Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- kinazo2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 27.06.2007
- Местоположение: около Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW след BMW
- Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
- Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Chains написа:Колеги с 2.5 дизел ако имате затреднение с паленето сутрин /въртите до скъсване/, то решението е елементарно и много евтино - нарича се "еднопосочен клапан за гориво" - перфектно става такъв от "Лада Самара"!!!
Струва 5лв. и монтажа му е много елементарен и бърз: 1.купува се клапана; 2. реже се "ПВЦ" горивопровода след горивния филтър; 3. проверява се посоката на клапана /за да не стане грешка/; 4. с пистолет за горещ въздух се нагряват двата края /докато умекнат/; 5. монтира се клапана и се изчакват 30-40 сек. да изстине "ПВЦ"-то.
След извършването на въпросната процедура Баварката започва да пали от раз! - пробвано![]()
При първа възможност ще постна снимки за да е по нагледно!
пп: колеги надявам се да съм Ви бил полезен с моя опит /много се дразня като чуя, че 2.5 дизел на БМВ трудно палел...../! Важното е нашите БМВ да ни носят само положителни емоции !
пп2: надявям се, че модераторите на този раздел, ще повдигнат поста като "важна тема"!
Би ли изпратил малко повечко снимчици за монтажа на клапанчето че и на мен нещо почна да пали трудничко от време на време. има ли значение дали е 318 или 325 tds-а за клапанчето или то е универсално.И последно къде е най добре да се сложи приди или след филтъра ? Има ли опасност след това да покапва нафта покрай крайщата на клапанчето ако не се монтира хубаво с топлия въздух ? И на клапанчето показана ли е посоката ?
Мерси предварително
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Айде стига сте ги циганьосвали де.
По добре си вижте от къде дърпа въздух и го отстранете
Гарнитурки на помпата някоя дюза може да е протекла или гаден горивен филтър
По добре си вижте от къде дърпа въздух и го отстранете

Гарнитурки на помпата някоя дюза може да е протекла или гаден горивен филтър


- kinazo2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 27.06.2007
- Местоположение: около Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW след BMW
- Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
- Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче
vld написа:Айде стига сте ги циганьосвали де.
По добре си вижте от къде дърпа въздух и го отстранете![]()
Гарнитурки на помпата някоя дюза може да е протекла или гаден горивен филтър
Според теб кой може да ги види тези неща ??? В супер дизел ли....? Където режан глави и нищо не правят по думи на други потърпевши.
Проблема ми е че като постои по-дълго времи -час два и нагоре, върти повече врема на стартера. Преди го правеше от време на време един или два пъти седмично от 2-3 дни започна да го прави всеки път като е в покой по-дълго време? Как да разбера от какво е като има специалисти колко щеш и мнения колко щеш.? и всеки е с различна теория - филтър-смених го, свещи -смених ги, и т.н.Въздух ли дърпа , гориво ли изчезва....незнам , теории много.
п.с В +Супер дизел" искат 600 лв за операции по помпата
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
kinazo2000 написа:vld написа:Айде стига сте ги циганьосвали де.
По добре си вижте от къде дърпа въздух и го отстранете![]()
Гарнитурки на помпата някоя дюза може да е протекла или гаден горивен филтър
Според теб кой може да ги види тези неща ??? В супер дизел ли....? Където режан глави и нищо не правят по думи на други потърпевши.
Проблема ми е че като постои по-дълго времи -час два и нагоре, върти повече врема на стартера. Преди го правеше от време на време един или два пъти седмично от 2-3 дни започна да го прави всеки път като е в покой по-дълго време? Как да разбера от какво е като има специалисти колко щеш и мнения колко щеш.? и всеки е с различна теория - филтър-смених го, свещи -смених ги, и т.н.Въздух ли дърпа , гориво ли изчезва....незнам , теории много.
п.с В +Супер дизел" искат 600 лв за операции по помпата
100% дърпа въздух.
И ако там са ти казали че ще ти сменят гарнитурите на помпата за 600лв това вече си е кожодерско

Ако не е от гарнитурите може да е от дюза,ако искаш мога да те пратя при един пич да ти види колата и да оправите нещата.
В твоя случай и 10 клапана да сложиш пак няма да пали,шото загубата на вакум ще е след въпросната екстра


- kinazo2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 27.06.2007
- Местоположение: около Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW след BMW
- Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
- Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче
vld написа:kinazo2000 написа:vld написа:Айде стига сте ги циганьосвали де.
По добре си вижте от къде дърпа въздух и го отстранете![]()
Гарнитурки на помпата някоя дюза може да е протекла или гаден горивен филтър
Според теб кой може да ги види тези неща ??? В супер дизел ли....? Където режан глави и нищо не правят по думи на други потърпевши.
Проблема ми е че като постои по-дълго времи -час два и нагоре, върти повече врема на стартера. Преди го правеше от време на време един или два пъти седмично от 2-3 дни започна да го прави всеки път като е в покой по-дълго време? Как да разбера от какво е като има специалисти колко щеш и мнения колко щеш.? и всеки е с различна теория - филтър-смених го, свещи -смених ги, и т.н.Въздух ли дърпа , гориво ли изчезва....незнам , теории много.
п.с В +Супер дизел" искат 600 лв за операции по помпата
100% дърпа въздух.
И ако там са ти казали че ще ти сменят гарнитурите на помпата за 600лв това вече си е кожодерско![]()
Ако не е от гарнитурите може да е от дюза,ако искаш мога да те пратя при един пич да ти види колата и да оправите нещата.
В твоя случай и 10 клапана да сложиш пак няма да пали,шото загубата на вакум ще е след въпросната екстра
Кажи какво имаш предвид за майстор..? Твой познат ли е и сигурно се е доказал поне пред теб. Наистина, ако можеш сериозно ми кажи за някой свестен. Защото не съм от София и ще ми трябва 1 ден
за да мога да реагирам да дойда, защото проблема ми сеструва че ще започна да се задълбочава. Преди няколко дни го правеше по веднъж в седмицата сега започна при всяко палене след продължителне престой да върти поне 4-5 сек на стартер докато запали.
- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
kinazo2000 написа:Според теб кой може да ги види тези неща ??? В супер дизел ли....? Където режан глави и нищо не правят по думи на други потърпевши.
Проблема ми е че като постои по-дълго времи -час два и нагоре, върти повече врема на стартера. Преди го правеше от време на време един или два пъти седмично от 2-3 дни започна да го прави всеки път като е в покой по-дълго време? Как да разбера от какво е като има специалисти колко щеш и мнения колко щеш.? и всеки е с различна теория - филтър-смених го, свещи -смених ги, и т.н.Въздух ли дърпа , гориво ли изчезва....незнам , теории много.
Преди около месец се появи и при мен същия проблем, съмнявах се в свещите или ГНП. Миналата седмица отидох в Супер Дизел да ми направят диагностика за 40 лв. Откриха, че един шлаух е скъсан и дърпа въздух. За 20 лв. го смениха и отново паля винаги от раз.
На един колега преди мен с E39 525tds му съобщиха сума за ремонт и части около 2000 лв., а на мен сто пъти по-малко - 20 лв. Така, че от проблем до проблем разликата може да е огромна, макар симптомите на пръв поглед да са еднакви.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Да колега имам един познат дето ги чува ТДС-ките.
Тоя самия има два ТДС-а.
Но такъв проблем може да е от няколко неща,включително от умната дюза затова ако искаш направи диагностика при супер дизел,после ще кажеш какво са ти казали че е повредено,ма не да ти кажат ше праим помпата,а да ти кажат какво точно мислят да и правят на помпата.
Ако е за гарнитури ше те пратя при него ще ти ги направи за един ден и цената за труда ще е на 50% поне.
Ако ти кажат дюза значи е тя,ощо взето ги рабират нещата, освен това имам един агент там,мога да му звънна да ти обърнат повечко внимание и така.
Тоя самия има два ТДС-а.
Но такъв проблем може да е от няколко неща,включително от умната дюза затова ако искаш направи диагностика при супер дизел,после ще кажеш какво са ти казали че е повредено,ма не да ти кажат ше праим помпата,а да ти кажат какво точно мислят да и правят на помпата.
Ако е за гарнитури ше те пратя при него ще ти ги направи за един ден и цената за труда ще е на 50% поне.
Ако ти кажат дюза значи е тя,ощо взето ги рабират нещата, освен това имам един агент там,мога да му звънна да ти обърнат повечко внимание и така.

- kinazo2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 27.06.2007
- Местоположение: около Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW след BMW
- Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
- Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче
pstoichev написа:Отиди и си купи един еднопосочен клапан както е описано, аз сложих и съм доволен 5лв. и нищо няма да изгубиш,можеш само да спечелиш.
Сложих и клапанче и нестава пак Явно проблема е по-сериозен
- moni
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 320d
- Мечтае да кара: M3
ако исклучим верига и гнп то какъв може да бъде проблема да не пали на топло 325тдс. И ако проблема е в тях защто като се сложи реле за лъжене на комютара че колата е стодена тя пали бес проблеми като на колегата които писа по горе.Ако някои може да помогне с топлото палене на 325 тдс нека напише.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
moni написа:ако исклучим верига и гнп то какъв може да бъде проблема да не пали на топло 325тдс. И ако проблема е в тях защто като се сложи реле за лъжене на комютара че колата е стодена тя пали бес проблеми като на колегата които писа по горе.Ако някои може да помогне с топлото палене на 325 тдс нека напише.
Като изключим верига и ГНП ,остава компресията на мотора

Все пак нафтата се самовъзпламенява,когато мотора е стиден минимума за палене е 22:1 ,после става трудничко,а когато е топъл и в студено състояние е 20:1 в топло е 15:1 или по малко е нема да пали


- moni
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 320d
- Мечтае да кара: M3
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Колеги. Аз си сложих такова клапанче, за което става въпрос в темата. Т.е. аз не съм го слагал де, а един майстор. Само че по това което прочетох тук в темата започвам да мисля, че не го е сложил на правилното място. Клапанчето го сложи на маркуча, който връща нафтата от маркучетата за излищната нафта към резервоара. Дали да не го махна от там и да го сложа преди филтъра,а?
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
много от нас имат такива клапани и са доволни и аз съм в това число но този клапан важи само за студен мотор за топъм мотор е и топлиа старт мога да кажа само едно на мен на топло ми върти 5-6обр.и пали така няма проблем с пома и верига,ако на някой на топъл мотор ми запали от едно завъртане да дойде и да ми се похвали няма такъв тдс.проблем е когато върти 10сек.тогава съм сагласен
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Re: Как да пали лесно Е36 - 325 дизел!
Ами сложете някоя снимка да видиме закакво става дума...дотука става дума за 2.5 мотора,за малкия тдс е същото предполагам... нали?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани