Направи си сам -турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 10 Юли 2008, 0:48

Не ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

hi

Мнение от BEN » 10 Юли 2008, 1:42

rtzankov написа:Не ;)

:mhihi:

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 10 Юли 2008, 9:28

318 TDS EXHAUST MAINFOLD :
Изображение

318 is EXHAUST MAINFOLD :
Изображение

Направо са си 1:1 ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 10 Юли 2008, 14:18

точно попадение :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 10 Юли 2008, 15:00

Richmond написа:А, М44 дали ще издържи на тази трансплантация или ще трябва да се слагат биели и бутала от м42 ?


за 0,5-0,7 бара няма грижи и задължително мотул льоман 20W60 иначе гаранция Франция :) биелни лагери всеки месец :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 10 Юли 2008, 15:54

То цялата тази работа много арна ма мен с 1.6 верига м43 маторя ме интересува как ще му понесе турбалана.Опасности за веригата има ли ако маторя е след 200к а веригата е сменявана преди 30к да кажем.
Я кажете драги съкооператори! :help: :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 10 Юли 2008, 16:22

Добре де а за 0.5 ще има ли нужда от допълнителни инжектори ?
Има ли вариант да си остане със стандартната електроника ,само да се модне чипа :?:
Изображение

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 10 Юли 2008, 16:28

С 190цц инжекторите на ИС-а ... трябва да вдигнеш налягането на бензина доста за да успееш да нахраниш мотора до 0.3-0.4 ...
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 10 Юли 2008, 22:03

ако се вдигне налягането ще работи много богато на празен ход и ще хар4и като луда , тряя да му се дава гориво само когато има нужда , има много вариянти това да стане , за мане най-лесно е с допълнителни инжектори и няква електроника която да ги управлява в зависимост от налягането на турбината и оборотите на двигателя.

Не забравяйте също 4е в бууст режимите тряя да се промени аванса искрата трябва да идва по-късно но това само в бууст а през останалото време в атмосферните режими дори може леко да се бутне напред и така в някои слу4аи турбоускорението се усеща от по-ниски обороти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 11 Юли 2008, 7:07

Какви инжектори да взема пак от 318 ис
или от 316 кои ще са по добри за мен
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Юли 2008, 9:20

Dizzel написа:Какви инжектори да взема пак от 318 ис
или от 316 кои ще са по добри за мен
от двете стават , сметни горе долу едните са смятани да хранят 102 коня другите 136-142, на 0,5-0,7 бара ис-ката става 240-270 коня. По богатите по-добре ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Мнение от Richmond » 11 Юли 2008, 13:56

ludiagsm написа:
Richmond написа:А, М44 дали ще издържи на тази трансплантация или ще трябва да се слагат биели и бутала от м42 ?


за 0,5-0,7 бара няма грижи и задължително мотул льоман 20W60 иначе гаранция Франция :) биелни лагери всеки месец :mhihi:


След някой друг месец, може и да се консултирам с тебе :) Ма има време, инак да си я карам 0,7 бара ще е перфектно за изграда и пилежи :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Юли 2008, 15:27

Richmond написа:
ludiagsm написа:
Richmond написа:А, М44 дали ще издържи на тази трансплантация или ще трябва да се слагат биели и бутала от м42 ?


за 0,5-0,7 бара няма грижи и задължително мотул льоман 20W60 иначе гаранция Франция :) биелни лагери всеки месец :mhihi:


След някой друг месец, може и да се консултирам с тебе :) Ма има време, инак да си я карам 0,7 бара ще е перфектно за изграда и пилежи :mhihi:


На 0,7 си е супер хем върви прилично биеш пове4ето коли по улиците хем не се 4упи ебаси кефа, ако не искаш да ти хар4и много караш леко без да влиза в налягане и да не включва допълнителните инжектори , а като имаш пари4ки даваш пове4е газ :) :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 11 Юли 2008, 16:06

ludiagsm какъв е минуса турбината да седи от доло ? вчера гледах едно пунто заводско си стой отдоло, прочетох че като седи горе е по добре.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Юли 2008, 19:13

ditko1 написа:ludiagsm какъв е минуса турбината да седи от доло ? вчера гледах едно пунто заводско си стой отдоло, прочетох че като седи горе е по добре.
За пунтото незнам как стой то4но , ама при бмв идва кофти заради наклона на мотора и мястото където евентуално би седяла турбината. Има много проекти на бмв с висящо долу турбо но мен не ме кефи първо 4е слагат малки турбинки щот няма място за по-големи и второ има грижа с отти4ането на маслото обратно в картера ( на входа за масло на турбината маслото идва под налягане а на изхода е на самотек и трябва турбината да е монтирана над нивото на маслото в картера за да може маслото да се сти4а само, ина4е яко пушилка страшна работа става .Някои даже беше използвал електри4еска маслена помпа заради висящия монтаж.

пп: друго си е като вдигнеш капака и да си гледаш турбинката :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook