Първата степен на Перката за Климатроника
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Първата степен на Перката за Климатроника
Здравейте приятели ! Извинявам се за първата си тема която пускам и предполагам че е обсъждана вече ( ама аз със търсачката нищо не открих ) .
Та искам да попитам от къде и как ( кой датчик ,реле или бутон ) включва първата степен на перката за климатроника ,понеже както се досещате на мен не ми тръгва и след като охлади до извстна степен киматроника изключва поради липса на охлаждане на фреона и повишено налягане .
Благодаря ви предварително и се извинявам ако не съм намерил подходящата тема за моя проблем .
п.с. Двигателя ми е М50Б20 с двузонов климатроник с врътките, колата е 92 година ( ама мисля че има промени по климата , в смисъл че връзките за зареждане са тип "бърза връзка" което съм чувал , че е новата система с новия фреон.
Та искам да попитам от къде и как ( кой датчик ,реле или бутон ) включва първата степен на перката за климатроника ,понеже както се досещате на мен не ми тръгва и след като охлади до извстна степен киматроника изключва поради липса на охлаждане на фреона и повишено налягане .
Благодаря ви предварително и се извинявам ако не съм намерил подходящата тема за моя проблем .
п.с. Двигателя ми е М50Б20 с двузонов климатроник с врътките, колата е 92 година ( ама мисля че има промени по климата , в смисъл че връзките за зареждане са тип "бърза връзка" което съм чувал , че е новата система с новия фреон.

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
отпред до вентилатора в дясно от него ако си с лице към колата до буксата му за вкючване има един голям резистор, той е за 1 степен и е изгорял
за целта го режеш и свързваш двете жици на късо
така дирекно се развърта на високи обороти вентилатора
това е в 90% от случаите
няма повече за обяснение
за целта го режеш и свързваш двете жици на късо
така дирекно се развърта на високи обороти вентилатора
това е в 90% от случаите
няма повече за обяснение
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
нали ти писах какво да направиш 

След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
да благодаря за инфото ама все си мисля ,че немеца не се е оплескал като е сложил две степени на тая перка . Не искам да РЕЖА нищо по колата ако искам втора степен ще си направя един мост на бялата букса зад десния фар на колата ( или в ляво зад фара като си зад вдигнатия капак на колата ) и така пак ще си имам втора степен
ама аз не изкам да Кирилизирам
п.с. ам ане ме разбирайт епогрешно ве аз съм благодарен наистина. Ориантирах се къде да търся проблема .


п.с. ам ане ме разбирайт епогрешно ве аз съм благодарен наистина. Ориантирах се къде да търся проблема .
- plamenpenis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: sandanski
pavel_vs написа:да благодаря за инфото ама все си мисля ,че немеца не се е оплескал като е сложил две степени на тая перка . Не искам да РЕЖА нищо по колата ако искам втора степен ще си направя един мост на бялата букса зад десния фар на колата ( или в ляво зад фара като си зад вдигнатия капак на колата ) и така пак ще си имам втора степенама аз не изкам да Кирилизирам
п.с. ам ане ме разбирайт епогрешно ве аз съм благодарен наистина. Ориантирах се къде да търся проблема .
а като ти спира6е компресора по4ва6е ли да духа топло вътре???
Да спира компресора > климатика спира> духа топло и смърди както че си го изключил сам .
Това главно в задръствания когато ти е най необходим климатика .
Та мен ми обадиха неква цифра от 100 кинта на-горе за резистора на първа степен ( който мисля че е реалния проблем при мен) и колкото и да не ми се изка ще Кирилизирам първа степен на перката но с подобен резистор не оригинален .
П.с. Ако перката рабори постоянно на макс според мен първо че ще има много висока консумация на ток ( респективно гориво) , второ износването на самата перка ( имам предвид лагерчета и ел.мотор) ще е ненужно голямо ,пък и в края на краищата според мен .Просто трябва да намаля максималноте обороти на перката което ще опитам да реализирам по различен начин .
п.п.с. Още не съм свалял нищо те първа чета и търся документация кое и как . Мисля все пак че ще стане от горе селед като махнеш разните пласт маси .

Та мен ми обадиха неква цифра от 100 кинта на-горе за резистора на първа степен ( който мисля че е реалния проблем при мен) и колкото и да не ми се изка ще Кирилизирам първа степен на перката но с подобен резистор не оригинален .
П.с. Ако перката рабори постоянно на макс според мен първо че ще има много висока консумация на ток ( респективно гориво) , второ износването на самата перка ( имам предвид лагерчета и ел.мотор) ще е ненужно голямо ,пък и в края на краищата според мен .Просто трябва да намаля максималноте обороти на перката което ще опитам да реализирам по различен начин .
п.п.с. Още не съм свалял нищо те първа чета и търся документация кое и как . Мисля все пак че ще стане от горе селед като махнеш разните пласт маси .
- mitkosulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 17.07.2007
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i
колега това не е резистор а сапротивление а стоиноста му е--- 0,5 ома 20 вата--- по магазините за електроника ги продават слагаш и караш аиде успех
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани