318 ис
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- VINITU
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
318 ис
Колеги имам питане относно дибитомера. Значи от няколко месеца ходене по мъките и по сервизи (бош, нас кар и сякви там измислини имена) реших да се обърна към форумци. Колата ми загуби мощност и я подкарах по сервизите. 1во зимаше въздух от смукателя- смених оплатнителните гумички НИЩО. Казаха свещи - нови НИЩО. Минахме през ламда сонда нова - НИЩО. Проверил сам всички ваком маркучи и сяквите му свразки НИЩО. Сега се спряха на дибитомер, но тези несполочливи опити да познаят от какво е ми струват доста скъпичко, а дебитометрите не са от наи евтините неща на е 36та. Та се питам отримонтират ли ги някаде и струва ли си да зимам нов. Колата е 93 318 ис. и има ли вазможност да е друго?
- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
А защо е нужно да купуваш нов след като не си сигурен че е от него ? Така не се прави ! Най лесното нещо което мога да те посъветвам е да помолиш някой колега с ис-ка да ти услужи на място с дебитомера си само за проба . Слагаш неговия и пробваш как е колата .Преди време един карък майстор ми каза да си сменя дебитомера щото проблема бил от него - обадих се на едно приятелче с същия мотор сложихме неговия - промяна никаква , а ако го бях послушал онова кавалче трябваше да дам 400 и нагоре лева за нов 


- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
До колкото е писано тука трябва да махнеш дебитомера и си минава на някакъв авариен режим, ще харчи повече колата но и ще върви, пробвай го.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- VINITU
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
колега маховика с притескателя лагера и феродовия диск са ми чисто нови.доколкото до пробата с дебитомера да го сваля го пробвах огасва неебава изобщто да тръгне дори на място неработи. сменил сам горивото пробвах 100 октана 98 , 95 омв шел петрол не и не и с добавки сащата работа минах да отпушат дюзите с ултразвук нищо по колата всичко е в исправност само за дебитомера се колебая и ще пробвам варианта с смяната с някои колега просто нямам разумно обяснение ако не е от него какво ще е защото когато го свалих го огледах до колкото мове да се види клапата си реагира на гаста колкото пове4е газ толкова повече се отваря всичко е тип топ но колата неварви иневарви, но засметка на това ми дигна разхода. компресията в целиндрите ми е первекна аве изобщо пълна мистерия
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
- Morridin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Бавно....
- Детайли за колата: 40-ска с газ ;)
Може да е тъп въпрос но махал ли си си катализатора? Да не би да е запушен тотално вече и да ти спъва колата?
- VINITU
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
колеги бобините са ми 6ти номер и възела се затяга все повече и все повече. катализатора ми е истарбушен а до горовния филтър е сменен заедно с въздушния и този на климатроника преди няма и месец. Стъпковото моторче бе почистено вчера и ситоацията е същата 

- VINITU
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
колеги на цялото търсене, сменяне на части, главоблъсканици,ходене по мъките и по сервизите разбрах, че има много неграмотни и много некадарни маистори които не разбират много от автомобили, а работят на доста извесни места. УКАЗА СЕ 1 МРАСЕН СКАПАН ИЗГНИЛ ВАКУМ МАРКУЧ наврян в на маика си ...... .за това савета ми е не барзаите да сменяте тва и онова ако нямате доверия на маистора си.
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
VINITU написа:колеги на цялото търсене, сменяне на части, главоблъсканици,ходене по мъките и по сервизите разбрах, че има много неграмотни и много некадарни маистори които не разбират много от автомобили, а работят на доста извесни места. УКАЗА СЕ 1 МРАСЕН СКАПАН ИЗГНИЛ ВАКУМ МАРКУЧ наврян в на маика си ...... .за това савета ми е не барзаите да сменяте тва и онова ако нямате доверия на маистора си.
че то ми е известно че има некадърници....за дето гледат как да те наблъскат..
Имам един случай скоро както си карам изведнъж ми угасна колата..после пали но угасва почти след това..почнах да оглеждам къде ще е проблема..гледам първо бушони не е,после акумулатора(откачам и пак го закачам) не е,пак паля и съм сигурен че не е нещо по моторя...защото си прая извода че си пали нормално но след като запали ми угасва...все едно свършил бензина по време на движение...обаче на таблото ми отчита че имам най-малко 10 л.гориво и се колебая между горивния филтър или бензиновата помпа...така я закарах(дърпаха ме) на диагностика за да се види...оказало се обаче че помпата е дала фира..посидя два дни отвън че да ми доставят друга помпа свалена пак от същото бмв...и като отидох да я нося и забелязах че някой ми е надраскал капака(по видимост личи че е с ключ за отключване на врати)около 7-8 см.Казах на майстора а той си глътна езика..(не го обвинявам де) и така дадох му помпата и той ми вика ела след 2 часа...викам ок...после отивам той вече я сменил и като го попитах къде му бе дефекта на помпата той ми вика аз я изхвърлих че не става...(е поне да си я прибера за резервна-демег ако се наложи да търся по кат. номер)Освен това се чудя дали я сменил или е оправил само старата-ще трябва пак да надигам седалката за да се уверя дали не ме е метнал..(просто когато си оставяте колите на майстори трябва да сте видяли с очите си че наистина е направил каквото трябва)
Така той ме отупа с 20 лв. при което бе за 10-15 мин. работа-фактически аз можех да си я сменя ама вече съм се хванал при него...
До тук съм доволен че не е и по-лошо..а и между другото си мисля че трябва пак да си проверя(направо сменя) горивния филтър нищо че съм го сменил преди около 8к км.И за такова нещо трябва ли да се ходи при майстор или да си намериш канал сам за 15-20 мин. си готов!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани