колата ми загрява-помощ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 17.08.2007

колата ми загрява-помощ

Мнение от БМВ-тд » 26 Юни 2008, 8:28

Здравейте!Имам следния проблем карам БМВ 525ТД.Когато карам колата без включен климатик температурата е перфектна.Стрелката стои на 12 без 1.Когато включа климатика колата загрява още и стрелката отива на 12 и 2(минава средата с около 2-3 мм).Когато я изгася след като е загряла и се помача да я запаля не пали.Трябва да вартя 2-3 пъти и то доста продължително-пали като издухан дизел.Сменял съм термостата и вече два силикона.Незнам какво да правя.Това става само с климатика и то когато е по топло времето над 30 градуса.Ако накой има някаква идея нека да помага.Благодаря!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 26 Юни 2008, 9:40

а включва ли се перката най отпред :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 17.08.2007

Мнение от БМВ-тд » 26 Юни 2008, 18:56

Ако става въпрос за перката на климатика да включва.След като работи определено време се изключва и след това отново се включва обаче дори и като работи стрелката не слиза под средата.Днес забелязах че радиатора от лявата страна е по горещ от колкото от дясната.От лявата страна не можех да си даржа ръката а от дясно беше търпимо горещ.Същото е и маркучите левият който отива към радиатора беше много горещ,а десния който отива към термостата е по малко горещ-мога да го хвана и нормално да си даржа ръката.Незнам това нормално ли е обаче тя си продължава да си грее.

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 26 Юни 2008, 19:01

БМВ-тд написа:Ако става въпрос за перката на климатика да включва.След като работи определено време се изключва и след това отново се включва обаче дори и като работи стрелката не слиза под средата.Днес забелязах че радиатора от лявата страна е по горещ от колкото от дясната.От лявата страна не можех да си даржа ръката а от дясно беше търпимо горещ.Същото е и маркучите левият който отива към радиатора беше много горещ,а десния който отива към термостата е по малко горещ-мога да го хвана и нормално да си даржа ръката.Незнам това нормално ли е обаче тя си продължава да си грее.

Точно така трябва да бъде!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Юни 2008, 19:01

обезвъздушаване + почистване на радиатора. и провери първата степен на перката дали се включва ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 17.08.2007

Мнение от БМВ-тд » 26 Юни 2008, 19:30

Как да проверя дали първата степен на перката дали се включва и тя колко степени трябва да има че аз май само по един и същи начин я чувам.Нито по силно нито по слабо.КАК ДА ПРОВЕРЯ

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 26 Юни 2008, 19:46

Кат опуснеш климатика, работи на 1-ва степен (и почти не се чува), а като й е жега на колата, се включва на 2-ра степен (звука не можеш да го сбъркаш)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 17.08.2007

Мнение от БМВ-тд » 26 Юни 2008, 22:27

Доколкото разбирам като пусна климатика перката трябва постоянно да се варти на слабо(бавно),а когато стане много жега трябва да се включи втората степен.Ако е така при мен тая парва степен я няма защото като пусна климата перката не се варти включва се от време на време и си прав че не може да се сбарка защото тя варти даста барзо че направо и претриса от време на време.Ако тази парва степен я няма може ли това да е причината за това загряване и как мога да го оправя-в кое е проблема!
Благодаря за написаното до сега и се надявам че с ваша помощ ще мога да отсраня промблема че много ме притеснява това греене.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: РВ

Мнение от Pei4 » 26 Юни 2008, 22:53

Как става обезвъздушаването ? Трябва да загрее колата и от едното пласмасово кръстато винтче ли става хавата ? Отвивам и се обезвъздушава?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 3.08.2007

:)

Мнение от ZoB » 26 Юни 2008, 23:04

ми то на мене като ми загрее нормално винаги ми седи на 12 и 2 ама мислия че е нормално ама си пали де според мен проблема ти е в радиатора явно не е обезвъздушен или термостата е заминал на мене така ми правеше не гаснеше ама качваше темеретурата ;)
***ZoBi Se***

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София

Мнение от iv444o » 27 Юни 2008, 21:28


Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook