На кое купе мотора...?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.02.2008
Местоположение: Троян, Велико Търново

На кое купе мотора...?

Мнение от didistyle » 27 Юни 2008, 23:51

Здр, на всички.
Чета си тук там темички и от тях ми стана ясно, че м/у 318ис и 320, везните клонят съвсем леко към 320 (дори и да бъркам не е това въпроса).
Интересно ми е кой издържа повече на надуфф и от кой мотор по-лесно може да се изцедят повече коне (Т конверсия или каквото и да е)?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

....

Мнение от 6efovete » 28 Юни 2008, 0:00

какво по точно искаш да правиш с колата? и двата са добри ,но 6 цилиндъра е по добре... и ако питаш мен 2.0 ванос е по доброто от двата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 28 Юни 2008, 0:09

за надув земаи ис-ка М42 ;)


Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: Бавно м52б28

Re: ....

Мнение от komarchyyyy » 28 Юни 2008, 0:11

6efovete написа:какво по точно искаш да правиш с колата? и двата са добри ,но 6 цилиндъра е по добре... и ако питаш мен 2.0 ванос е по доброто от двата

още един глас за 6 цилиндровия :)

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.02.2008
Местоположение: Троян, Велико Търново

Мнение от didistyle » 28 Юни 2008, 0:13

Добре де, да речем примерно за надуф подходящия мотор?

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.02.2008
Местоположение: Троян, Велико Търново

Мнение от didistyle » 28 Юни 2008, 0:14

Някъде четох, че Ис имали по здрави чарколаци или и тези на 320 не отстъпват по здравина?


Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: Бавно м52б28

Мнение от komarchyyyy » 28 Юни 2008, 0:16

320-ката е истината.. ако не е таина какво точно си намислил да правиш !!! не искаш маи да споделяш :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.02.2008
Местоположение: Троян, Велико Търново

Мнение от didistyle » 28 Юни 2008, 0:22

Имам някъв замисъл, но предпочитам да не говоря преди да съм предприел нещо сериозно.
Питам сега, просто да видя на къде да се ориентирам. :)
Мерси на отговорилите. :P

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

..

Мнение от 6efovete » 28 Юни 2008, 0:25

да много е важно каква ти е идеята, защото 1.8 ис по принцип си е много добра машинка, въпроса е ти какво ще му правиш??? Ако искаш да пипаш и да добавяш разни чарколяци потърси стария 2.0 мотор ( М50 Б20 или Б25 ) ако не се лъжа които е без ванос. Може по лесно да се понадуе.. и тн.. голямо говедо може да изкараш от това. Относно здравина.. не мисля че с тези мотори ще имаш някакъв проблем . И двата са супер. Доказали са се..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 28.02.2006
Местоположение: Seattle WA

Мнение от ksedo » 28 Юни 2008, 7:36

и аз да добавя един глас за 6така :D

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 28 Юни 2008, 9:47

а аз ще те посъветвам да си пуснеш темата в подраздел "тунинг" и там някой по компетентен да ти отговори... по добре не се доверявай на хора с по 16-20 мнения :mhihi:

П.С. нищо против хората с по 15 мнения


иначе аз доколкото съм чул разбрал и прочел... М42 е по добрия избор... ама М42 мотора специално....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 28 Юни 2008, 9:52

По-неподходящ двигател от тоя адския 2 литров шестак няма. Как ще го надуете 20-ковия шестак като при 0.3 бара всичко при него става на салата :mhihi: М42 е в пъти по-подходящ, най-малкото до 0.8-0.9 бара издържа със стандартните карантии. Виж ако набараш евтино 2.5 шестак вече работата е друга :mhihi: И стига с това шестака та шестака, само звук има. За 20-ката говорим.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320 96g.

Мнение от betona » 28 Юни 2008, 11:10

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=26757
Ето тази тема ако беше прочел нямаше да го задаваш този въпрос

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 19.10.2007
Пол: Мъж

Мнение от TiGoNiSh » 29 Юни 2008, 12:01

колегата СТАН е прав,за турбиниране е по-подходящ м42,аз съм с такъв двигател и мога да те уверя че е много пъргав и се развърта доста лесничко за разлика от по-тромавия в ниските обороти шестак.за турбиниране на шестак е по-добре този дет е без ванос-а,по-здрав е,но ако търсиш ускорение и здравина,то м42 ти е избора.аз съм много доволен от този двигател,сток върви доста и е двигател с добри качества,здрав е и подлежи на доста извращения,поне по прочетеното до тук.питай ludiagsm той е турбинирал и ис-ка и шестак,ще ти даде по-компетентно мнение.

и да кажеш после кво си направил :mhihi:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook