Пак проблеми с нашата Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: каде ли не
Пол: Мъж
Кара: черно бмв и още някои неща
Мечтае да кара: .... карам си мечтите :)
Детайли за колата: абе много детайли са :)

Пак проблеми с нашата Е34

Мнение от plamenar » 01 Юли 2008, 9:24

Тази кола се побърка:
1.Гасне(изведнъж и падат оборотите,когато спра да подавам газ)
2.Мени обороти, на 900 е, падат 500-600,дига до 1000 и пак(оправя се по някое време и след малко пак)
3.Не набира, до 20км/ч, ако не е на 2-ра вече,повече не вдига, същото е нагоре до 40,60 и на четвърта се пооправя..малко
4.За огромния разход писахме вече в друга тема-пак е същото...
5.И сега на таблото не отчита изминати км(тези дето се нулират и текущите).

Свещите са сменени преди месец, никъде не се вижда масло капало/текло, маслото е сменено преди 5 дена с 15w40, маркучи няма скъсани. Центровки са правени няколко пъти..Колата се кара само на газ, на бензин върви само с високи обороти. Какво да я правим( знам, че трябва да се погледне в сервиз, но са такива нехранимайковци повечето, че предпочитаме да отидем с някаква идея какво трябва да се оправя).
NikiNikolov, 100% пак ще дойдем до теб!


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 01 Юли 2008, 9:54

Виж въздушния филтър
:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: каде ли не
Пол: Мъж
Кара: черно бмв и още някои неща
Мечтае да кара: .... карам си мечтите :)
Детайли за колата: абе много детайли са :)

Мнение от plamenar » 01 Юли 2008, 11:40

Възможно ли е от него всичко това да става? :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 01 Юли 2008, 14:05

За да гори толкова много, а да не върви... щом казваш че са направени центровки или не й стига въздух или губи компресия и то много...


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Мнение от nikolloff » 01 Юли 2008, 14:06

възможно е
а също и изпарителя да прави нещо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 01 Юли 2008, 14:19

Когато поискаш, само се обадете предварително, дебитомера не ми хареса като го видях последния път.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: каде ли не
Пол: Мъж
Кара: черно бмв и още някои неща
Мечтае да кара: .... карам си мечтите :)
Детайли за колата: абе много детайли са :)

Мнение от plamenar » 01 Юли 2008, 15:24

Дебитомера клапата му се извърташе и заяждаше, но е почистен, не знам сега..и на мен не ми харесва. Изпарителя е нов на 6мес.Откъде губи компресия?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: e34 M50B20 touring

Мнение от panchev88 » 01 Юли 2008, 16:17

Относно километража - виж буксата на диф-а, най-вероятно имаш окисляване и не дава контакт

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 01 Юли 2008, 22:02

plamenar написа:...Откъде губи компресия?

Цилиндри, сегменти, клапани ... ? Доста са възможностите...

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 02 Юли 2008, 8:22

Не разбрах, само на газ ли го прави или и на бензин? Как на бензин върви само на високи обороти? Има едно правило: колата трябва да е перфектна на бензин и едва тогава да се пипа на газ. И е хубаво преди да почнеш да човъркаш някой да прочете грешките и да ги изтрие. Може да се окаже нещо съвсем елеметарно. Аз имах случай, от глупостта ми, гръмна при 130км/ч на високи обороти при гасене и пак даване на контакт. Резултат - грешна информация в ЕКУто и на бензин нямаше стабилни обороти(подскачаха от 300 до 1300), едвам се форсираше и т.н. Всички признаци на заминал дебитомер. Радо ми каза как да проверя дали верно е заминал. Оказа се, че не е. 2 часа на откачен акумулатор и забрави тази грешка. Така че или иди на затвора или на моста Чавдар да ти погледнат грешките. И инжинера, и Сашо си разбират от работата.

П.П. Съветва към всички "газаджии": Купете си от Илиянци по един "спортен" филтър! На всеки 5-6 хиляди го измивайте с Мелиьо(или Меглио, като ви харесва) и продължавайте напред. Аз съм така от 2 години. Няма грижи.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: каде ли не
Пол: Мъж
Кара: черно бмв и още някои неща
Мечтае да кара: .... карам си мечтите :)
Детайли за колата: абе много детайли са :)

Мнение от plamenar » 02 Юли 2008, 8:34

Казаха че дюзите били запушени,и затова прекъсвала на бензин,неможе да се изфорсира,каде точно се намират тия сервизи? (The Boss))

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 02 Юли 2008, 11:47

Сервизът на Сашо. Ориентир - гаража на паяците

Сервизът на инжинера.

И двата са на Бош.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: каде ли не
Пол: Мъж
Кара: черно бмв и още някои неща
Мечтае да кара: .... карам си мечтите :)
Детайли за колата: абе много детайли са :)

Мнение от plamenar » 02 Юли 2008, 17:23

благодаря

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook