Проблем с нивото на водата в радиатора !!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 08 Юли 2008, 10:13

а по някакъв бегъл спомен помня, че на загрял двигател като отворя капачката на двигателя излизаше бял пушек ????
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

Мнение от spens_82 » 08 Юли 2008, 11:13

и при мен е така :mhihi: ,незнам зашто е така
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 08 Юли 2008, 11:18

не ви трябват :shock: радиаторите вече... спокойно си ги демонтирайте, и пускайте в тунинга... а тая отметка студено кой глупак я е сложил, и аз не знам :roll: ...

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: София

Мнение от CCCP_Power » 08 Юли 2008, 12:57

TEODORO6 написа:Я провери при загрял мотор маркучите колко са твърди?
Защото и мойта баше така 4месеца а накрая се оказа че сам бил с екстрата ПУКНАТА ГЛАВА! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
А си и писал че почти си я бил прегрял.


Ами аз също се съмнявах че гори антифриза, но след като НЕ спада повече от определено ниво няма как да го гори. Или поне така си мисля. Щеше да изчева повече и повече. Иначе моето ниво в разширителният съд е почти на дъното (1см над даното). Когато долея до COLD пак спада до там.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Fiesta
Мечтае да кара: M3

Мнение от slimarata » 08 Юли 2008, 15:48

и при мен е така :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 08 Юли 2008, 15:54

Аз ви казах още една серийна екстра :mhihi: :mhihi: :mhihi:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: бангия
Мечтае да кара: много кончета под капака

Мнение от slep » 08 Юли 2008, 16:19

Значи колеги имах е30 320 главата ми беше спукана и на 50 км и доливах 0,5л вода Та ако на 100 км се долива и все няма вода трябва да се търси причината А ако я държи между мин и мах няма проблем.На студен мотор е около средата на загрял качва на мах Не трябва на студен мотор да се долива на мах А ако си ви държи около срдата не доливайте а пробвайте да я покарате по дълго и ако си стои там не пипайте Според мен е така
Не всичко което лети се яде

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 08 Юли 2008, 20:28

има един друг вариант-колите са на годинки и уплътненията, маркучите и връзките са остарели. както знаете системата дига над 1бар налягане/маркучите се напрягат почти като на велосипед гумата/
при това положение е вероятно да изпуска от някъде, а като спадне нивото-по-малко налягане по-малка вероятност да пропусне вода навън
главни заподозрени са О пръстена на разширителя и капачката на радиатора, ако е леко развита или не оплътнява добре от там сълзи едвам, но се стича надолу и от топлината бързо се изпарява

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 08 Юли 2008, 20:33

Hellrider написа:има един друг вариант-колите са на годинки и уплътненията, маркучите и връзките са остарели. както знаете системата дига над 1бар налягане/маркучите се напрягат почти като на велосипед гумата/
при това положение е вероятно да изпуска от някъде, а като спадне нивото-по-малко налягане по-малка вероятност да пропусне вода навън
главни заподозрени са О пръстена на разширителя и капачката на радиатора, ако е леко развита или не оплътнява добре от там сълзи едвам, но се стича надолу и от топлината бързо се изпарява

Има логика! Но не трябва ли да оставят следи?

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook