ПрОблЕм С м40

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: Пловдив

ПрОблЕм С м40

Мнение от ИЦАКА86 » 29 Юни 2008, 0:43

Колеги не знам какво да праявя и какво да сменя вече.Значи на моята м40ка смених разпределителен вал кобилици и 8 повдигача естествено и маслото (мобил 10/40) и шумът на мотора си остана абсолютно същия като преди.а реално всичко е чисто ново с немски части СВАГ и ИНА :roll: Само нещо да допълна : на предишната смяна на масло й сложих добавка за промиване и след това повдигачите взеха постоянно да тропат а преди това - само сутрин.Да ни би да е заради това и дали може да ми препорачате някаква друга добавка.Вече съм минал около 700 км след ремонта и не е утихнала грам дори като загрее става малко по-шумна.Благодаря предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 17.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от duh4e » 29 Юни 2008, 1:33

Колега, когато мотора работи добре, звука на повдигачите е щракане като от пишеща машина. Това е звука ма м40! Аз също съм с алтернативни повдигачи, но на АЕ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

.

Мнение от 6efovete » 29 Юни 2008, 1:49

хаха М40 си трака доста наистина. и аз имам един и трака като машина за писане точно. как му е мощостта на мотора след ремонта колега? Като надуеш на повече обороти как се държи /?

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: Пловдив

за м40

Мнение от ИЦАКА86 » 29 Юни 2008, 2:08

да точно такъв е шумът обаче като го купих (естествено от Италия) не беше такъв шумът.тогава всяка сутрин щракаше и после като загрее беше много по - тихо отколкото е сега .Иначе в мощността почти не улавям разлика но те старите кобилици и вала не бяха чак толкова износени че да не мое се изреже.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 29 Юни 2008, 2:30

Защо не мернеш налягането на маслото как е .Гледам в друга тема си имал проблем с пресечено масло . Докато си го карал с него може да си охлабил доста основните лагери и да си понадрал и охлабил леглата на разпределителния вал . А без налягане на маслото и износени легла на р.вал какво очакваш :?: ;)
0898578595

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 29 Юни 2008, 8:55

Сложи си двутактов от балканче,там няма клапани няма повдигачи и проблемите спират :mhihi: Иначе иди при по добри маистори не всеки разбира от БМВ.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook