е36 vs. e30
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Turbo Amet
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 18.06.2008
е36 vs. e30
Да сравним двата модела обективно и да изберем победител,но само на база качество на материалите и принцип на работа и изработка ,а не ТТ данни
Гордите собственици ,който са имали само единия модел могат да си мълчат
Ще започна аз с това ,че колегата Жоро нарече е30сково реле на мигачите Москвичково(защото седи в тръбата на волана и цъка яката ) Хубаво шумно е ама е почти вечно,докато е36тичковото забито в бушонното табло е тихичко ,ама дефектира доволно често(друго си е да си има платчица с една камара ненужни шукарий).
Ако пък искате можем да сравним е36 с друга Е-серия няма роблеми


Ще започна аз с това ,че колегата Жоро нарече е30сково реле на мигачите Москвичково(защото седи в тръбата на волана и цъка яката ) Хубаво шумно е ама е почти вечно,докато е36тичковото забито в бушонното табло е тихичко ,ама дефектира доволно често(друго си е да си има платчица с една камара ненужни шукарий).
Ако пък искате можем да сравним е36 с друга Е-серия няма роблеми
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
аз не мислех да се обаждам ама ...
е30ската е правилния автомобил.
е30ската е правилния автомобил.

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
имал съм и двата- еднакви екстри, еднакво търсени при покупката много добри екземпляри- маи клоня към Е 30-ката 

аз като собственик на е30 320 до скоро
и настоящ на е36 320 мога да кажа само , че Е30 ката е истинския автомобил
нема да изреждам + вете няма смисъл да обеждавам които и дабило хората които са минали от Е30 към е36 знаят за какво става на въпрос колко по лесна за подръжка и МНОГО МНОГО по здрава е старата хулиганка Е30 RULZZZ





jba jbu jbadu jmuc bajuu
- Бибо
- Emotionally Unstable
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Convertible
GOGY написа:аз като собственик на е30 320 до скорои настоящ на е36 320 мога да кажа само , че Е30 ката е истинския автомобил...
...първата любов (bmw) , ръжда не хваща (разбира се не буквално):winky:

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Страхотна тема...поздравления за автора!
До 2005 карах 318i - е30, седан. От 2005 до сега 318is купе, e36. Сравнението, което ще направя е именно между тези два автомобила и вероятно няма да съм прав за много от нещата, но все пак това са мои лични впечатления.
Много обичах е30-ката, но няма как да си изкривя душата - е36-цата е много по-комфортна и удобна от е30-ката ми. Много по-малко изморява на дълъг път. Значително по-стабилна при високи скорости, много по - тиха и с много по - добро поведение, както на магистрала, така и на планински път. Поведението на двигателя е значително - по добро от това на е30-ката ми и като цяло колата пасва на 100% на стила ми на каране (който между другото съм градил именно на е30) За сметка на това - е много по-чуплива и много по-скъпа за поддръжка - но това май го знае всяко хлапе.
А за качеството на материалите и изработката - ще кажа само едно и мисля, че това ще е достатъчно - продадох е30-ката 5 хил. км. преди да навърти 400 000 км., от които 290 000 в България и няколко месеца преди да навърши кръгло 20 год. По купето не беше пипано нищо и всичките и проблеми бяха - изгнили вежди на калниците. За интериора - не беше мръднал - нито кори, нито арматурно табло (никога не е държана в гараж), нито тапицерията на седалките (а беше от плат) А тази кола никога не е била глезена, нито от мен, нито от предния и собственик. И двамата и казвахме "верния кон", защото от 1995 до 2005 год. не беше оставяла човек на пътя. Влачила се е по корем, дето се вика, ама стигаше до където си тръгнал. Абе, не кон, ами магаре... Сегашната ми кола е на 13 год., и поне по километраж е на 176 000 км. (един господ я знае на колко е наистина) а по задния калник, над стопа, точно е тръгнала ръжда, корите скърцат и тракат, таванът е взел да се отлепва и какво ли още не...
И все пак, ако темата беше анкета, щях да гласувам за е36.
До 2005 карах 318i - е30, седан. От 2005 до сега 318is купе, e36. Сравнението, което ще направя е именно между тези два автомобила и вероятно няма да съм прав за много от нещата, но все пак това са мои лични впечатления.
Много обичах е30-ката, но няма как да си изкривя душата - е36-цата е много по-комфортна и удобна от е30-ката ми. Много по-малко изморява на дълъг път. Значително по-стабилна при високи скорости, много по - тиха и с много по - добро поведение, както на магистрала, така и на планински път. Поведението на двигателя е значително - по добро от това на е30-ката ми и като цяло колата пасва на 100% на стила ми на каране (който между другото съм градил именно на е30) За сметка на това - е много по-чуплива и много по-скъпа за поддръжка - но това май го знае всяко хлапе.
А за качеството на материалите и изработката - ще кажа само едно и мисля, че това ще е достатъчно - продадох е30-ката 5 хил. км. преди да навърти 400 000 км., от които 290 000 в България и няколко месеца преди да навърши кръгло 20 год. По купето не беше пипано нищо и всичките и проблеми бяха - изгнили вежди на калниците. За интериора - не беше мръднал - нито кори, нито арматурно табло (никога не е държана в гараж), нито тапицерията на седалките (а беше от плат) А тази кола никога не е била глезена, нито от мен, нито от предния и собственик. И двамата и казвахме "верния кон", защото от 1995 до 2005 год. не беше оставяла човек на пътя. Влачила се е по корем, дето се вика, ама стигаше до където си тръгнал. Абе, не кон, ами магаре... Сегашната ми кола е на 13 год., и поне по километраж е на 176 000 км. (един господ я знае на колко е наистина) а по задния калник, над стопа, точно е тръгнала ръжда, корите скърцат и тракат, таванът е взел да се отлепва и какво ли още не...
И все пак, ако темата беше анкета, щях да гласувам за е36.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
къде нареждаш грозното подобие на автомобил-е30 до красивия,елегантен лебед-е36,с провиснали палстмаси отдолу,плътни дискчета отпреде,разлепени тапицерии,тавана те чеше по главата,жабката зейнала като шаран,чийто водица е поета от стоповете...и да не забравим впечатляващия,респектиращ барабан отзад
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- CarrollShelby
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Бургас
Стига бе чак грозна...Бих сравнил е30 с голям лош мечок,дебнеш лисицата да направи грешката да се нагъзи...А е36 е елегантния заек който в крайна сметка ше врътне лисана





- Turbo Amet
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 18.06.2008
Верно бе Павлински,мамичката им стара чикиджийска е36тическа,нестига че струват една камара пари тее стопове с бел мигач(вече втори комплект сменям) ми вечно са пълни с вода или запотени.И кво като имат ПРОПЕЛЕР
Вчера глеам некви Индокитайски ДЕПО,ми те в пъти по добра изработка и струват 150 кинта не 500.Ама аз нали съм голем Ценител Бохем слугувам на онези на северозапад и им пълня кошничката с финикийци,па нека им е зле 


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ми Роска,то има и лек за конденза,ма си е нашенски,не е измислен от
мюншенските инженери
А кат гледам кво е написал Павлин,явно съди по неговата топ модификация
в гамата на Е36 - така наречената малка печка
М/у другото,какво направи със зелената палатка?
мюншенските инженери

А кат гледам кво е написал Павлин,явно съди по неговата топ модификация
в гамата на Е36 - така наречената малка печка

М/у другото,какво направи със зелената палатка?
- Turbo Amet
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 18.06.2008
Отговора е прост човече: аз мога да ги направя да не се опикават и осират тее стопове,ма за кво да е като струват бая пари!Нали дет викат у най-големия град,дат нева слийпс: КОЕТ СИ Е,СИ Е!Истината е че като всичко в е36тичката- И ТЕ СА ПЪЛЕН ЖМЕЛ
Факан пласмасов коптор с елементи на разсъждение!
Кво съм напраил със зеленото е36тиче ли? Ми много просто:правя го да прилича на истинските(коравите ) БМВ-та.Пласмаските се поизхвърлят,датчици на АБеЕс през ден ли?Щот не карали по дупките и били мега качествени ли?Вентилите често горяли?Я по бързичко целия ИНТЕЛИГЕНТЕН АБеЕс в КОФАТА!Въобще не го забавих мамицата му
После сензори на накладки и много смарт табло дет се бъгва през 5 минути и постоянно иска да го рез-ваш със скан туула,щот нали е много смарт и не може само да се рес-не.Я сички сензори в кофата.Има,Няма бензин то седи на лампа и иска скан туула ,че нещо се ошашавило миличкото.Я веднага лампичката и нивомера в кофичката,да се научите да се държите мъжки
И така до припадък
Ще я направя като ф40,вратите да се отварят с тел и тогава вече може и да стане легенда факания,пласмасов ГНАС
Ако знае кво и мисла че си вземе керемиди за хардтопа 

Кво съм напраил със зеленото е36тиче ли? Ми много просто:правя го да прилича на истинските(коравите ) БМВ-та.Пласмаските се поизхвърлят,датчици на АБеЕс през ден ли?Щот не карали по дупките и били мега качествени ли?Вентилите често горяли?Я по бързичко целия ИНТЕЛИГЕНТЕН АБеЕс в КОФАТА!Въобще не го забавих мамицата му


После сензори на накладки и много смарт табло дет се бъгва през 5 минути и постоянно иска да го рез-ваш със скан туула,щот нали е много смарт и не може само да се рес-не.Я сички сензори в кофата.Има,Няма бензин то седи на лампа и иска скан туула ,че нещо се ошашавило миличкото.Я веднага лампичката и нивомера в кофичката,да се научите да се държите мъжки



Ще я направя като ф40,вратите да се отварят с тел и тогава вече може и да стане легенда факания,пласмасов ГНАС


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани