ГУБЕНЕ НА МОЩНОСТ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 24.06.2008
Местоположение: Пловдив

ГУБЕНЕ НА МОЩНОСТ

Мнение от АЛЕКСАНДРА » 24 Юни 2008, 20:43

Здравейте пичове и фенове на BMW !
Проблемът ми е: От известно време, като карам колата (BMW 320 Vanus) на "първа" и "втора" усещам, че нещо не ще да върви, не иска да се изфорсира както трябва, иначе си гори нормално и нямам разход на масло :!: :?: Искам сега да видя, кой е най-готиния пич, който ще ми помогне ;) Алекс, Пловдив ;)
Последна промяна АЛЕКСАНДРА на 25 Юни 2008, 17:55, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 286
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от CarrollShelby » 24 Юни 2008, 20:49

Аз имах подобен проблем,но моята губеше мощност в високите обороти...след 3-та нагоре нещеше да върви...Беше съединителят.Надявам се да съм помогнал. :uups:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 24 Юни 2008, 21:51

как така неиска да се изфорсира?А на 3,4,5 и на свободна сигурно пак не се форсира.Наи-4есто става от ламбда сонда.Иди си на елкон,4иста работа,веднага ще ти излезне проблема.Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320 96g.

Мнение от betona » 24 Юни 2008, 21:54

Много причини могат да са - виж и как е положението с катализатора

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 24 Юни 2008, 22:00

Един глас за запушен бензинов филтър или бензинова помпа.

Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух

Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1

Георги Пенчев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

BMW E36 316 Прекъсване на двигателя след 5500 оборота !

Мнение от toni3d1 » 25 Юни 2008, 0:09

Имам един голям проблем с моето BMW E36 316 . когато на 1ва вдигна над 5500 оборота двигателя ми започва да прекъсва . включвам на втора но проблема си остава прекъсва си и няма мощност , чак когато включа на 3та в началото 2-3 сек продължава това прекъсване и след това колата се изтрелва адски бързо сякаш някой я е ритнал отзад . това наистина се окасва проблем особенно при изпреварване когато усетиш , че двигателят ти няма мощност. смених свещи , горивен филтър , ходих дори и на компютър ми закачиха компютъра на колата и казаха , че няма грешки . обаче проблема си остана :( мн се надявам някой да ми каже от каде може да ми идва този проблем .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: гр.Троян
Кара: зеленият крокодил Лакоста

Мнение от Azidaha » 25 Юни 2008, 0:55

Дебитомер - лично предположение :confused:
Пробвай да откчиш буксата, и ако всичко е наред - тогава там е проблема.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 Touring M50

Мнение от EnthusiasT » 25 Юни 2008, 1:59

саединител ,ламбда,катализатор,горивен филтьр...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

съединител

Мнение от toni3d1 » 25 Юни 2008, 10:36

вече на няколко места чета за съединителя , че може да окаже влияние върху мощноста . той с компютъра ли е свързан ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 25 Юни 2008, 11:02

За АЛЕКСАНДРА, провери дали нямаш дупка някъде на въздуховода дето е от дебитомера към смукателния колектор(един такъв широк гуфриран маркуч, отгоре на двигателя, извит е под ъгъл около 90 градуса).Ако смуче въздух от там, по трудно се форсира ;)
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 25 Юни 2008, 11:12

Запушен катализатор няма да играе толкова роля на 1ва и 2ра ... а на по-високи обороти където има повече изходящи газове... значи това не е!!!И по принцип да знаеш, че в жегите колите са по-слабички ... да не си си внушил нещо.
Съединителя ... то, ако е зле и приплъзва ще усетиш ... колата се форсира... вдигаш обороти ... а тя не върви ... елементарно!!! Аз залагам нещо с дебитомера ... като начало може да го изчистиш с някой безконтактен шпрей.
без реклами в подписа...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

.

Мнение от 6efovete » 25 Юни 2008, 11:14

както казаха и други колеги до сега може да са много неща... но лично аз ти препоръчвам една хубава диагностика за начало да изключим сондата и дебитомера поне...Може и да е катализатор и какво ли не .. не може да се говори така..
Последна промяна 6efovete на 25 Юни 2008, 11:22, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: BMW E36 316 Прекъсване на двигателя след 5500 оборота !

Мнение от petio_bmw 318is » 25 Юни 2008, 11:21

toni3d1 написа:Имам един голям проблем с моето BMW E36 316 . когато на 1ва вдигна над 5500 оборота двигателя ми започва да прекъсва . включвам на втора но проблема си остава прекъсва си и няма мощност , чак когато включа на 3та в началото 2-3 сек продължава това прекъсване и след това колата се изтрелва адски бързо сякаш някой я е ритнал отзад . това наистина се окасва проблем особенно при изпреварване когато усетиш , че двигателят ти няма мощност. смених свещи , горивен филтър , ходих дори и на компютър ми закачиха компютъра на колата и казаха , че няма грешки . обаче проблема си остана :( мн се надявам някой да ми каже от каде може да ми идва този проблем .
Ако не си сменял разпределителен вал и кобилици от тва ще ти е проблема.Смени ги щото ще по4не да стига и до по-малко от 5500,ще пада мощността постоянно защото на високи обороти губи центровка и не работят и 4етирите цилиндъра.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

Re: BMW E36 316 Прекъсване на двигателя след 5500 оборота !

Мнение от 6efovete » 25 Юни 2008, 11:25

toni3d1 написа:Имам един голям проблем с моето BMW E36 316 . когато на 1ва вдигна над 5500 оборота двигателя ми започва да прекъсва . включвам на втора но проблема си остава прекъсва си и няма мощност , чак когато включа на 3та в началото 2-3 сек продължава това прекъсване и след това колата се изтрелва адски бързо сякаш някой я е ритнал отзад . това наистина се окасва проблем особенно при изпреварване когато усетиш , че двигателят ти няма мощност. смених свещи , горивен филтър , ходих дори и на компютър ми закачиха компютъра на колата и казаха , че няма грешки . обаче проблема си остана :( мн се надявам някой да ми каже от каде може да ми идва този проблем .


колега аз ти писах и в другата тема. Моето мнение е че мотора М40 1.6 не е проектиран за такива истории над 5500 оборота и най-много да си му разказал играта с това каране... Предполагам си забелязал че първа и трета са доста къси скорости.. не го прави на тях това с 5500 че ще направиш моторетката на сол някои добър ден

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 25 Юни 2008, 22:14

аз ходих на диагностика . казаха ми , че всичко е наред , дори и за лабда сондата казаха , 4е работи . препоръчаха ми да сменя горивен филтър и го направих . значи изключваме сондата . това за дебитомера ми звучи логично , но каде се намира той ? двигателя не ми трака изобщо , мисля че ако кубилиците са за смяна то трябва да трака ?! съединителя не ми боксува . значи единственото за което се сещам е този дебитомер. Забравих да ви спомена , че ауспуха ми е в сажди , а масло не ми гори ! вероятно дава богата смес . аз се замислих за дистрибуторната капачка дали не е избила и от там да ми прекъсва тока ? незнам затова се съветвам с вас . Хората които разбирате и се занимавате с BMW

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook