Направи си сам -турбо
Модератор: bum_bum
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Richmond написа:А, М44 дали ще издържи на тази трансплантация или ще трябва да се слагат биели и бутала от м42 ?
за 0,5-0,7 бара няма грижи и задължително мотул льоман 20W60 иначе гаранция Франция


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Добре де а за 0.5 ще има ли нужда от допълнителни инжектори ?
Има ли вариант да си остане със стандартната електроника ,само да се модне чипа
Има ли вариант да си остане със стандартната електроника ,само да се модне чипа


- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
С 190цц инжекторите на ИС-а ... трябва да вдигнеш налягането на бензина доста за да успееш да нахраниш мотора до 0.3-0.4 ...


R.I.P Landikar
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ако се вдигне налягането ще работи много богато на празен ход и ще хар4и като луда , тряя да му се дава гориво само когато има нужда , има много вариянти това да стане , за мане най-лесно е с допълнителни инжектори и няква електроника която да ги управлява в зависимост от налягането на турбината и оборотите на двигателя.
Не забравяйте също 4е в бууст режимите тряя да се промени аванса искрата трябва да идва по-късно но това само в бууст а през останалото време в атмосферните режими дори може леко да се бутне напред и така в някои слу4аи турбоускорението се усеща от по-ниски обороти.
Не забравяйте също 4е в бууст режимите тряя да се промени аванса искрата трябва да идва по-късно но това само в бууст а през останалото време в атмосферните режими дори може леко да се бутне напред и така в някои слу4аи турбоускорението се усеща от по-ниски обороти.
Какви инжектори да взема пак от 318 ис
или от 316 кои ще са по добри за мен
или от 316 кои ще са по добри за мен
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
от двете стават , сметни горе долу едните са смятани да хранят 102 коня другите 136-142, на 0,5-0,7 бара ис-ката става 240-270 коня. По богатите по-добреDizzel написа:Какви инжектори да взема пак от 318 ис
или от 316 кои ще са по добри за мен

- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
ludiagsm написа:Richmond написа:А, М44 дали ще издържи на тази трансплантация или ще трябва да се слагат биели и бутала от м42 ?
за 0,5-0,7 бара няма грижи и задължително мотул льоман 20W60 иначе гаранция Франциябиелни лагери всеки месец
След някой друг месец, може и да се консултирам с тебе


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Richmond написа:ludiagsm написа:Richmond написа:А, М44 дали ще издържи на тази трансплантация или ще трябва да се слагат биели и бутала от м42 ?
за 0,5-0,7 бара няма грижи и задължително мотул льоман 20W60 иначе гаранция Франциябиелни лагери всеки месец
След някой друг месец, може и да се консултирам с тебеМа има време, инак да си я карам 0,7 бара ще е перфектно за изграда и пилежи
На 0,7 си е супер хем върви прилично биеш пове4ето коли по улиците хем не се 4упи ебаси кефа, ако не искаш да ти хар4и много караш леко без да влиза в налягане и да не включва допълнителните инжектори , а като имаш пари4ки даваш пове4е газ


- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
ludiagsm какъв е минуса турбината да седи от доло ? вчера гледах едно пунто заводско си стой отдоло, прочетох че като седи горе е по добре.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
За пунтото незнам как стой то4но , ама при бмв идва кофти заради наклона на мотора и мястото където евентуално би седяла турбината. Има много проекти на бмв с висящо долу турбо но мен не ме кефи първо 4е слагат малки турбинки щот няма място за по-големи и второ има грижа с отти4ането на маслото обратно в картера ( на входа за масло на турбината маслото идва под налягане а на изхода е на самотек и трябва турбината да е монтирана над нивото на маслото в картера за да може маслото да се сти4а само, ина4е яко пушилка страшна работа става .Някои даже беше използвал електри4еска маслена помпа заради висящия монтаж.ditko1 написа:ludiagsm какъв е минуса турбината да седи от доло ? вчера гледах едно пунто заводско си стой отдоло, прочетох че като седи горе е по добре.
пп: друго си е като вдигнеш капака и да си гледаш турбинката

61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани