е36 vs. e30
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Turbo Amet
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 18.06.2008
Аве чаай те питам,според теб е ли възможно нормален човек да тръгне от Пазарджик до морето и да стигне до там без авария с е21-чка.Щото май до сега няма известен случай в историята



Изключи лампата и не викай "ОХ!"!Включи живота си!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ааа нее,с Кире кат ходихме да праим на Томи колата,стигнахме без инциденти,дори се и върнахме,а междувременно един сливенски бег в несебър с ///м3 е46 кабрио,мноо разочарован беше 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
Айде да добавите и Е21 в заглавието на темата. 

Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Аметчо по -нежно с истинските дами. Мразя да споря с хора които не познавам , ма мноо са нервя като някой сравнява е21 с Форд особенно като е регистриран с Опел в форума. Всеобща тайна е ,че най-щасливи са Опел от това, че са измислили Форд та да не са на последно място при автомобилостроителите. Айде със здраве на всички разбиращи.ти не ми казвай кво да добавя
Turbo Amet,
извини ме че така се метнах в темата.Просто ми домъчня за акулчето дето не го класират вече
По въпроса за е36 и е30 аз съм за е30 ама защото съм пристрастен тъй или иначе
Смело мога да твърдя обаче че качеството на материялитена е36 не е по лошо от това на е30 дори по добро, убеден съм в това. Е36 е в "пъти повече" както не обичам да се изразявам по удобна за шофиране от е30 за останалите хора по света като изключим "любителите" на марката.
За мен е30 не като материяли, а като концепция, като сглобка ми задоволява мойте потребности. А защо повечето имат сходни потребности като моите, не е само защото е30 е по расовия автомобил. Но това една друга тема със заглавия например /загуби ли се БМВ индивидуалността през последното десетилетие и проче/
Пак казвам е30 е като нит здраво и непритенциозно и това го знае всеки който се е качвал в истински екземпляр.
За е36 ще кажа че е революция в дизайна на БМВ и това че пепелника е на неудобно място или се потяли фаровете са само похвали за този модел.
И понеже тъй и тъй стана въпрос за е21 ще ти кажа че може и много да си правил и сигурно ти е дошло до гуша, но да сравняваш точно е21 с модел на форд
дето е21 има две стаб щанги а форд по това време са с окачване на градинска количка ми се струва несериозно, пък после твърди че шайбата на незнам какво си колко милимертра била.
Гледам че караш опел и ще ти кажа че имам поглед върху кадет 79г който влиза в завой доста подобре от е21-то, и окачването не е лошо даже доста добро двг по онова време саморегулиращи се клапани, добър старт, но дотам си остава опела, добър замисъл имат някой попадения в инжинерно отношение и това е.
Всичко за което обаче ти похвалих опела е все едно да ти хваля е30 срещу е36 като последното е просто другото поколение.
Успех ти желая
П.П като гледам темата на къде вървят нещата май трябваше в е 30 подфорум да я пуснеш
извини ме че така се метнах в темата.Просто ми домъчня за акулчето дето не го класират вече

По въпроса за е36 и е30 аз съм за е30 ама защото съм пристрастен тъй или иначе

За мен е30 не като материяли, а като концепция, като сглобка ми задоволява мойте потребности. А защо повечето имат сходни потребности като моите, не е само защото е30 е по расовия автомобил. Но това една друга тема със заглавия например /загуби ли се БМВ индивидуалността през последното десетилетие и проче/
Пак казвам е30 е като нит здраво и непритенциозно и това го знае всеки който се е качвал в истински екземпляр.
За е36 ще кажа че е революция в дизайна на БМВ и това че пепелника е на неудобно място или се потяли фаровете са само похвали за този модел.
И понеже тъй и тъй стана въпрос за е21 ще ти кажа че може и много да си правил и сигурно ти е дошло до гуша, но да сравняваш точно е21 с модел на форд

Гледам че караш опел и ще ти кажа че имам поглед върху кадет 79г който влиза в завой доста подобре от е21-то, и окачването не е лошо даже доста добро двг по онова време саморегулиращи се клапани, добър старт, но дотам си остава опела, добър замисъл имат някой попадения в инжинерно отношение и това е.
Всичко за което обаче ти похвалих опела е все едно да ти хваля е30 срещу е36 като последното е просто другото поколение.
Успех ти желая
П.П като гледам темата на къде вървят нещата май трябваше в е 30 подфорум да я пуснеш





Акулчето и мен мн ме радва. Но за съжаление на пръстите на едната ръка се броят запазените бройки, които съм виждал (тези, които виждах като бях на 5-6 години не се броят). Страшно красиви са като са лъскави чисти с неочукани бъбреци и брони
Ей като това от втората картинка от подписа отгоре 


We love you Ronnie!
- robert1975
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 468
- Регистриран на: 9.05.2007



Тук гледам се смята за ентусиаст някои които се е учил на нечия кола или които след 90-те години на миналия век събрал някои лев и хоп-аиде на събори и мероприятия! Занимавам се с авточасти 15 години, много сервизи знам-и маниаци на марката Тошо БМВ-то , Али, Емо и т.н. и т.н.

Може с много хора от форума по физиономия да се познавам но тук да не се знаем кои кои е

ТА СЕГА ТУКА НЯКОИ които знае 2 жички и еди каква си стоиност -инфо което може всеки по разбирач да се светне във века на новите технологии-/примерно в моя комп има около 20 програми- от наи-смешните като аутодата,текдоци,етки и какво ли още не и поне 10 познати дето са превърнали марката като хоби но не са във форума/
ТАтакива хора турбо гъзари се правят на толко велики та да се подиграват в Българския форум на една марка която може би от масовите само отстъпва на трилъчевия мастодонт мерцедес/то и затова ще се разсърдят някои ама аиде/
Та колега или колежке от едикъде си- НЕДЕИ ТАКА!!!!
BMW-маниак


- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
турбо амета иронизира,щот малко са тия дет си поддържат колите и за тва са на дередже саморазпад,ама иначе жанти,музика и ангелите са стандарт,нищо че дисковете са износени,ще ги врътнем на струга,че броня ще се зима
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
pavlin_e30 написа:турбо амета иронизира,щот малко са тия дет си поддържат колите и за тва са на дередже саморазпад,ама иначе жанти,музика и ангелите са стандарт,нищо че дисковете са износени,ще ги врътнем на струга,че броня ще се зима
да тая цигания със шлаифането на дисковете е велика


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Оооо много се изморих докато намеря е21ца за да отговоря на задачките, че всички бяха закъсали по пътищата на страната. Та накрая успях, намерих една и почнах да я разглобявам ма никъде не пише ISCV.Добре, че мина един приятел та каза на кой клапан умните хора викат ISCV. Ма мъките не свършиха до там, някой идиот махнал жицата и турил маркучи.Баси къв съм идиот сега се сетих, че съм правил нова инсталация на е21 и да не помня зеленичките кабели с някакви виолетови и жълти чертички по тях.Аве чаай те питам,според теб е ли възможно нормален човек да тръгне от Пазарджик до морето и да стигне до там без авария с е21-чка.Щото май до сега няма известен случай в историята
Кви М50/52 аз за такива двигатели не съм чувал тва ще е от Астра или Калибра, а иначе за резбите тати ма е учил да ги гледам само като ги изсухля та оттогава внимавам.Предавам се, а сега по темата.И така колега Зендерче нека да си ги премерим,виждам че нещо се напрягаш.Гледаш ли ги тези сичките форуми е12....е34,е36 и тн.Ще ми зададеш въпрос от теория или практика по всичките Е-серий който ти харесват,после аз ще ти задам да видим кой колко знае Wink Примерно какъв е сигнала на фазовия сензор на м52 ,каква е резбата на маслената помпа на 50 и колко витки има.Какъв цвят е жицата управляваща ISCV-то на е21 323...е такива работи.Може и теорийка примерно:Какви други характеристики има инжектора освен импеданс,идноточков-многоточков,секвенционален или симиулативен?И тн.Навитак ли си?
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ами точно върви ги агитирай може да си повярват. А разликата между БМВ и Опел във всеки исторически период е била точно такава каквато е в момента. Говоря за материали, философия, качество, имидж и всичко за каквото би желал да ги сравниш. Хайде със здраве.
Не знам кой какво е карал .Намесихте и други марки вече .Тогава моите предпочетания в зависимост какво съм имал от тези две марки :
1 Е36 320 купе-визия , конфорт ,стабилност на пътя
2 Ascona B 2.2i- задно предаване ! Опел било незнам си какво било,ама такова "седене на пътя" друго няма...пълен контрол
Да не говорим ,че 30 годишните и селенови втулки още са здрави.
3 Е30 325ix 4x4 -по смотана кола не съм имал .Нито се кара като куатро нито като предно нито като задно .Никога не знаеш в завой предниицата или задницата първо ще ти "тръгне"
Тежък тромав кютук .Егати кофтора
И нормални 30ки (320 ,323)съм карал много ,но Е30ката ми идва "къса" и "дупето и " не ме слуша,а без контрол за какво ми е
Пък нека е по качествено направена и по евтина за подръжка .
ПП Когато БМВ направи седалка с издръжлива тапицерия като Опел ми се "обадете"
.
По съдрани седалки от баварските не съм виждал
1 Е36 320 купе-визия , конфорт ,стабилност на пътя
2 Ascona B 2.2i- задно предаване ! Опел било незнам си какво било,ама такова "седене на пътя" друго няма...пълен контрол

3 Е30 325ix 4x4 -по смотана кола не съм имал .Нито се кара като куатро нито като предно нито като задно .Никога не знаеш в завой предниицата или задницата първо ще ти "тръгне"


И нормални 30ки (320 ,323)съм карал много ,но Е30ката ми идва "къса" и "дупето и " не ме слуша,а без контрол за какво ми е



ПП Когато БМВ направи седалка с издръжлива тапицерия като Опел ми се "обадете"

По съдрани седалки от баварските не съм виждал

0898578595
e
е бивали чак толкова да се излагате вечеПП Когато БМВ направи седалка с издръжлива тапицерия като Опел ми се "обадете"

пс като седнеш на раздраната седалка от подписьт ми,тогава говори !!!

67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани