Проблем с нивото на водата в радиатора !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Проблем с нивото на водата в радиатора !!!
Значи, гледам аз нивото на водата в радиатора е около 15-20см под означението на самия съд.... доливам водичка да си стигне означението, качвам се паля, изминавам 10км, спирам изстива си колата като хората, гледам водата почти на това дередже дето беше в началото...... Доливам пак изминавам 100км.... пак с толкова е намаляла..... лягам под колата не капе, нито на загрял двигател нито на студен, нито пък сутрин да има следи от антифриз (мешан с вода) или каквото и да е...........
може ли да си е нормално едно количество и останалото да го изпарява.... но е наистина много под линийката на съдчето ?!?!?!?
Колата е 93-та 318is има и климатик (ако има значение това)
може ли да си е нормално едно количество и останалото да го изпарява.... но е наистина много под линийката на съдчето ?!?!?!?
Колата е 93-та 318is има и климатик (ако има значение това)
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
в горната част на съда е границата която гледам, на нея пише "Cold" и до там пълня.... до по-надолу не виждам, утре ще огледам допълнително
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Абе наливай и подавай газ при затворена капачка и ще видиш как влиза надолу...угасяш,пак наливаш и пак палиш и газ докато не спре да слиза надолу,после чакваш 1-2 часа да изтине и ще падне още малко пак наливаш до горната чертичка и мирна да ти е главата(имам предвид да даваш газ не от педала а от жилото на моторя)
p.s.А и между другото не наливай вода а наливай антифриз(няма значение дали е концентриран)който да е за Т -20 до -30 С
Извода е че антифризът смазва водната ти помпа,а водата ще ти създаде главоболия!Не гледай че е лято....при което е ясно че антифризът загравя повече от водата...

p.s.А и между другото не наливай вода а наливай антифриз(няма значение дали е концентриран)който да е за Т -20 до -30 С
Извода е че антифризът смазва водната ти помпа,а водата ще ти създаде главоболия!Не гледай че е лято....при което е ясно че антифризът загравя повече от водата...

- alexandrovi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: РВ
- Пол: Мъж
колега надявам се да не съм прав но при мен това беше първия симптом на спукана глава,беше се спукала над двата клапана на трети цилиндър и губеше само при не работещ двигател т.е.т водата се губеше в самия цилиндър.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
И при мене губи около 200гр. на 150км. Няма течове, маслото е добре, водата не мирише на изгорели газове. От какво може да е? Къде във варна анализират охл. течност, че да сам сигурен?
- CCCP_Power
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: София
Аз го имам сащият проблем. Наливам до нивото COLD, и покарам малко и на другия ден нивото е почти до долу. Но повече от това не спада. Установих го това преди 6 месеца и постоянно наливах и то все си падаше, но не почече от определено ниво. От тогава не сам пипал и нивото си стои почти до долу на разширителния съд но не спада. Незнам каква е причината за това нещо но мисля че е ОК
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
CCCP_Power написа:Аз го имам сащият проблем. Наливам до нивото COLD, и покарам малко и на другия ден нивото е почти до долу. Но повече от това не спада. Установих го това преди 6 месеца и постоянно наливах и то все си падаше, но не почече от определено ниво. От тогава не сам пипал и нивото си стои почти до долу на разширителния съд но не спада. Незнам каква е причината за това нещо но мисля че е ОК
и при мен е така

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
CCCP_Power написа:Аз го имам сащият проблем. Наливам до нивото COLD, и покарам малко и на другия ден нивото е почти до долу. Но повече от това не спада. Установих го това преди 6 месеца и постоянно наливах и то все си падаше, но не почече от определено ниво. От тогава не сам пипал и нивото си стои почти до долу на разширителния съд но не спада. Незнам каква е причината за това нещо но мисля че е ОК
Да рискувам ли да я карам без да доливам? Страх ме е щото като я взех почти я прегрях от липса на вода ама тогава май имаше един теч. Все се старая до половината да го пълня, нямам белези от рода на МИН МАКС КОЛД, Кажете колко сантиметра горе долу се задържа при вас?
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
при мен ориентировъчно седи може би около 10см от дъното, но ще те излъжа.... и над него има място като за още 15-20 санта вода (вече така ще мериме водата в сантиметри)....
след последното доливане днеска от почти 1 литър, и навъртяни около 60км и кусур, мисля, че не беше мръднало, по-късно ако слизам до колата ще има още инфо
след последното доливане днеска от почти 1 литър, и навъртяни около 60км и кусур, мисля, че не беше мръднало, по-късно ако слизам до колата ще има още инфо
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
TEODORO6 написа:Я провери при загрял мотор маркучите колко са твърди?
Защото и мойта баше така 4месеца а накрая се оказа че сам бил с екстрата ПУКНАТА ГЛАВА!![]()
![]()
![]()
А си и писал че почти си я бил прегрял.
а как се разбира дали е с пукната глава ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
ако е пукната няма ли водата да мирише на изгорели газове или да меши масло вода? Опела ми като беше издухал гарнитура водата смърдеше на бензин.
Твърдички са но мисля че е в нормите! На опела ми беше се надул като балон.
TEODORO6 написа:Я провери при загрял мотор маркучите колко са твърди?
Защото и мойта баше така 4месеца а накрая се оказа че сам бил с екстрата ПУКНАТА ГЛАВА!![]()
![]()
![]()
А си и писал че почти си я бил прегрял.
Твърдички са но мисля че е в нормите! На опела ми беше се надул като балон.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани