Как да стане по-тиха?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 1494
Регистриран на: 25.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е70

Как да стане по-тиха?

Мнение от someone » 30 Юни 2008, 15:44

Знам, че повечето ще ме освиркате веднага с "няма друг звук като на БМВ", "музиката на шестака" и т.н., ама един въпрос ме занимава от доста време - как колата ми да стане по-тиха и съответно - по комфортна и приятна за дълъг път?

Някой пробвал ли се е да реализира подобна идея? Какво е направил? Как го е направил и къде? Колко е струвало? Колко време е отнело? какъв е бил резултата?

Мисля, че ако пробвалите споделят опита си, темата ще е много полезна за хората, които използват е36-ците си за по-дългички преходи повече от един път годишно (до морето и обратно) ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 30 Юни 2008, 15:48

например за такива като мен,българия-ирландия :mhihi: ,смених задното само но бученето си остана...новите троики не ми изглеждат така (е46...)макар че имат големи двигатели под капака...

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 1494
Регистриран на: 25.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е70

Мнение от someone » 30 Юни 2008, 15:57

В едно филмче за това как се прави Z3 показваха как се слага едно платнище между пътническия отсек и отсека на двигателя. Обясняваха, че по желание на клиента това платнище може да е с различна дебелина и от това зависи доколко двигателят ще се чува в купето. Ама ако това е спасението...не знам...не мога да си представя как може да се сложи ново и по плътно афтърмаркет...

Аз обмислям подмяна на цялата изпускателна уредба - от-до, ама ако няма да има ефект...не виждам що да се хабя и да наливам пари в това

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Велико Търново

Мнение от vladi_nn » 30 Юни 2008, 16:09

Аз си мисля колега ,че ако колата е с хубави гърнета (имам предвид да не са спортни или резонансни) би трябвало мотора да не се чува много на дълги растояния, също така филтъра да не е спортен защото и той увеличава шума от мотора.Така ,че трябва да избереш м/у плътния звук или комфорта на дългия път. Пропуснах да ти кажа кората на предния капак (ако я има) също обешумява. Това са моите наблюдения ако някой мисли нещо друго по въпроса нека да го сподели.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 30 Юни 2008, 16:11

вероятно няма да има ефект колега не и при нашите автомобили...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 30 Юни 2008, 17:00

Абе колега като си с оригиналните гарнета кво толкова бе :) На мен често ми се налага да пътувам по дълго и понеже отдолу съм само с едно гърне ко да ти кажа :mhihi: :mhihi: :mhihi: чува се малко повече ама ко да прайш :mhihi: :mhihi: :mhihi:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: sandanski

Мнение от plamenpenis » 30 Юни 2008, 19:40

и аз от доста време се опитвм да иа обез6умиа тази кола но без резултат! има само едно спасение и то се казва диамат ! ако ниакои го е ползвал да каже как е???

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 1494
Регистриран на: 25.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е70

Мнение от someone » 30 Юни 2008, 19:51

Nikito_nn написа:Абе колега като си с оригиналните гарнета кво толкова бе :) На мен често ми се налага да пътувам по дълго и понеже отдолу съм само с едно гърне ко да ти кажа :mhihi: :mhihi: :mhihi: чува се малко повече ама ко да прайш :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Ми колега, докато моята кола беше в сервиз навъртях към 3 хил км. на дълъг път с Яго-то на жената...кофти ми е да си го призная, ма като се изключи хилавото двигателче, нейната кола се оказа доста по приятна за дълъг път...и пак като за 1000cc доста бяга...

plamenpenis написа:има само едно спасение и то се казва диамат !


За пръв път от теб чувам за това нещо. Дай повече инфо?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 30 Юни 2008, 20:11

someone написа:За пръв път от теб чувам за това нещо. Дай повече инфо?!

като му чуеш цената ше ти се изправи косата :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 30 Юни 2008, 20:41

http://www.toyaga.org/bg/dynamat

Колега,това е звукоизолацията която се използва в кар-аудиото и наистина ефекта е потресаващ,както и цената :mhihi: :mhihi: :mhihi: !Повярвай ми,кола третирана с DYNAMAT не можеш да я познаеш след това!Но излиза много цифра,обяче има и други подобни по-евтини вариянти от сорта на битумни ленти и изолации,които имат ПОЧТИ същия ефект.

Препоръчвам ти да се поразровиш в тунихг.бг форума и кар-аудио разделите да търсиш инфо за изолация,за да не говоря наизуст(там има много изписано по въпроса)

Успех :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

Мнение от 6efovete » 30 Юни 2008, 21:12

еи колеги и моето реве като звяр и не знам какво да му правя. иска ми се и на мен да се заглуши малко но не знам как ... имам някаква италиянса система от гърнета и като пътувам някъде на дълаг път ми сасипва главата това... такъв тътен създава че....... поне да ми беше 2.8 мотора че да не се притеснявам ама.... не е. Даите идеи? Ако му купя от Дару КАр оригиналните гърнета??? Дали ще млъкне

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 30 Юни 2008, 21:43

ако колата си е с оргиналните гърнета и няма дупки по тях не бръм4и и не се 4ува нищо и си е напълно безшумна и приятна за дълъг път.Кво искате пове4е от тва?

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 30 Юни 2008, 22:11

someone написа:В едно филмче за това как се прави Z3 показваха как се слага едно платнище между пътническия отсек и отсека на двигателя. Обясняваха, че по желание на клиента това платнище може да е с различна дебелина и от това зависи доколко двигателят ще се чува в купето. Ама ако това е спасението...не знам...не мога да си представя как може да се сложи ново и по плътно афтърмаркет...

Аз обмислям подмяна на цялата изпускателна уредба - от-до, ама ако няма да има ефект...не виждам що да се хабя и да наливам пари в това


Ми, глей ся, колата ми Е34 М50В20 е с оригинална изпускателна система, от началото до края. Колата е без катализатор. Така е произведена. В купето едва се чува едно глухо боботене в ниските. В средните и високите това боботене изчезва и настъпва тишина. Когато минавам близо до стени, сгради или пък в тунели нарочно си отварям прозореца и минавам на по-ниска предавка за да се насладя на звука. А, това с платнището също е вариант и то добър. Стига само да е термоустойчиво.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 1494
Регистриран на: 25.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е70

Мнение от someone » 01 Юли 2008, 0:28

rado_rf написа:Ми, глей ся, колата ми Е34 М50В20 е с оригинална изпускателна система, от началото до края. Колата е без катализатор. Така е произведена. В купето едва се чува едно глухо боботене в ниските. В средните и високите това боботене изчезва и настъпва тишина. Когато минавам близо до стени, сгради или пък в тунели нарочно си отварям прозореца и минавам на по-ниска предавка за да се насладя на звука. А, това с платнището също е вариант и то добър. Стига само да е термоустойчиво.


За е34 и е39 - :bowdown: за този дето им е мислил звукоизолацията. В работата ми има две служебни е34 - едно 525 и едно 535 - вътре е страхотно тихо. Няма нищо общо с моето е36.

Аз също съм с оригиналната изпускателна система. Не съм подменял нищо и 100% е за кърпене или по-сокоро за пълна подмяна. Но докато карах е30ката и подменних всичко и нямаше почти никакъв ефект - остана си все така шумна. Е46 не съм карал и не съм се возил на такава - не зная там как е положението. Но и това съм си мислел - дали този в клас автомобили на БМВ не са оставили звукоизолацията на заден план? Имам и кора на предния капак и филтъра ми е сток - не е спортен...ама шумим здраво...

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 1494
Регистриран на: 25.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е70

Мнение от someone » 01 Юли 2008, 0:42

Оригиналната изпускателна уредба...1638,24 лв. ... при това без допълнителните чарколяци по нея, които май са още около 150 - 200 лв...

Номенклатурен номер : 18101703009
Описание : Exhaust pipe
Ед. цена (с ДДС) : 869.04 BGN

Номенклатурен номер : 18101728581
Описание : RearSilencer
Ед. цена (с ДДС) : 769.20 BGN

То верно, че "безплатен обяд няма"...ама...

Kraft предлагат ли алтернатива на това?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook