Прегрях...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 325 tds Touring
Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >

Прегрях...

Мнение от Любо /ba1_hu1/ » 05 Юли 2008, 23:42

Здравейте колеги,проблемът е следния- Преди няколко дни виското ми замина и колата прегря....като казвам прегря имам в предвид,че пушеше и фучеше от пред :mhihi: Както и да е,смених виското днес,но колата все още загрява....предполагам,че гарнитурата на главата е изгоряла....Според вас може ли от това да е проблема и ако е от това,според вас колко ще ми вземат в сервиз за смяната?Все пак ако имате още идеи от какво може да е слушам....Колата е 320i 92'

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 05 Юли 2008, 23:54

не бързай с главата, преди нея има водна помпа и термостат за проверка
only rear wheel drive

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 05 Юли 2008, 23:54

може и от гарнитурата да е,може и от капа4ката на радиатора,термостат и т.н.По4ни от наи-лесното примерно нова капа4ка ,обезваждушаване,а ако не разбираш иди наи-добре в сервиз.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 325 tds Touring
Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >

Мнение от Любо /ba1_hu1/ » 06 Юли 2008, 0:02

дам,виж за капачката не съм се сетил....мерси колеги за бързите отговори,ще послушам съветите ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 06 Юли 2008, 0:12

ти как разбра и реши че е виско-то ? ...........

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 325 tds Touring
Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >

Мнение от Любо /ba1_hu1/ » 06 Юли 2008, 3:42

въртеше се свободно,при обороти също....духаше страшно слабо и силикона му беше заминал....Сега с новото си духа доста сериозно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 325 tds Touring
Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >

Мнение от Любо /ba1_hu1/ » 06 Юли 2008, 3:44

въртеше се свободно,при обороти също....духаше страшно слабо и силикона му беше заминал....Сега с новото си духа доста сериозно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 06 Юли 2008, 21:58

Смени си помпата и термостата.Гарнитурата не духва току-така.
Най-вероятно е превъртяла перката на помпата.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 325 tds Touring
Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >

Мнение от Любо /ba1_hu1/ » 07 Юли 2008, 1:09

Днес отворих капака (след като ме чукнаха леко се отваря доста трудно) и познайте какво да видя :lol: Перката е с 3-4 крилца по-малко.....врътвам я на ръка да видя как се върти и гледам опира в пластмасовата кора около нея....да не говориме,че и другите крилца на перката са се изкривили,махнах тая пластмаса и за сега проблем нямам....ще видиме утре по задръстванията как е :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 07 Юли 2008, 1:15

сменяй я по-бързо, че дори и да е била здрава помпата няма да е за дълго

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 07 Юли 2008, 10:15

така става като се сложи виско- менте .. перката има леко аксиално биене и се изпочупват витлата .. задължително демонтирай и виж водната помпа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 29.11.2007

Мнение от bobssy » 07 Юли 2008, 10:21

Водните помпи са с пласмаса или от метал (въртяща се част) в сервиза ми препоръчаха металната че е по здрава според тях разликата е 10лв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 07 Юли 2008, 23:46

Само с метална перка!!!
А дали няма луфт на оста на водната помпа и от там виското да е закачало в дифузьора?
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 08 Юли 2008, 0:54

Alexi написа:така става като се сложи виско- менте .. перката има леко аксиално биене и се изпочупват витлата .. задължително демонтирай и виж водната помпа


Това е радиален луфт! Не аксиален. Щом има изменение в радиуса на въртене (биене) е радиален луфт. Ако хванеш перката, не в движение разбира се, и има луфт напред-назад тогава е аксиален. В случая ако има изпочупени витла, жална му майка. Както си написал - демонтаж. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!!
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook