За първи път

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 11.06.2008
Пол: Мъж
Кара: М-43Б-18,318i

За първи път

Мнение от emes691 » 10 Юли 2008, 19:22

Здравейте всички,ето и моя проблем вярно че има много писано,но баш такова няма.Карам БМВ от януари,тогава го купих,и като всеки отивам за масла,ремъци,филтри.Сменяме всичко и пей сърце.Обаче започва тракането отдолу,тои ми сложил не АТФ а обикновено трансмисионно масло.Тогава четох тук,и оправихме маслата,но тракането си остана.Значи минал съм само 1000км с негодното масло,но тракането не се променя с натискане и пускане на съединителя,не вярвам да е от скоростната,слизах под нея,но не мога да локализирам мястото,там се чува съед;скоростна,пак повтарям че с работа със съед..тракането си го има, :?: Иначе всичко работи перфектно,мисля си за аксиален лагер въпреки симптомите.Как мислите ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 10 Юли 2008, 20:22

То както е направил твоя майстор и мойта скоростна кутия не е с АТФ и нямам проблеми, обаче ми тракаше съединителя /натискаш и пускаш педала/ при работещ ДВГ и дръпни ръчна за всеки случай, ако има тракане, лично мое мнение може би съединител за смяна и в този ред на мисли къде захапва съединителя след като включиш на скорост, ако е горе високо, вече написах. Сменя се за 4 часа без почивка ако знаеш какво правиш и си трябва особено гедоре /еврейска звезда/, гедоре, коплект ключове, лампа и нов комплект: феродо, притискателен диск, аксиален лагер. Но нека по просветените да споделят, а не да седят и да се почесват.

Няма да описвам как се сменя съединител, просто си свалих ПДФ-а и прочетох частта която ме интересуваше. Може да ползваш този от Е34, процедурата е същата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 11.06.2008
Пол: Мъж
Кара: М-43Б-18,318i

Мнение от emes691 » 10 Юли 2008, 21:29

Значи съединителя работи идеално,някъде по средата.Опитах всичките чалъмчета от форума но тракането си го има,само като вдигна оборотите спира,и с ръчната опитах,и да включа на скорост без съединител,но не би..........Какво да го правя този майстор???????Но няма симптом на скоростна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 10 Юли 2008, 21:46

Незнам тогава какъв може да е пробрема. Имаш ли проблеми с превключването на скорости. Това тракане може да е от демфера на опашката на скор.кутия /един гумен тампон/ и от там започва кардана, огледай да ли всички 6 болта са на лице, друго - висящия лагер провери също.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 11.06.2008
Пол: Мъж
Кара: М-43Б-18,318i

Мнение от emes691 » 10 Юли 2008, 21:58

Мерси Николов,ще проверя всичко.Абе всичко е наред,включва си меко и хубаво,изобщо незнам какво да мисля.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 11 Юли 2008, 1:14

По описаните симптоми тракането е от двигателя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 11.06.2008
Пол: Мъж
Кара: М-43Б-18,318i

Мнение от emes691 » 11 Юли 2008, 8:40

Не е от двигателя,бях от долу,там се чува.Повдигачите са чисто нови,ходих на диагностика нищо не излиза.Незнам,ще взема да сменя съединителя,кой знае колко е пилена в чужбина???

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook