Проблем с обороти на Е36 м44
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Morridin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Бавно....
- Детайли за колата: 40-ска с газ ;)
Проблем с обороти на Е36 м44
Проблема е следния: паля, оборотите на двигателя се вдигат до 2000 и после бавно спадат до 1200 - 1500, като двигателя се държи сякаш го форсирам и си играя с оборотите. Питанката ми е, някой имал ли е подобен проблем и какво е решението му.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Ами братле да ти кажа доста хора са го имали този проблем, може да е от стъпковия мотор, от дебитомер може да дърпа въздух отнякъде и т.н. Моя съвет е да потърсиш първо с търсачката щото има доста теми по този въпрос, мисля че така ще намериш решение на проблема, а и от това което казваш, немога да ти кажа друго освен да идеш на диагностика
Може да е от много работи

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем с обороти на Е36 м44
Провери си жилото на газта за всеки случай. Понякога излиза от скобата и леко отваря дроселовата клапа при отпуснат педал.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Nikito_nn написа:Ами братле да ти кажа доста хора са го имали този проблем, може да е от стъпковия мотор, от дебитомер може да дърпа въздух отнякъде и т.н. Моя съвет е да потърсиш първо с търсачката щото има доста теми по този въпрос, мисля че така ще намериш решение на проблема, а и от това което казваш, немога да ти кажа друго освен да идеш на диагностикаМоже да е от много работи
При двигатели М44 няма дебитомер, а air mass, който работи на съвсем различен принцип.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
ивчо3 написа:Nikito_nn написа:Ами братле да ти кажа доста хора са го имали този проблем, може да е от стъпковия мотор, от дебитомер може да дърпа въздух отнякъде и т.н. Моя съвет е да потърсиш първо с търсачката щото има доста теми по този въпрос, мисля че така ще намериш решение на проблема, а и от това което казваш, немога да ти кажа друго освен да идеш на диагностикаМоже да е от много работи
При двигатели М44 няма дебитомер, а air mass, който работи на съвсем различен принцип.
а на какъв принцип работи, я разкажи малко
- Morridin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Бавно....
- Детайли за колата: 40-ска с газ ;)
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Бе и аз като си преведох какво означава "air mass" ми прилича точно на това което прави дебитомера, ма знам ли
викам да го питам колегата кой туй чидо

- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Morridin написа:Батка, MAF (mass air flow sensor) означава дебитомер
Устройството, наречено air mass meter измерва количеството на постъпващия въздух, посредством инфрачервени лъчи. Функцията му е както и на дебитомера, но работи на съвсем различен принцип. На входа има една фина решетка, която предотвратява завихрянето на постъпващия въздух. Чрез различни светлинни филтри, излъчващи светлина с точно определен спектър въздуха се "оцветява". Има генератор на инфрачервени лъчи и сензор, който ги регистрира. Колкото по-бързо преминава въздуха, толкова повече структурни единици отчита сензора. Общо взето това е.
- Morridin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Бавно....
- Детайли за колата: 40-ска с газ ;)
Проблема е оправен, може да се заключва темата. Проблема се оказа скъсан вакуум и маркуча от въздушния филтър към двигателя от където смучи въздух и бърка режимите на дроселовата клапа
А иначе коментар за газта: нямам газово и няма и да сложа 


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани