Проблем с нивото на водата в радиатора !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
а по някакъв бегъл спомен помня, че на загрял двигател като отворя капачката на двигателя излизаше бял пушек ????
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- spens_82
- ентусиаст
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: варна на морето
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
- Детайли за колата: E60 530D 218коня
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
не ви трябват
радиаторите вече... спокойно си ги демонтирайте, и пускайте в тунинга... а тая отметка студено кой глупак я е сложил, и аз не знам
...


- CCCP_Power
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: София
TEODORO6 написа:Я провери при загрял мотор маркучите колко са твърди?
Защото и мойта баше така 4месеца а накрая се оказа че сам бил с екстрата ПУКНАТА ГЛАВА!![]()
![]()
![]()
А си и писал че почти си я бил прегрял.
Ами аз също се съмнявах че гори антифриза, но след като НЕ спада повече от определено ниво няма как да го гори. Или поне така си мисля. Щеше да изчева повече и повече. Иначе моето ниво в разширителният съд е почти на дъното (1см над даното). Когато долея до COLD пак спада до там.
- slimarata
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Fiesta
- Мечтае да кара: M3
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Значи колеги имах е30 320 главата ми беше спукана и на 50 км и доливах 0,5л вода Та ако на 100 км се долива и все няма вода трябва да се търси причината А ако я държи между мин и мах няма проблем.На студен мотор е около средата на загрял качва на мах Не трябва на студен мотор да се долива на мах А ако си ви държи около срдата не доливайте а пробвайте да я покарате по дълго и ако си стои там не пипайте Според мен е така
Не всичко което лети се яде
има един друг вариант-колите са на годинки и уплътненията, маркучите и връзките са остарели. както знаете системата дига над 1бар налягане/маркучите се напрягат почти като на велосипед гумата/
при това положение е вероятно да изпуска от някъде, а като спадне нивото-по-малко налягане по-малка вероятност да пропусне вода навън
главни заподозрени са О пръстена на разширителя и капачката на радиатора, ако е леко развита или не оплътнява добре от там сълзи едвам, но се стича надолу и от топлината бързо се изпарява
при това положение е вероятно да изпуска от някъде, а като спадне нивото-по-малко налягане по-малка вероятност да пропусне вода навън
главни заподозрени са О пръстена на разширителя и капачката на радиатора, ако е леко развита или не оплътнява добре от там сълзи едвам, но се стича надолу и от топлината бързо се изпарява
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Hellrider написа:има един друг вариант-колите са на годинки и уплътненията, маркучите и връзките са остарели. както знаете системата дига над 1бар налягане/маркучите се напрягат почти като на велосипед гумата/
при това положение е вероятно да изпуска от някъде, а като спадне нивото-по-малко налягане по-малка вероятност да пропусне вода навън
главни заподозрени са О пръстена на разширителя и капачката на радиатора, ако е леко развита или не оплътнява добре от там сълзи едвам, но се стича надолу и от топлината бързо се изпарява
Има логика! Но не трябва ли да оставят следи?
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани