Прекъсва на празен ход
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Прекъсва на празен ход
Прекъсва ми 320-ката на празен ход и работи на малко по-ниски обороти отколкото трябва,ходих на диагностика на 2 места,и казват че всичко е наред
като е студена не прави проблеми,както и в движение си върви нормално,харчи си нормално.Като запаля колата като е загряла,първите няколко секунди не тресе,и след това се почва... А понякога се оправя и няма никакви проблеми 


- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
ок
Ламбда сонда или мръсно стъпково моторче
Ламбдата 160-220 лв -БОШ, 100-120 НГК или БЕРУ
Моторчето си го сваляш и си го чистиш сам, под всмукателните колектори е.
Търси си ламбда с гаранция, че мнго ментета има.....
Ламбдата 160-220 лв -БОШ, 100-120 НГК или БЕРУ
Моторчето си го сваляш и си го чистиш сам, под всмукателните колектори е.

Търси си ламбда с гаранция, че мнго ментета има.....
- skate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 466
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318IS
- Мечтае да кара: BMW E60
- Детайли за колата: BMW E36 318IS
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Re: ок
emiche написа:Ламбда сонда или мръсно стъпково моторче
Ламбдата 160-220 лв -БОШ, 100-120 НГК или БЕРУ
Моторчето си го сваляш и си го чистиш сам, под всмукателните колектори е.
Търси си ламбда с гаранция, че мнго ментета има.....
И в сервиза ми казаха че е възможно да е стъпково моторче,във вторник ще го сваляме и чистим. А ламбдата сондата все си мисля че трябва да излезне на диагностика ако не е читава

- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Днеска почистихме стъпковото моторче - разлика никаква
проблема още е налице-пали от раз,като е студена работи супер,но загрее ли - се почва едно тресене на празен ход,а над 1500 оборота няма никакви проблеми.Възможно ли е диагностиките да не могат да хванат прецакана бобина или свещ?

- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
sqnkata написа:При мен е същотоно тресенето е много леко и то понякога....
Един колега каза че е много възможно да е от датчик на разпределителният вал (в кабелите на датчика и затова ту тръгва ту спира) и е трудно да го хванат на диагностиката
И мойто беше много леко и понякога,а сега почна да го прави постоянно. От този датчик няма ли да се отрази цялостно на работата на двигателя,а не само за ниските обороти ? той къде се намира,как може да се провери ?
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
или пък някое маркуче на въздуха се е цепнало и когато се сети ти прави проблеми... или пък маркучето на спирачките което прави вакум... провери го и него също 

- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Прегледай си маркучите и вакумите, когато смучи въздух от някъде се получава такова тресене но би трябвало да го прави и на студен двигател.Успех 

свн
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Днес ходих на oще една диагностика , и компа показа грешка точно в датчика на разпределителния вал,която не я открива всеки път. Къде се намира този датчик ? може ли някой да ми даде схемата от realoem.com ,че немога да го намеря и там.Лесно ли се сменява ?
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Проблема е решен - една бобина беше за смяна,но основната причина беше откачило едно маркуче за въздуха ,което влиза точно след стъпковото моторче,влиза във някакъв клапан под дебитомера.Някой знае ли за какво служи този клапан,за да питам направо да си го сменя този маркуч.Някой ми спомена,че е за някакви изпарения от резервоара ?
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани