Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 07 Юли 2008, 6:49

kasabov написа:
baga написа:Добре де, никой ли не знае цената на мембраната на актуатора-уестгейта. Въобще продава ли се отделно от турбото?


200 лв е в Реал турбо. По-евтино от дебитомер. да вземем за тем ли първо нещо да измислим...

И аз мисля, че е по-добре да вземем първо една мембрана. По-евтино е, не се налага програмиране, а и на всички би трябвало да са ни еднакви, за разлика от дебитомерите. :idea: :idea: :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 07 Юли 2008, 6:52

Хайде бе хора, все четри човека ще се съберем. Кой не би рискувал един педесетак, като има шанс да си решиш проблема?

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 13.05.2008

Мнение от emol » 07 Юли 2008, 9:13

Във Варна карс ходих в понеделник и ми записаха час чак за петък. даваш им ключа и талона и чакаш пиеш кафе или ходиш до лукойла. аз чаках 4 часа. но не бях само за забиването, а за климатроника, който ми оправиха. всичко ми струваше 130 лв. без части от тях. но съм доволен защото ходих на няколко майстора и нищо.
ако не си от варна можеш и по телефона да си запазиш час. Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 07 Юли 2008, 10:56

emol,

само ел.клапана на турбото ли ти смениха и на пълно ли ти изчезна забиването?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 07 Юли 2008, 11:00

baga написа:Хайде бе хора, все четри човека ще се съберем. Кой не би рискувал един педесетак, като има шанс да си решиш проблема?


ами аз съм навит, само, че трябва някой да си извади турбото при майстора си и да го занесем всички до реал примерно. Трябва да е някой който си е сменял поне ел.клапана, щото той винаги е за смяна.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 13.05.2008

Мнение от emol » 07 Юли 2008, 16:37

аз само отговарях на " plamen_hh " относно въпросите му за варна карс. Иначе покрай проблемите с климатроника им казах да направят и диагностика заради забиването след 2500 об. Имало проблем с дебитомера и скоро трябвало да го сменям, щяло да се влошава забиването, ама все още не се засичал като грешка. иначе нищо не са ми сменяли, объркал си се с някой друг потребител.
междувременно в неделя пак минах 600 км извънградско, като се прибрах на почти празен резервоар сложих 10 литра от скъпата нафта на ОМВ и пак няма никаква разлика в забиването. тук чета че има късметлии дето след извънградско каране или скъпа нафта им изчезвал проблема временно, за жалост при мен не е така.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 07 Юли 2008, 17:19

Значи и аз съм за дибитомер сигурно след малко като изтине колата ще разменя егр клапана на мястото на ония за турбото и ще видим дали ще има някаква промяна :confused:


Вече ги размених и разлика има този на егр клапана е по прецакан и почва да прекъсва на 3800 оборота а сас стария когато се кара леко после като ти трябва сила и даже на 2000 оборота не варви апък като почнеш да я караш силно сякаш се отпушва и започва да си варви нормално :shock: другата седмица си копувам един нов и си решавам проблема :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 08 Юли 2008, 19:48

Днес си отворих клапана да видя какво е вътре и греста беше спекана и има 2 цедки за въздух които бяха доста черни мембранката е видимо добре но не е гаранция утре ще го сложа и ще кажа резултата :mhihi:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 09 Юли 2008, 10:45

baga написа:Добре де, никой ли не знае цената на мембраната на актуатора-уестгейта. Въобще продава ли се отделно от турбото?


както съм написал по-горе имам един такъв за проба. Имам и електромагнитния

Темата стана много дълга и явно повечето хора не я четат цялата , а се мятат да отговарят директно....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 11 Юли 2008, 18:41

plamen_hh написа:Днес си отворих клапана да видя какво е вътре и греста беше спекана и има 2 цедки за въздух които бяха доста черни мембранката е видимо добре но не е гаранция утре ще го сложа и ще кажа резултата :mhihi:

Има ли подобрение след намесата?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 11 Юли 2008, 20:46

Отказах се да го слагам ще взема нещо да прецакам пък и да стане не вярвам да е задълго защото не можах добре да го капсуловам и ще вземе да смуче въздух от някаде неделята можи да си поиграя пак с него за проверка ама другата седмица си зимам един нов и готово само дето няма да го слагам до турбото а някаде по на хладно защото си мисля че там е проблема :mhihi: пък иначе ся колата незнайно си върви добре сякаш се оправи от самосебеси :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 12 Юли 2008, 10:37

Казах ви че проблема е в топлината. Явно от по високата температура нещо се спича в ел.клапана и не работи добре. Обърнете внимание че точно пред него минава някакъв маркуч и пречи на възд. поток да го охлажда, още повече че е и до турбото. Бях писал по на горе че и със чисто нов не се оправя, но кой да чете.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 13.05.2008

Мнение от emol » 12 Юли 2008, 12:21

вчера ходих пак на диагностика на известен майстор във Варна, и той както в БМВ, ми каза че дебитомера ми работи на около 70%. Междувременно аз вече не мога да тръгна по леко нагорнище ако съм спрял, махам крака от спирачката, давам газ до дупка и колата почти гасне, не стига мощност в ниските обороти. за по стръмно използвам чалъми с ръчна или с газ и спирачка едновременно, а карам бмв.тия дни покарах един мерцедес Е 300Д 96г. без турбо, и една БМВ 730 2001 г. Е класата беше най тромавата кола която съм карал, но по нагорнище си тръгваше нормално, а 730 вървеше като самолет само дето пушеше яко отзад.
след диагностиката ми изолираха АГР, изключих и буксата на дебитомера, в ниските се държеше по същия начин само дето не набира толкова бързо и затова пак я закачих. твърдо съм решил да сменям дебитомер. дали ще може да го сменя сам а да отида във Варна карс само за компютъра. или направо в варна карс. сигурно ще ми клъцнат главата. засега ще съм доволен ако след смяната поне да мога да тръгвам като нормална кола без чалъми. или първо да махна катализаторите, вече на знам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 12 Юли 2008, 23:20

kronos написа:Казах ви че проблема е в топлината. Явно от по високата температура нещо се спича в ел.клапана и не работи добре. Обърнете внимание че точно пред него минава някакъв маркуч и пречи на възд. поток да го охлажда, още повече че е и до турбото. Бях писал по на горе че и със чисто нов не се оправя, но кой да чете.

Какво искаш да кажеш че ако сложа стария на друго по хладно място ще си заработи нормално без да копувам нов ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 13 Юли 2008, 13:38

Ти пак си вземи нов, но го премести по на пред на по хладно.Моя си стои зад фара и като е нормална температурата нямам ядове,но когато е жега пак си забива по малко.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook