Първата 1Series в България ..
Модератор: Общи модератори
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Като започнат камионите да са печеливш бизнес .. има скрита идея да произвеждат модернизирани Е30ски и да ги продават на такива като Viper-а, но ще съкратят производствените си мошности на едно хале и склад за части, служителите ще бъдат 20 механика, 1 директор, 3 секретарки, 2 счетоводителки и 1 търговец на автомобили. От компания с най-успешния приръст на продажби BMW ще се превърне в пряк конкурент на Barкas
Това за "голфовият" клас е ясно, но въпросът ми е как ще го възприемем ние "феновете". Не ми се нрави много идеята. Това, разбира се е лично мнение.
А за това дали е печаливш... Това че се купува от най - много потребилите, не значи че е най - печаливш. Едно 760 с цена от 250 000 (кръгло) лв. на колко 1 - чки се равнява?...
А за това дали е печаливш... Това че се купува от най - много потребилите, не значи че е най - печаливш. Едно 760 с цена от 250 000 (кръгло) лв. на колко 1 - чки се равнява?...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Едно 760 с цена от 250 000 (кръгло) лв. на колко 1 - чки се равнява?...
Да,но за една година най-вероятно ще се продадат 1-ци колкото 7-ци от 20 години насам,нали? Освен това при малкия клас можеш да икономисаш от материали и качество, докато при високите класове компромисите те пращат в шеста глуха. Поне според мен размера на БМВ-то няма да отблъсне феновете! Напротив,тези,които досега са имали възможност само за кола от долния среден клас,вече ще могат да купят БМВ. А що се отнася до камионите, не виждам къде е проблема да започне производство и на такива

Never mistake motion for action...
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
БМВ най-сетне се сетиха че има много пазарни ниши в които отсъстват а това е почти непростимо, "под-бре късно отколкото никога"... дано не се окаже твъред късно
иначе идеята е ясна... БМВ от марка достъпна за малък кръг платежноспособни клиенти е на път полека лека да се превърне в нещо като "колата на народа" като фолксвагените... БМВ нямат и друг избор де... щото конкуренцията (още повече пък при новия волсваген-груп) е много голяма и конкурентите ги свиват... дори Ауди почнаха да правя лимузини с по 4.3кубикуви двигатели... накъде отива светът ? просто пазара на БМВ се свива за сметка на останалите и тва е единствения начин да се борят с конкуренцията... времената се менят - фирмата също трябва да се промени освен ако не иска да стане нещо като ролс-ройс...
кръвните враггове от мерцедес още малко и самолети ще почнат да правят... истината е че БМВ изостанаха и ся гледат да наваксат.. последиците са че доста ще се промени лика на фирмата... ше се позагуби спортния дух на марката, разбира се спортните модели ще си останат но няма да са на челно място...няма как - борба за оцеляване...
така мисля аз
така че в случая няма място за консерватизъм.. все пак "за всеки влак си има пътници" перафразирано "за всеки клас кола си има клиенти" т. е. който иска да кара спортно бмв - ще има и такива.. разликата е там че вече и хората с по-различни нужди също ще могат да включат марката в избора си....
ще почнат да праят сигурно и бусове и камиони и повече мотори и всичко...
+ тва на повечето от нас тия неща няма да се отразят и ще продължим да си караме 15-20 годишните коли... може би като излязат по-новите модели, цените на малко по-старите ще паднат и току виж от Е30 и Е34 сме минали на Е36 и Е39..

кръвните враггове от мерцедес още малко и самолети ще почнат да правят... истината е че БМВ изостанаха и ся гледат да наваксат.. последиците са че доста ще се промени лика на фирмата... ше се позагуби спортния дух на марката, разбира се спортните модели ще си останат но няма да са на челно място...няма как - борба за оцеляване...
така мисля аз
така че в случая няма място за консерватизъм.. все пак "за всеки влак си има пътници" перафразирано "за всеки клас кола си има клиенти" т. е. който иска да кара спортно бмв - ще има и такива.. разликата е там че вече и хората с по-различни нужди също ще могат да включат марката в избора си....
ще почнат да праят сигурно и бусове и камиони и повече мотори и всичко...
+ тва на повечето от нас тия неща няма да се отразят и ще продължим да си караме 15-20 годишните коли... може би като излязат по-новите модели, цените на малко по-старите ще паднат и току виж от Е30 и Е34 сме минали на Е36 и Е39..

- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
DEFLEPPARD написа:....+ тва на повечето от нас тия неща няма да се отразят и ще продължим да си караме 15-20 годишните коли... може би като излязат по-новите модели, цените на малко по-старите ще паднат и току виж от Е30 и Е34 сме минали на Е36 и Е39..
БЛАГОДАРЯ!!!
Предпочитам си 15-20+ годишните БМВ-та.
Иначе добре беше започнал...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
MADVANIO написа:
БЛАГОДАРЯ!!!
Предпочитам си 15-20+ годишните БМВ-та.
Иначе добре беше започнал...


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Карайте си 1-серия и новите уродчета, които се пръкнаха напоследък, не споря- може би точно благодарение на тях фирмата ще просперира, обаче мен поне не ме търсете за тея коли.ЮЗЪР-ска работа "до дъното на картера й" (да цитирам дърт форумджийски лаф
) Винаги като я видя тази единица се питам: "Господи, какво правят тея бъбреци върху мутрата на това грозноватото!?" Не мога и не мога да свикна с тази кола. Къде пък й видяхте изчистените линии???Я погледнете една Е12 или Е28, Е23 или Е21 и там може да видите какво се казва изчистена линия!!! Щом автоиндустрията е поела по пътя на комерсиализиране и правене на юзърски коли, аз съм точно господин никой,за да си давам мнението, но когато опира до моя избор, то той е ясен -
Old School BMW's RULZZZZ!!!!




- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
И пак се стигна до :новите коли са гадни ,да живеят старите.....



"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Ако погледнеме оборота на ТориноМотърс и Чефин..вносители на Ивеко за БГ...се оказва, че той е около 90% от този на всички вносители на коли взети заедно...
Така, че да продаваш камиони си е много по-далавера от коли.
Сега си признаи къде може да видя колата...
Само не ми казвай Дару Кар с техните парижки потаиности 
Така, че да продаваш камиони си е много по-далавера от коли.
Сега си признаи къде може да видя колата...



ISATIS написа:Карайте си 1-серия и новите уродчета, които се пръкнаха напоследък, не споря- може би точно благодарение на тях фирмата ще просперира, обаче мен поне не ме търсете за тея коли.ЮЗЪР-ска работа "до дъното на картера й" (да цитирам дърт форумджийски лаф)
Колко ли от Вас ако имат накуп по 200 000лв нагласени за покупка на нов автомобил ще продължат да карат Е30? Пожелавам на всеки един от Вас (чистосърдечно с ръка на сърцето) да забогатеете толкова много, че да имате възможност да си позволите всяка маниашка кола произвеждана серийно и тогава да се виждате по светофарите и да си бибиткате .. Тогава пак бих Ви попитал същия въпрос!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Turturelo написа:Колко ли от Вас ако имат накуп по 200 000лв нагласени за покупка на нов автомобил ще продължат да карат Е30? Пожелавам на всеки един от Вас (чистосърдечно с ръка на сърцето) да забогатеете толкова много, че да имате възможност да си позволите всяка маниашка кола произвеждана серийно и тогава да се виждате по светофарите и да си бибиткате .. Тогава пак бих Ви попитал същия въпрос!
Абсолютно! То гроздето е много кисело... Няма лошо да си харесваме старите модели, но ако имате възможност сигурно няма да се качите на нов, така ли?


Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани