Консултация/ мнение/ съвет за BMW от 3-тата серия ?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
Вземи си една читава ис-ка 96-97 и си свиркай - ще наливаш само бенз
Компакта също не е лош - освен това е по евтин от купетата а и се намират доста читави. Каквото и да вземеш бмв ли е няма да съжаляваш 



Здравей !!!! Бмв е превъзходен автомобил !! Нямя какво друго да добавя ! Препоръчвам 318is купе с климатик от германия или от тук ! Има хора като мен които стрикно си подържат колите ! Като мен например
Това е автомобил който не само ти върши работа но и доставя неизмеримо удоволствие при шофиране ! Това беше от мен !

Дидо
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Хе хе, не съм семеен (и се надявам в скоро време да не ми се налага да ставам...
), но и на мен така ми звучи логично - че за семеен автомобил седана е по-удачен...
Казано честно до момента съм бил на 100 % убеден, че не искам да карам кола с 2 врати... това да трябва да ставаш за да седне някой отзад, или пък когато оставяш някого пак да ставаш и да дърпаш седалки (а казано честно и когато се возиш отзад ме хваща каустрофибия
), просто ми се струва убийствено... но наскоро като видях едно сребристо Купе нараво ми останаха очите (да не казвам че се влюбих...
)... Разума ми казва - не, но иначе имам чувството че ще се накефя максимално на такава кола !!! ( поне докато не се наложи да сляза за да кача някого отзад...
)
Мерси за разяснението за двигателите ! Коментара ми че "чувам добри неща за IS-ките" беше продиктуван от неща, които четох из форума. А и в контекста на повечето коне за едни и същи кубици наистина ми звучи логично - повече е по-добре от по-малко.
По-редки ли са тези "IS"-ки и по-трудно ли се намират ? Като цена предполагам ще се малко по-скъпи от нормална 318 ?
И още един въпрос - повечето коне, означават ли и по-голям разход на гориво ? Все пак кубиците са същите... ?

Казано честно до момента съм бил на 100 % убеден, че не искам да карам кола с 2 врати... това да трябва да ставаш за да седне някой отзад, или пък когато оставяш някого пак да ставаш и да дърпаш седалки (а казано честно и когато се возиш отзад ме хваща каустрофибия



Мерси за разяснението за двигателите ! Коментара ми че "чувам добри неща за IS-ките" беше продиктуван от неща, които четох из форума. А и в контекста на повечето коне за едни и същи кубици наистина ми звучи логично - повече е по-добре от по-малко.
По-редки ли са тези "IS"-ки и по-трудно ли се намират ? Като цена предполагам ще се малко по-скъпи от нормална 318 ?
И още един въпрос - повечето коне, означават ли и по-голям разход на гориво ? Все пак кубиците са същите... ?
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Все пак кубиците са същите... ?
Не са!!!IS-a е 1.9!
А на въпроса за цената и дали са по редки,много лесно ще намериш отговор!
Отвори autoscout24.de и виж колко ис-ки и колко 318-ки ще ти излезнат и на какви цени съответно!
А за разхода,ми толкова е колкото ти тежи кръка

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Здравей колега!
Искам да ти кажа че преди около 1 месец си купих и аз БМВ 318i и точно като теб се чудех какво да си купя. Подобно на теб се бях спрял на няколко марки автомобили, изчетох де що имаше коментари ,мнения и т.н. ,задавах въпроси и така .... В крайна сметка взех БМВ. Моя съвет е намери си БМВ което да ти харесва ,седни в него ,покарай го и ти сам ще видиш как всички колебания каква кола да си купиш ще отпаднат. Може да звучи като клише но БМВ е религия!
Колко харчи ли ... ? Ами моята кола с яко натискане ( то БМВ-то просто те изкушава да го настъпваш по педала
) харчи 11/100 градско и около 6.5 - 7 /100 извънградско ,пак подчертавам с яко натискане (ако не го настъпваш харчи и по малко ) но само за пример ще ти кажа че един приятел кара wv-polo и то му харчи 11/100 градско а е стегната и здрава кола не е някоя трошка с издухан двигател.Купето на моята кола тежи 1300 приблизително и е 115 коня а купето на полото няма тон и е с 1.4 литра двигател и разхода му е като моя ...какво има да говориме повече за разход. Само хора дето не карат БМВ говорят че колата харчела много ... еми харчи щото за разлика от техните коли позволява да я натиснеш,когато искаш и почва да лети
а па техните колкото и да ги натискат все толко си ходят (опа не ходят
) и то за това и не им харчи
. Защо си взех 318i .... ? Ще ти кажа как разсъждавам .... Лично според мен 316 е малко моторче за сравнително тежкото купе (говоря за седан понеже моята кола е седан)... и може леко да се "задъхва", 320 пък е хала с 6 цилиндъра ,много лети
, спро няма ама и похарчва повече от другите два двигателя (316 и 318 ). И за това реших да взема 318. Предпочитам бензиновия двигател -тая тема е дълга и сигурно някой ще каже .... ааа не е вярно дизела е по добър ... аз лично не харесвам тракането на дизел просто ме дразни като чуя дизелов двигател... ако искаш вярвай но това е причината да си взема бензин. А и дизела сега е по скъп (нали живееме в абсурдландия). Карам "хулигана" на бензин ,газовите "импровизации" не ги харесвам и повярвай не е толкова скъпо (пак казвам зависи колко ти тежи крачето). По отношение на консумативите ... ами аз като смених масло ,маслен филтър ,въздушен филтър и горивен филтър ми взеха 140 лв . Маслотобеше "Mobile" 10w40 полусинтетично май 6 или 7 кг. то струваше 63 лв горивния филтър беше 30 лв.
Колко е скъпа поддръжката .....ами каквото и да ти говорят не е по скъпа от поддръжката на опел вектра Б например а пък за ауди да не говорим с тия алуминиеви чарколяци по предницата дето са си кажи речи консуматив. Говоря за е36 обаче защото при е46 поддръжката е по скъпа. Според мен е 36 е по здрава от е46 по отношение на ходова част .Кто пример ще ти дам че носачите на предницата на е36 са здрави за разлика от алуминиевите носачи на е46-цата (но това ...ще каже някой е относителон ... аз пък казвам че е точно така).
Части има и нови и втора ръка за е36 части има ... ако си взимаш нови часи може тези части които смениш да ти карат до тогава до като решиш да смеиш колата... толкова са здрави (естествено ако не са ментаци някакви). Както някои колеги тука са ти казали има тема ,която е само за цени на части и тя в началото на форума за е36 там можеш да получиш пълна представа за цените и марковите части. Като пример ще ти дам един външен шарнир "МООG" при мен струваше 44 лв.
Въпроса за майсторите ..... оооххххххх ...... майстори има .... ама както беше казал един колега "мразя ги тия хора" е с малки изключения де .... има и свестни ..... за по скъпо не бих казал че взимат по скъпо те дали ще сменят амортисьор на БМВ или на фият все толко ще си се напъват .... ама знам ли ги може па и да не е баш така. На мен за смяна на предни амортисьори ми взеха 50 лв за двата. Толкова взеха и на един приятел за смяна на задни на hyunda accent- мисля че е показателно.
Като последно взимаи си БМВ и не се чуди
. Купиш ли БМВ друга кола няма да погледнеш 
Искам да ти кажа че преди около 1 месец си купих и аз БМВ 318i и точно като теб се чудех какво да си купя. Подобно на теб се бях спрял на няколко марки автомобили, изчетох де що имаше коментари ,мнения и т.н. ,задавах въпроси и така .... В крайна сметка взех БМВ. Моя съвет е намери си БМВ което да ти харесва ,седни в него ,покарай го и ти сам ще видиш как всички колебания каква кола да си купиш ще отпаднат. Може да звучи като клише но БМВ е религия!
Колко харчи ли ... ? Ами моята кола с яко натискане ( то БМВ-то просто те изкушава да го настъпваш по педала





Колко е скъпа поддръжката .....ами каквото и да ти говорят не е по скъпа от поддръжката на опел вектра Б например а пък за ауди да не говорим с тия алуминиеви чарколяци по предницата дето са си кажи речи консуматив. Говоря за е36 обаче защото при е46 поддръжката е по скъпа. Според мен е 36 е по здрава от е46 по отношение на ходова част .Кто пример ще ти дам че носачите на предницата на е36 са здрави за разлика от алуминиевите носачи на е46-цата (но това ...ще каже някой е относителон ... аз пък казвам че е точно така).
Части има и нови и втора ръка за е36 части има ... ако си взимаш нови часи може тези части които смениш да ти карат до тогава до като решиш да смеиш колата... толкова са здрави (естествено ако не са ментаци някакви). Както някои колеги тука са ти казали има тема ,която е само за цени на части и тя в началото на форума за е36 там можеш да получиш пълна представа за цените и марковите части. Като пример ще ти дам един външен шарнир "МООG" при мен струваше 44 лв.
Въпроса за майсторите ..... оооххххххх ...... майстори има .... ама както беше казал един колега "мразя ги тия хора" е с малки изключения де .... има и свестни ..... за по скъпо не бих казал че взимат по скъпо те дали ще сменят амортисьор на БМВ или на фият все толко ще си се напъват .... ама знам ли ги може па и да не е баш така. На мен за смяна на предни амортисьори ми взеха 50 лв за двата. Толкова взеха и на един приятел за смяна на задни на hyunda accent- мисля че е показателно.
Като последно взимаи си БМВ и не се чуди


35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани