Промлем с тоците по кочината
Модератор: Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Промлем с тоците по кочината
Значи проблемите идат от където се нещеш
Имам порблем със зареждането пак или незнам.Колата като загрее като работи на оборот и осветлението демек разбирайте всяка крушчица къде може да съществува по колата почва да мъждука като е студена колата не прай така
Тва го прай независимо дали има включени яки консуматори като фарове марове и тем подобни.Без консуматори на празни обороти ми дава 13.5 волта ма кото пусна фарове вентилатора на парното и пада доста на 12.1-12.2 волта.Странното е че така става като колата е топла.Вчера в жегата като работеха фарове,климатика съответно перката отпред на кондензера стана голям кеф направо светна чак лампата на акумолатора като изключих сичко нещата се оправиха.Динамото миналото лято го отремонтирах на пълно ся кво са сменяли незнам ма тогава хич не зарездаше и ми казаха че е от четките.Аз тогава им казах всичка да правят лагери магери четки там квото има зада не изпляка нещо друго да го свалям по сто пъти.Та въроса ми е дали тоя проблем идва от динамото или някъде другаде
И имали смисал да го правя щото съм си заплюл едно от Е39 ТДС 140А ма незнам дали ще стане макар че мотора е същия ако може и с това да помогнете



И имали смисал да го правя щото съм си заплюл едно от Е39 ТДС 140А ма незнам дали ще стане макар че мотора е същия ако може и с това да помогнете

- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Re: Промлем с тоците по кочината
dinozab написа:Значи проблемите идат от където се нещешИмам порблем със зареждането пак или незнам.Колата като загрее като работи на оборот и осветлението демек разбирайте всяка крушчица къде може да съществува по колата почва да мъждука като е студена колата не прай така
Тва го прай независимо дали има включени яки консуматори като фарове марове и тем подобни.Без консуматори на празни обороти ми дава 13.5 волта ма кото пусна фарове вентилатора на парното и пада доста на 12.1-12.2 волта.Странното е че така става като колата е топла.Вчера в жегата като работеха фарове,климатика съответно перката отпред на кондензера стана голям кеф направо светна чак лампата на акумолатора като изключих сичко нещата се оправиха.Динамото миналото лято го отремонтирах на пълно ся кво са сменяли незнам ма тогава хич не зарездаше и ми казаха че е от четките.Аз тогава им казах всичка да правят лагери магери четки там квото има зада не изпляка нещо друго да го свалям по сто пъти.Та въроса ми е дали тоя проблем идва от динамото или някъде другаде
И имали смисал да го правя щото съм си заплюл едно от Е39 ТДС 140А ма незнам дали ще стане макар че мотора е същия ако може и с това да помогнете
Колега как ти е акомулатора - нов ли е ? Пробвай да го изтощиш напълно и после го зареди , виж и дали има достатъчно течност - може и от това да е - имах такъв проблем веднъж. Акомулатора си заминаваше




- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Промлем с тоците по кочината
pantzer3 написа:dinozab написа:Значи проблемите идат от където се нещешИмам порблем със зареждането пак или незнам.Колата като загрее като работи на оборот и осветлението демек разбирайте всяка крушчица къде може да съществува по колата почва да мъждука като е студена колата не прай така
Тва го прай независимо дали има включени яки консуматори като фарове марове и тем подобни.Без консуматори на празни обороти ми дава 13.5 волта ма кото пусна фарове вентилатора на парното и пада доста на 12.1-12.2 волта.Странното е че така става като колата е топла.Вчера в жегата като работеха фарове,климатика съответно перката отпред на кондензера стана голям кеф направо светна чак лампата на акумолатора като изключих сичко нещата се оправиха.Динамото миналото лято го отремонтирах на пълно ся кво са сменяли незнам ма тогава хич не зарездаше и ми казаха че е от четките.Аз тогава им казах всичка да правят лагери магери четки там квото има зада не изпляка нещо друго да го свалям по сто пъти.Та въроса ми е дали тоя проблем идва от динамото или някъде другаде
И имали смисал да го правя щото съм си заплюл едно от Е39 ТДС 140А ма незнам дали ще стане макар че мотора е същия ако може и с това да помогнете
Колега как ти е акомулатора - нов ли е ? Пробвай да го изтощиш напълно и после го зареди , виж и дали има достатъчно течност - може и от това да е - имах такъв проблем веднъж. Акомулатора си заминаваше
Ми колега акумолатора е на 2г. 100Ah е не съм проверявал за течност дали има ама си държи според мен меналата седмица като сменях масло и филтри докато се обездуваши въртя поне 10 пъти стартера и не падна въртеше яко

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Дино, според моите майстори - зарядния ток трябва да е м/у 14,2 и 14,4волта. Консумацията на напълно спрян автомобил не трябва да прехвърля 0,4А..... Заряден ток от порядъците дето казваш ти не е добре и в един момент няма да може да запалиш... ще ти е изтощен акумулаторя и ще се наложи да те бутат или да ти подават ток,
че с ракия нестава
Та затова - първо си виж акумулаторя дали е читав (може да е тръгнал - изгоряла клетка, нередовен електролит...) Това може да го види всеки един майстор дет се занимава с тоци (те имат и специален уред за замерване забрави за щеката друго е - едно като електрожен на външен вид) Второ виж дали нямаш отечки по инсталацията и затова да ти работи така динамото... Трето виж си и пак динамото, че някой може да не си е досвършил работата
С поздрави от М-на...
П.П. Кога някой от вас ще идва към нас? Нали нещо такова разбрах
, че има около 50 литра огнена вода за изпиване 





С поздрави от М-на...
П.П. Кога някой от вас ще идва към нас? Нали нещо такова разбрах


Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
predel написа:Дино, според моите майстори - зарядния ток трябва да е м/у 14,2 и 14,4волта. Консумацията на напълно спрян автомобил не трябва да прехвърля 0,4А..... Заряден ток от порядъците дето казваш ти не е добре и в един момент няма да може да запалиш... ще ти е изтощен акумулаторя и ще се наложи да те бутат или да ти подават ток,![]()
че с ракия нестава
![]()
Та затова - първо си виж акумулаторя дали е читав (може да е тръгнал - изгоряла клетка, нередовен електролит...) Това може да го види всеки един майстор дет се занимава с тоци (те имат и специален уред за замерване забрави за щеката друго е - едно като електрожен на външен вид) Второ виж дали нямаш отечки по инсталацията и затова да ти работи така динамото... Трето виж си и пак динамото, че някой може да не си е досвършил работата
![]()
С поздрави от М-на...
П.П. Кога някой от вас ще идва към нас? Нали нещо такова разбрах, че има около 50 литра огнена вода за изпиване
Ще го видим акумолатора ма според мен си е наред и на габарит съм я оставал да стои по час и след това си пали без грешка странното е защо го прави само на топъл двигател и по точно като се кара повече колата

Тя бая огнена твойта ракия






.
пробвай да смениш регулатора
най вероятно трябва да е от него.
Вземи един на заем за малко и виж какво ще стане
най вероятно трябва да е от него.
Вземи един на заем за малко и виж какво ще стане
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Далечко си ми братле, но виж четките с реле-регулатора, само четките са макс 4 лв. и 5 мин. игра с поялника. Отиди където продават акумулатори и да ти мернат акумулатора с една джаджа която по горе друг колега описа /като електроженче-мъничко е/, виж също така кабелите около алтернатора и ги почисти с нещо да няма замасяване, че пак проблеми.
Тия 4етки за една година да даат фираNikiNikolov написа:Далечко си ми братле, но виж четките с реле-регулатора, само четките са макс 4 лв. и 5 мин. игра с поялника. Отиди където продават акумулатори и да ти мернат акумулатора с една джаджа която по горе друг колега описа /като електроженче-мъничко е/, виж също така кабелите около алтернатора и ги почисти с нещо да няма замасяване, че пак проблеми.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ivan. написа:Дани обтягащата ролка на ремъка може да ти е за смяна,пробваи при движение с около 5км/h да загасиш мотора с навит волан,ако оптега4а разхлаби ремъка зна4и е за смяна.
Аларма имаш ли?
Виж бушон номер 3 за нагар
То не е обтягаща ролка а съм с амортисьорче което също след сбирката на Върховръх смених щото играеше доста и си мислех че не обтяга ремъка като хората


nikolloff написа:пробвай да смениш регулатора
най вероятно трябва да е от него.
Вземи един на заем за малко и виж какво ще стане
Регулатор мога да взема от един приятел ма той е с 524тд дали ще стане от него или ще се прецака нещо

NikiNikolov написа:Далечко си ми братле, но виж четките с реле-регулатора, само четките са макс 4 лв. и 5 мин. игра с поялника. Отиди където продават акумулатори и да ти мернат акумулатора с една джаджа която по горе друг колега описа /като електроженче-мъничко е/, виж също така кабелите около алтернатора и ги почисти с нещо да няма замасяване, че пак проблеми.
Пак казвам на 99,9% съм сигорен че акумолатора ми е наред.Държи си 12.2 волта като е изгасена колата.Като сменях горивния филтър миналата седмица 10 пъти поне въртях докато обездуваши щото не налях филтъра с нафта и акумолатора не се задъха въобще още толкова можеше да я върти.Четките незнам ако трябва пак да ги сменя.
Я кажете дали от Е39 ТДС ще стане динамо на Е34 ТДС щото онова е 140 ампера на Е34-ката е 90 щото мисля направо едно такова да шибна и да не се занимавам с глупости

Малиии ма кви мнения съм се научил да пускам а



ай кайте ми нещо



- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Re: Промлем с тоците по кочината
dinozab написа:pantzer3 написа:dinozab написа:Значи проблемите идат от където се нещешИмам порблем със зареждането пак или незнам.Колата като загрее като работи на оборот и осветлението демек разбирайте всяка крушчица къде може да съществува по колата почва да мъждука като е студена колата не прай така
Тва го прай независимо дали има включени яки консуматори като фарове марове и тем подобни.Без консуматори на празни обороти ми дава 13.5 волта ма кото пусна фарове вентилатора на парното и пада доста на 12.1-12.2 волта.Странното е че така става като колата е топла.Вчера в жегата като работеха фарове,климатика съответно перката отпред на кондензера стана голям кеф направо светна чак лампата на акумолатора като изключих сичко нещата се оправиха.Динамото миналото лято го отремонтирах на пълно ся кво са сменяли незнам ма тогава хич не зарездаше и ми казаха че е от четките.Аз тогава им казах всичка да правят лагери магери четки там квото има зада не изпляка нещо друго да го свалям по сто пъти.Та въроса ми е дали тоя проблем идва от динамото или някъде другаде
И имали смисал да го правя щото съм си заплюл едно от Е39 ТДС 140А ма незнам дали ще стане макар че мотора е същия ако може и с това да помогнете
Колега как ти е акомулатора - нов ли е ? Пробвай да го изтощиш напълно и после го зареди , виж и дали има достатъчно течност - може и от това да е - имах такъв проблем веднъж. Акомулатора си заминаваше
Ми колега акумолатора е на 2г. 100Ah е не съм проверявал за течност дали има ама си държи според мен меналата седмица като сменях масло и филтри докато се обездуваши въртя поне 10 пъти стартера и не падна въртеше яко
Един приятел му се скапа акомулатора(на един месец) просто имал някакъв дефект ! Нов нов ама..... Пък може и умряла клетка или калпав електролит ! Върви някъде да го погледнат . Успех и като се оправи пиши къде е бил проблема.




- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Провери акумулатора, че не знаеш как за часове умира. Закачи си акумулатора на зарядно с АМПЕРМЕТЪР и ако стрелката отиде над 2 А виж дали има нещо вътре /долей/, но не чешмяна. Жега е и колкото да е изсъхнал пак дава ток на стартера, но в един момент - няма никой.
Дино, не бъркай волтажа с тока. Това са две различни понятия. Напрежението може и 15 волта да ти е, ма като нема ток...? То затова акомулатора не се мери просто с един волтметър, а се закача на това нещо дето прилича на електрожен, но му викат товарна вилка.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
rado_rf написа:Дино, не бъркай волтажа с тока. Това са две различни понятия. Напрежението може и 15 волта да ти е, ма като нема ток...? То затова акомулатора не се мери просто с един волтметър, а се закача на това нещо дето прилича на електрожен, но му викат товарна вилка.
Хаха аз затва питам щото с тока не се разбираме много не сме приятели особенно ако 220V все гледа да ме удари




37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани