колата ми загрява-помощ
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
колата ми загрява-помощ
Здравейте!Имам следния проблем карам БМВ 525ТД.Когато карам колата без включен климатик температурата е перфектна.Стрелката стои на 12 без 1.Когато включа климатика колата загрява още и стрелката отива на 12 и 2(минава средата с около 2-3 мм).Когато я изгася след като е загряла и се помача да я запаля не пали.Трябва да вартя 2-3 пъти и то доста продължително-пали като издухан дизел.Сменял съм термостата и вече два силикона.Незнам какво да правя.Това става само с климатика и то когато е по топло времето над 30 градуса.Ако накой има някаква идея нека да помага.Благодаря!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
а включва ли се перката най отпред 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Ако става въпрос за перката на климатика да включва.След като работи определено време се изключва и след това отново се включва обаче дори и като работи стрелката не слиза под средата.Днес забелязах че радиатора от лявата страна е по горещ от колкото от дясната.От лявата страна не можех да си даржа ръката а от дясно беше търпимо горещ.Същото е и маркучите левият който отива към радиатора беше много горещ,а десния който отива към термостата е по малко горещ-мога да го хвана и нормално да си даржа ръката.Незнам това нормално ли е обаче тя си продължава да си грее.
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
БМВ-тд написа:Ако става въпрос за перката на климатика да включва.След като работи определено време се изключва и след това отново се включва обаче дори и като работи стрелката не слиза под средата.Днес забелязах че радиатора от лявата страна е по горещ от колкото от дясната.От лявата страна не можех да си даржа ръката а от дясно беше търпимо горещ.Същото е и маркучите левият който отива към радиатора беше много горещ,а десния който отива към термостата е по малко горещ-мога да го хвана и нормално да си даржа ръката.Незнам това нормално ли е обаче тя си продължава да си грее.
Точно така трябва да бъде!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Кат опуснеш климатика, работи на 1-ва степен (и почти не се чува), а като й е жега на колата, се включва на 2-ра степен (звука не можеш да го сбъркаш)
Доколкото разбирам като пусна климатика перката трябва постоянно да се варти на слабо(бавно),а когато стане много жега трябва да се включи втората степен.Ако е така при мен тая парва степен я няма защото като пусна климата перката не се варти включва се от време на време и си прав че не може да се сбарка защото тя варти даста барзо че направо и претриса от време на време.Ако тази парва степен я няма може ли това да е причината за това загряване и как мога да го оправя-в кое е проблема!
Благодаря за написаното до сега и се надявам че с ваша помощ ще мога да отсраня промблема че много ме притеснява това греене.
Благодаря за написаното до сега и се надявам че с ваша помощ ще мога да отсраня промблема че много ме притеснява това греене.
:)
ми то на мене като ми загрее нормално винаги ми седи на 12 и 2 ама мислия че е нормално ама си пали де според мен проблема ти е в радиатора явно не е обезвъздушен или термостата е заминал на мене така ми правеше не гаснеше ама качваше темеретурата 

***ZoBi Se***
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани