Проблем с оборотите на вентилатора в купето/ (парно, клима)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- pafko
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 530d (E39) '99г.
Проблем с оборотите на вентилатора в купето/ (парно, клима)
Здравейте
Имам следния проблем:
Значи от скоро съм собственик на БМВ Е36 (318 '97 г. М43) и от скоро забелязах че имам проблем със силата на "духане" на климатика.Със дигиталния климатроник съм. Имам автомобила от февруари и съм пускал и парно и сякаш си е било добре но, не е така лятото със пуснат климатроник. По-едно време имах проблем със 'Кондензаторчето" което успешно замених и сега не гасне дисплея.Имам един авер който има и той Е36 като моето НО там разликата е огромна ... духа яко!При мене все едно има само 1 степен за усилване и повече колкото и да усилвам .. разлика няма.Уж попрегледах насам-натам из форума но сякаш не видях нещо конкретно за моя проблем .. Чудя се .. дали не е от това дето сменях кондензатора или е нещо от моторчето и не може са се регулира ?? Някой ако е имал подобен проблем съответно и решение за него моля да сподели
Ще съм много благодарен.
Благодаря предварително на всеки итзовал се!

Имам следния проблем:
Значи от скоро съм собственик на БМВ Е36 (318 '97 г. М43) и от скоро забелязах че имам проблем със силата на "духане" на климатика.Със дигиталния климатроник съм. Имам автомобила от февруари и съм пускал и парно и сякаш си е било добре но, не е така лятото със пуснат климатроник. По-едно време имах проблем със 'Кондензаторчето" което успешно замених и сега не гасне дисплея.Имам един авер който има и той Е36 като моето НО там разликата е огромна ... духа яко!При мене все едно има само 1 степен за усилване и повече колкото и да усилвам .. разлика няма.Уж попрегледах насам-натам из форума но сякаш не видях нещо конкретно за моя проблем .. Чудя се .. дали не е от това дето сменях кондензатора или е нещо от моторчето и не може са се регулира ?? Някой ако е имал подобен проблем съответно и решение за него моля да сподели

Благодаря предварително на всеки итзовал се!
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
Със същия проблем съм и аз - с дигитален климатроник и духа само на 1-ва и 2-ра степен. От прословутия таралеж е - и все се каня да го оправя и все не го оправям - иначе около 250 лв. е гадината
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Не си споменал за филтъра в купето, но той се сменя задължително и то на сравнително малък пробег на колата.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Първо като си купил колата сменил ли си филтъра на купето!Ако не си:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 32&start=0
После може да пробваш степените на парното,таралежа/виж снимките/:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
П.С:Дай по подробно описание,като овеличаваш степените усилва ли се шума от вентилатора,има ли въобще някаква реакция,въздуща струя и т.н!
П.С:залагам за филтъра:)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 32&start=0
После може да пробваш степените на парното,таралежа/виж снимките/:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
П.С:Дай по подробно описание,като овеличаваш степените усилва ли се шума от вентилатора,има ли въобще някаква реакция,въздуща струя и т.н!
П.С:залагам за филтъра:)
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- pafko
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 530d (E39) '99г.
Да филтъра съм го сменил на купето още в началото на сезона.А иначе ... колкото и да усилвам .. след 3 или 4 чертичка ( не съм ги броил) спира да се променя силата на въздушната струя, както и да оборотите на парното.А относто таралежа .. в него се съмнявах и силно се надявах да не ме сполети и мене но явно няма да ми се размине и на мене 

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Възможно е "таралежът" да не си е заминал, а да има проблем с буксата му и да не хващат високите степени.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани