Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Вчера карах извънградско 600 км със средна скорост 140 на места 200, разлика няма, пак забива. много се надявах нещо да се продуха но уви.
какво ще кажете за малко керосин в нафтата. имам приятел който кара дизелов пасат2, на всеки 50 литра нафта смесва 10 литра керосин и колата върви като луда, съветва ме и аз да пробвам, ако някой с бмв го е правил да пише някой ред.
какво ще кажете за малко керосин в нафтата. имам приятел който кара дизелов пасат2, на всеки 50 литра нафта смесва 10 литра керосин и колата върви като луда, съветва ме и аз да пробвам, ако някой с бмв го е правил да пише някой ред.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
хехе кероцинеца си е екстра, те и без тва казват , че БГ нафтата си е керосин с масло и добавки))))) Ако ще слагаш добави и масло, да не забравиш, двутактово най-добре
Имаше и други теми за това забиване, ясно е , че дебитомера е първия заподозрян . Ако ще карате колата поне 1 година - сменяйте го в миг и стария за резерва. От икономията ще се избие сам
При откачане на буксата може и да не върви добре , всеки случай ЕКУто взима средни стойности като негови показяания и колата ще подпушва .... Най-добрия тест е да купите 1 както сте повече хора и на една среща да го разцъкате


Имаше и други теми за това забиване, ясно е , че дебитомера е първия заподозрян . Ако ще карате колата поне 1 година - сменяйте го в миг и стария за резерва. От икономията ще се избие сам



- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
V-max написа:хехе кероцинеца си е екстра, те и без тва казват , че БГ нафтата си е керосин с масло и добавки))))) Ако ще слагаш добави и масло, да не забравиш, двутактово най-добре![]()
Имаше и други теми за това забиване, ясно е , че дебитомера е първия заподозрян . Ако ще карате колата поне 1 година - сменяйте го в миг и стария за резерва. От икономията ще се избие самПри откачане на буксата може и да не върви добре , всеки случай ЕКУто взима средни стойности като негови показяания и колата ще подпушва .... Най-добрия тест е да купите 1 както сте повече хора и на една среща да го разцъкате
![]()
Добре де... към теб поредното въпросче

Няма ли начин като се чипва колата.. да се променят някой стойности на дебитомера... и да се види дали всичко е ок - в смисъл.. дали ги достига нормите които са му зададени ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
ами тук се преплитат тунинга и диагностиката , което са си ч резлични неща ... Не е проблем да се направи даигностика преди да се тунингова разбирасе . Иначе специално за тези мотори се прави корекция на дебитомера в тунинг софтуера така или иначе , но въпросния ако е заминал на 80% подобренията не са много големи. В смисъл колкото и софтуерно да го вдигаш той ако е тотално пред умиране не става кой знае какво .... Общо взето аз и друг път съм го писал - в известна степен това замисляне изчезва след чип тунинг , в случаите когато дебитомера не е много зле. А точно тези наистина са здрав модел, видимо изкарват по 10 години



- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Пишете ме и мене в груповия тест!
Само кажете къде и кога. На срещата бензинки не се допускат, само печки.
П.С. Ей, да не забравите, операцията е с кодовото название "ДЕБИТОМЕР"




П.С. Ей, да не забравите, операцията е с кодовото название "ДЕБИТОМЕР"



- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
baga написа:А само с замяна ще стане ли, или трябва и някакво препрограмиране?
трябва да, сменят картите за по-новите модели , защото вашите са с дебитомери, които вече не се произвеждат, та сега като слагат от новите модели трябват и нови карти в софтуера

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
V-max написа:baga написа:А само с замяна ще стане ли, или трябва и някакво препрограмиране?
трябва да, сменят картите за по-новите модели , защото вашите са с дебитомери, които вече не се произвеждат, та сега като слагат от новите модели трябват и нови карти в софтуера
Моя го смених веднъж и ходих да го програмират в Варна карс, но колата си беше с оригиналния. После заради моята простотия прецаках и новия и купих пак нов на Бош, който бил за по новия мотор. Сложих го и колата си върви нормално(пак си забива де). Та трябва ли сега да ходя и този да програмират и дали нещо може да прецака чеп- тунинга заради инициализацията?
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
V-max написа:baga написа:А само с замяна ще стане ли, или трябва и някакво препрограмиране?
трябва да, сменят картите за по-новите модели , защото вашите са с дебитомери, които вече не се произвеждат, та сега като слагат от новите модели трябват и нови карти в софтуера
Значи греда! А тия карти къде се намират?
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
baga написа:V-max написа:baga написа:А само с замяна ще стане ли, или трябва и някакво препрограмиране?
трябва да, сменят картите за по-новите модели , защото вашите са с дебитомери, които вече не се произвеждат, та сега като слагат от новите модели трябват и нови карти в софтуера
Значи греда! А тия карти къде се намират?

Ако пък питаш кой ги дава - официалните БМВ сервизи


Виждам, че доста хора тук се чудите за дебитомера - от моя опит мога да кажа че е той, защото имах същия проблем и го смених с нов и забелязвам чувствително подобрение. И искам да кажа че поне при мен не се наложи никакво препрограмиране на дебитомера - в инструкцията на новия пишеше, че ако съвпадат номерата с номерата на този които е инсталиран може направо да се заменят - както беше случая с мен. А по принцип стария ми дебитомер си работеше - но не отработваше с необходимата скорост - просто явно при тях може да се влошава състоянието постепенно.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Добре де! Хайде казвайте къде. На мен ми е удобно на Люлинското ОМВ след тунела, пък и там има сбирки в понеделник. Ако не друго, ще видим при всички ли е еднакъв проблема и ще се уговорим от къде да купим дебитомер.



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани