наи-накрая
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Alf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 5.11.2003
- Местоположение: Определено в къщи(за сега)
наи-накрая
Аиде да видим наи-доброто пожелание за новият щастлив собственик на е30!!!!!!!!





Истината има само едно лице!!!!!!!!!! БМВ
- Alf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 5.11.2003
- Местоположение: Определено в къщи(за сега)
наи-накрая
Бимата е 316i 89г. Ел стъкла централно, джам на тавана и заден споилер на багажника.
А сега сериозно,колата е със забележки наистина но като двг и ходова 4аст е много добре.Наистина не може да се сравни с е21-цата
много добре върви и продава4а каза 4е е икономи4на разбира се когато се кара нормално.
Единственото неудобство за сега е 4е от пред е с 14-ки а изодзадзе е с 15-ки и ми е ниска отпред. Акулата е като jeep в сравнение с е30-ката

А сега сериозно,колата е със забележки наистина но като двг и ходова 4аст е много добре.Наистина не може да се сравни с е21-цата
много добре върви и продава4а каза 4е е икономи4на разбира се когато се кара нормално.
Единственото неудобство за сега е 4е от пред е с 14-ки а изодзадзе е с 15-ки и ми е ниска отпред. Акулата е като jeep в сравнение с е30-ката
Истината има само едно лице!!!!!!!!!! БМВ
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Re: наи-накрая
Alf написа:Акулата е като jeep в сравнение с е30-ката
лъжеш

там, откъдето не смеех да си помисля да мина (примерно легнали полицай), сега с е30-ската минавам без да намалям

Ма какво ни стана, половината с е21 се сдобихме с е30-ски

да се надяваме, че е временно решение, докато потеглят какво им се полага акулите, нали

А - честито и от мен - сега ти поемаш щафетата на най-малд е-30-каджия

Ати
ПС - ама много се радвам за теб брат, трява да запознаем новите си придобивки на по бира

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Новини
-
Re: наи-накрая
ati написа:Ма какво ни стана, половината с е21 се сдобихме с е30-ски![]()
Миграция брат ....аз пък от Е30 ще мигрирам на Е36 надявам се скоро но ще си запазя Е30-ката. Надявам се финансовите възможности да ми позволят никога да не напусна Е30 отбора

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: наи-накрая
!!Asen_X написа: ....аз пък от Е30 ще мигрирам на Е36 надявам се скоро
ИЗМЕННИК!!!!

А на АЛФ - Честито! Дано да не береш грижи с М40-ката

- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
Re: наи-накрая
!!Asen_X написа:ati написа:Ма какво ни стана, половината с е21 се сдобихме с е30-ски![]()
Миграция брат ....аз пък от Е30 ще мигрирам на Е36 надявам се скоро но ще си запазя Е30-ката. Надявам се финансовите възможности да ми позволят никога да не напусна Е30 отбора
При това според мен Е21 -> Е30 е съвсем естествена миграция. Факт е, че голяма част от БМВ феновете при представянето на Е21 не са били много очаровани (както днес се получава с новите седмици и петици). Спрямо 2002-ките, Е21-цата е по-тежка, по-тромава, по-луксозна, незавиваща по същия готин начин, с компромис в баланса (особено моделите с малките шестаци). На всичко отгоре е по-скъпа както за покупка, така и за поддръжка. Въобще кофти откъдето и да го погледнеш. Не е чудно че обема на продажбите на Е21-цата никога не достигат тези на 2002 или на Е30. А всъщност автомобила съвсем не е лош, има си много други хубави качества, но поради блестящите си предци остава в сянка. Е30 е модела, който за много от феновете помнещи '02 сериите, възражда техния дух. Особено с моделите E30 //M3 и Е30 318iS. Така единствено сантименталната стойност и лична привързаност са мотив човек да си купува старо и евтино Е21. За горе-долу същите пари може да се вземе Е30, което е доказано по-добро, по-лесно за поддръжка (далеч по-разпространени са), по-надежно, не по-малко приятно за каране (дори бих казал, че е по-приятно), и далеч по-вероятно е човек да е по-близо до възможността да изпита баварски дух, вместо да кара стар прогнил автомобил, на който са му останали само синьо-белите емблеми (а и тях вероятно някой юноша вече ги е прибрал за колекцията на стената над леглото). Не изкам да ме разбирате погрешно, Е21 фанатици, но истината е че е далеч по-разумно, по-приятно, по-евтино човек да мигрира към далеч по-успешния модел от серията Е30.
И в крайна сметка дори и ние, феновете на старото желязо от средата на 80-те години на злощастния 20-ти век, трябва да си признаем, че най-успешната 3-ка за всички времена досега, това безпорно е Е36. Е36 е далеч по-стилен автомобил, с много добри двигатели, отличен баланс, много по-добро съвременно окачване. Той не само извежда БМВ от кризата, в която попадат другите немски автопроизводители в началото на 90-те (Ауди с тяхните нещастни яйца са принудени да правят съкращения, дори и Б4-ката не ги спасява!), но и затвърждава реномето на БМВ като абсолютен лидер в този сегмент.
Още веднъж и без лоши чувства - миграцията е21 -> е30 и евентуално е30 -> е36 е съвсем нормална! Няма защо да се упреквате, нито извинявате за това.
Май пропуснах главното - ЧЕСТИТО АЛФ, добре дошъл в голямото семейство, и дано ти донесе много щастливи моменти тази Е30-ска!!!
«Че животът е рай — казва той изведнаж, — за това аз вече отдавна мисля. — И тутакси притури: — Само за това и мисля.»
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
много вярни думи^^^^^честито на новия собственик
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Карамазов - хареса ми начина ти на писане, затова ще отговоря в същия дух - наистина с искрени чуства и без лоши намерения
Е30 си взех, защото исках нещо, на което да се возя, докато стегна Е21-ца (но не сегашната). Прав си, че сравнение с 02-сериите е21 не е била харесана, но от досегашния ми опит не смятам, че е21 се държи по-лошо на пътя от обикновено е30 (изключение прави М-техник окачването). Но е30 е по-лесна за поддръжка поради две причини - не е толкова стара
по-малко износване и тя е доста масова - има части на разумни цени. Не знам коя от двете коли (е21 и е30) е по-добра, но по-маняшка и агресивна е е21, поне за мен. С е-30ската срещам големи трудности при ускорение, особено на страни, които при е21 са силно изразени. За мен е21 е с една идея по-добро от е30, което пък е последното БМВ. След него идва един несъотвестващ на философията на БМВ автомобил, който не завива, не ускорява и не се пързаля като БМВ. Не е лоша кола в никакъв случай, но не е БМВ.
Всичко това са лични виждания, не претендирам за техническа изчерпателност, а и не му е тук мястото. Усещането е различно - при е21 е
, при е30 е
и двете са много добри БМВ-та за мен. И са единствените тройки на БМВ за мен.
Отплеснах се.
малко....


Е30 си взех, защото исках нещо, на което да се возя, докато стегна Е21-ца (но не сегашната). Прав си, че сравнение с 02-сериите е21 не е била харесана, но от досегашния ми опит не смятам, че е21 се държи по-лошо на пътя от обикновено е30 (изключение прави М-техник окачването). Но е30 е по-лесна за поддръжка поради две причини - не е толкова стара

Всичко това са лични виждания, не претендирам за техническа изчерпателност, а и не му е тук мястото. Усещането е различно - при е21 е


Отплеснах се.
малко....

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани