Проблем Е36 М40/1.6

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 30 Юни 2008, 19:05

За катализатора пак си мисля че трябва да се затанва на високите,а тя след определени обороти си ускорява перфектноДнеска ме насочиха кам датчика на хол(за оборотите)от там може да мени центровката.Обаче я ме просветете за този филтър на дебитимера,къде се намира и как се сменя(чисти)евентуално
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 30 Юни 2008, 23:29

Колегата най вероятно има предвид въздушния филтър :) , аз за друг преди дебитомера не се сещам :mhihi: Отиваш в магазина зимаш един (струва около 10 лв) отваряш кутията вадиш стария и слагаш новия.И внимавай да не го прищипеш с капака че аз така скъсах един :mhihi:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

..

Мнение от 6efovete » 01 Юли 2008, 2:06

да за него говоря точно... понякога проблемите идват от наи елементарното... не мога да ви опиша каква кола съм виждал с въздушен филтер от хитлерово време .... и после защо не върви.. просто за да разбереш проблема трябва да изключваш едно по едно.. направи пак диагностика( и е много важно къде я правиш) понеже едни гениии ми смениха половината здрави датчици по едно Е36 и като ги накупих се оказа че си били здрави , та се скапаха от махане и слагане на нови и стари.. проблема се оказа запушена дюза на инжекциона. Което между другото е нещо многоо вероятно да го има и при теб. Или сложи добавка за чистене или ги свали и на ултразвук за да си сигурен че не е това също.
За липса на мощност се оплакват много от М40 но при скапан вал. Обикновено колата няма да върви добре на високите обороти до колкот съм чел тук от колегите. М40 си е щракало голямо :) позамери и компресия. Имах проблем ведъж с дебитомер даже и пак така не дърпаше , а изведнъж откачаше и политаше...
дано да съм помогнал с нещо и аз

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 01 Юли 2008, 12:03

Дюзите по добре на ултразвук ;)
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

М 40

Мнение от Людмил » 18 Юли 2008, 16:28

здравеите пак сам аз,та зна4и смених сондата,въздушния филтър,ама проблема си остана.Дали е вазможно да е запушен горивния филтър,защото за датчика на оборотите ми казаха че ако не е добре дава голям разход,а разхода ми е добре.
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook