ТехноТест
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
ТехноТест
Оказа се, че понеже колата е внос от Швейцария ... трябвало да мине през Технотест ... тая лаборатория, която засега е една в БГ ... и да и се направи единично удобрение ... което е със скромната цена от 432 лв ... и понеже съм от Шумен ... слагам още 200 лв за бензин и отидаха нещата на горе долу 750 лв ... запознати ли сте с тази процедура и ако да ... да ви питам кой трябва да си затвори очите ... за да мина без това единично удобрение?
- Mitack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 27.08.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M43B18'97
- Мечтае да кара: ново BMW
Колега, и моята е внос от Швейзария. На мен ми казаха само да снимам една табелка която е се намира на бумбето до акумолатора и да я види офицер от КАТ нищо друго. Не знам за никакви технотестове.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Технотест удостоверява това дали автомобила,мотора или каквото и там да е превозно средство е годно за употреба с всички необходими за целта съоражения по него(В смисъл ако примерно си направите товарно авторемарке за колата трябва да мине Технотест като се гледа каква е товароносимоста има ли светлини и правилно ли е направена цялата сглобка и ако решат,че даденото ремарке е годно ви пускат да минете в кат за регистрация,ако не ви казват какво трябва да се промени за да стане годно и така!
Та незнам как стоят нещата с колите нов внос,но щом ти го искат от кат идваш тук и правиш теста и така или поне аз друга алтернатива невиждам за да узакониш автомобила.
Дано съм помогнал!
Та незнам как стоят нещата с колите нов внос,но щом ти го искат от кат идваш тук и правиш теста и така или поне аз друга алтернатива невиждам за да узакониш автомобила.
Дано съм помогнал!
Да точно това представлява технотеста както каза колегата преди мен. А относно табелката ... това е табелката на, на която пише Е* ..... и някакви там цифри ..... общо взето това показва, че колата е с европейския сертификат, но в КАТ Шумен казаха , че това е важало преди и вече само ходенето до Технотест е решение .
Като се замисли човек това е направено само тия от тая лаборатория да си гълтат паричките ... сега разбирам колата да е ПРОИЗВОДСТВО извън Евро съюза , нека да минава през София , обаче произведена в Германия , която е членка на ЕС , и кола произведена по всички там за времето си стандарти и отговаряща на Евро изискванията , е не разбирам защо трябват тези ненужни разходи....
Като се замисли човек това е направено само тия от тая лаборатория да си гълтат паричките ... сега разбирам колата да е ПРОИЗВОДСТВО извън Евро съюза , нека да минава през София , обаче произведена в Германия , която е членка на ЕС , и кола произведена по всички там за времето си стандарти и отговаряща на Евро изискванията , е не разбирам защо трябват тези ненужни разходи....
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
boris_dy написа:В Технотест трябва да ходиш ако колата е внос от извън евро съюза.А иначе наистина тоя преглед е към 400лв. и го правят само в София до летището.
Е тя Швейцария е извън Евросъюза.....но все пак е в Европа, предполагам че това се прави примерно ако вкараш някой бавар от САЩ, май някаква хомологезация се минава, че един приятел вкара от там някакъв джип Мазда и мина през тия тъпни, но това за колата на колегата ми се вижда съмнително. А пък ако нестава даи на някои да ти я регистрира в друг град, ако не е проблем за теб и за него

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани