте на всички! Преди дни се сдобих с 318тдс и се ровя тук из форума за информация ... за това онова :) Въпроса ми е за тези зелени и червени индикации кога светят и кога гаснат! Всеки обяснява кога му изгаснала първата зелена, втората и т.н. В смисъл, че като дам контакт и всички светват паля и след секунди всички гаснат! Та затова да питам ... не съм карал БМВ до сега, така,че се извинявам ако ми е елементарен въпроса!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook