Гори ми масло!?.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
А дали не тече от семерините на коляновия вал



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
крайни некрайни изказванията са такива...колите ви са с износени мотори и лапат масълце и аз съм имал М50 с Castrol 0W-40 и за 12.000 км не пипаше грам и всеки ден я карах както трябва да се кара и в магистралата съм стоял 10 мин на 210 и пак не го е пипало та това което говорите са абсолютни глупости
по темата да си говорим този разход в момента си е много добър...тръгне ли да се качва събирай парички за ремонт

по темата да си говорим този разход в момента си е много добър...тръгне ли да се качва събирай парички за ремонт
ми не знам. по принцип под колата никога не съм забелязвал да е текло, малко изпушва когато я изръчкам по така. как да разбера дали тече от тези семеринги. между другото първите 5, 6 хиляди километра не гори. после почва. знам ли я тази мойта луда кола. нещо ако трябва да я правя по- добре сега че после да не е късно.
- hemicharger
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1514
- Регистриран на: 5.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: всичко на колела
- Детайли за колата: E38 IAL 07.2001
Мене на 20ката за 9200 км ми изгори 300 гр Кастрол магнетик
....всъщност не е падало нивото на маслото под минимума, но аз държа да си е на максимум винаги /по-добре да има отколкото да няма/
....всъщност не е падало нивото на маслото под минимума, но аз държа да си е на максимум винаги /по-добре да има отколкото да няма/
Drugs... rock 'n' roll... bad-ass vegas whores... late-night booty calls... shiny disco balls...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Като искаш да я пипаш навреме
замери компресия
смени гумичките на клапаните
погледни отдолу дали не олива от семерините и ако всичко е наред
карай я докато не го качи прекалено много... 





- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
tono написа:ми не знам. по принцип под колата никога не съм забелязвал да е текло, малко изпушва когато я изръчкам по така. как да разбера дали тече от тези семеринги. между другото първите 5, 6 хиляди километра не гори. после почва. знам ли я тази мойта луда кола. нещо ако трябва да я правя по- добре сега че после да не е късно.
сам си отговори на въпроса...след 5-6.000 км щом почва да го бара това значи че смазочните свойства на маслото са заминали и е време за ново масло или да смениш марката масло..ако имаше проблем с гумички или сегменти няма значение ново или старо масло..още на първите 1000 ще иска доливане..но щом до 5-6.000 не го бара въобще и след това почва да гори това значи че маслото ти е станало боза вече и не си върши работата и е време за ново масло...няма да мериш компресии и гумички и тъй подобни..погледни други марки и опитай техните масла..същото се получаваше при мене когато едно време си реших да карам с полусинтетика магнатек 10-40..до 5.000 км няма проблем след това му се ебаваше майката,тракаше сутрин и т.н. докато не сложих пак пълна синтетика 0-40 пак на кастрол и заспа мотора
- 33k
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: .....
- Мечтае да кара: X6M
ПРЕПОРЪЧАЙТЕ МИ КАКВО МАСЛО ДА СЛОЖА НА ИС-ТРЕБИТЕЛЯ. ДОСЕГА БЯХ С ВАЛВОЛИН. ДОЛУ ГОРЕ СЪМ ДОВОЛЕН АМА МОЖЕ И ПО-ДОБРЕ ДА Е 


- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
на Е36-цата /M40/ съм я карал поне с 7-8 различни масла
за 130 000 км, и последно с оригинално BMW 10W-40 си е екстра -
най-малък разход 400-500мл на 10000, а с Castrol 0W-40 и 5W-30 гореше 1л на 2000км.С Castrol TWS 10w-60 /сега мисля че се казва вече EDGE Sport/ - много готино масло, там 1л на 10000км.
Слагай ориджинал BMW и карай, но го купи в туба по 1л и от дилър на BMW.
Е39-ката /M54/ я карам с оригинално BMW масло, само че 0W-40 LL04,
също никви грижи.
за 130 000 км, и последно с оригинално BMW 10W-40 си е екстра -
най-малък разход 400-500мл на 10000, а с Castrol 0W-40 и 5W-30 гореше 1л на 2000км.С Castrol TWS 10w-60 /сега мисля че се казва вече EDGE Sport/ - много готино масло, там 1л на 10000км.
Слагай ориджинал BMW и карай, но го купи в туба по 1л и от дилър на BMW.
Е39-ката /M54/ я карам с оригинално BMW масло, само че 0W-40 LL04,
също никви грижи.
Последна промяна DIDO на 26 Юни 2008, 17:26, променена общо 2 пъти
BMW - Усещане за автомобил
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Castrol Edge Sport 10w60
33лв литъра но си заслужава досега след експерименти никога не е ставало на боза. Освен това аз съм я държал доста повече от 10 минути на 210 и пак проблем няма. Двигателя ми е М42

33лв литъра но си заслужава досега след експерименти никога не е ставало на боза. Освен това аз съм я държал доста повече от 10 минути на 210 и пак проблем няма. Двигателя ми е М42
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
grnka написа:tono написа:ми не знам. по принцип под колата никога не съм забелязвал да е текло, малко изпушва когато я изръчкам по така. как да разбера дали тече от тези семеринги. между другото първите 5, 6 хиляди километра не гори. после почва. знам ли я тази мойта луда кола. нещо ако трябва да я правя по- добре сега че после да не е късно.
сам си отговори на въпроса...след 5-6.000 км щом почва да го бара това значи че смазочните свойства на маслото са заминали и е време за ново масло или да смениш марката масло..ако имаше проблем с гумички или сегменти няма значение ново или старо масло..още на първите 1000 ще иска доливане..но щом до 5-6.000 не го бара въобще и след това почва да гори това значи че маслото ти е станало боза вече и не си върши работата и е време за ново масло...няма да мериш компресии и гумички и тъй подобни..погледни други марки и опитай техните масла..същото се получаваше при мене когато едно време си реших да карам с полусинтетика магнатек 10-40..до 5.000 км няма проблем след това му се ебаваше майката,тракаше сутрин и т.н. докато не сложих пак пълна синтетика 0-40 пак на кастрол и заспа мотора
Абсолютно съм съгласен.Вчера след като прочетох тази тема си проверих маслото (Кастрол Мултиеластик, полусинтетика 10W40) и установих, че е малко преди минимума и долях още един литър.До преди 1 месец маслото не беше пипнато.След 1000 км ми се пада следваща смяна на масло т.е. почва да го гори след 5-6 хиляди километра което значи, че маслото е загубило вискозитета си.Иначе колата е перфектна и не дава признаци на заминал мотор, няма течове и не пуши което също означава, че причината е в маслото.Решил съм да сипя Мотул сега 15В40.Ако пак го губи минавам на Приста и ще го сменям на 4-5 хиляди и това е.Даже и друго нещо ми се върти в главата ако сипя масло за турбо дизел мисля, че няма да има проблем...това масло нали има по-висок вискозитет?
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани