730i

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 1.04.2008
Местоположение: Бургас

730i

Мнение от Динко... » 21 Юни 2008, 3:42

някой да каже сравнение цени части е32-е34.валнува ме по точно 730-ката v8(претенциозен ли е мотора )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 22 Юни 2008, 8:49

Здравей, носят се слухове, че осмака се бил чупел, че нямало части за него, почти никой не го разбирал и доста такива. За чупенето на този мотор нищо не мога да споделя. Това че няма части сигурно са имали предвид 2-ра ръка, защото е много рядък точно този мотор в бг заради акциза, който е 9000лв за него. Ако си купиш автомобил който е бил подържан както трябва, има документи и не е на 500 000+ км мисля няма да имаш проблеми с мотора. Аз се обедих, че за да си караш колата спокойто трябва да я вземеш от собственик, да има пълна сервизна история и да дадеш маса пари при покупката. Така няма да се налага после да даваш същите тези пари по майстори, части и т.н.

Хайде и ако си купиш е32 с този мотор пиши тук и ако имаш път към Сф ще искам да се видим и да й се порадвам. Много ме кефи тази кола ей.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 22 Юни 2008, 11:10

Аз чета на доста места,че алуминиевия блок с времето бензина започва да го яде и заминава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 22 Юни 2008, 11:49

Аз знам само за двама човека от форума които имат Е34- ки с този мотор, Azrail / 540/ и ljubo72 / 530/. Azrail я има от няколко години, така,че можеш да се обърнеш към него за съвет. :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 22 Юни 2008, 12:09

AcOrP написа:Аз чета на доста места,че алуминиевия блок с времето бензина започва да го яде и заминава.


това важеше едно време за М52 за бензина на щатите който бил с повече съдържание на сяра (може би) и веднага смениха блоковете с друго покритие никасил или нещо такова..няма начин да намериш такъв мотор вече е в скрап...иначе 540ката на азрайл къртеше мивки и матки като тирбушон и не съм чул проблеми по двигателя да е имал...но по-добре иди сам в германия и иди на някоя автокъща с втора употреба на БМВ за да си сигурен каква кола взимаш...вярно по-скъпо от "е90 от пазара на дупница която я карал бабката ми само на първа и втора" но ще надживее много съвременни коли на същия концерн

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 22 Юни 2008, 16:07

AcOrP написа:Аз чета на доста места,че алуминиевия блок с времето бензина започва да го яде и заминава.


еми карайте на газ бре :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
иначе тоя мотор в началото е имал никасилово (wtf?) покритие на цилиндрите отвътре което с времето се изхабява и започва да губи компресия, и затова в по късните етапи на производството му покритието е заменено с алуминиево. такаче ако ще си купуваш М60 гледай коя година е произведен че да не патиш.
наскоро имате една тема че един М60 духал от щеката на маслото
иначе колегата speedtool твърди за неговия М60B40 че е с никасилово поркитие и засега не е мръднало. за справка досега карах върпосната кола и найстина върди доста добре :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
но дали наистина е с такова покритие със сигурност - не знам
ако самия мотор има отличителни белези по които да се познае нека знающите да кажат

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 22 Юни 2008, 17:16

после пак си приказваите че М30 бил от сватбата на хитлер :mhihi: :mhihi: ама и А-86 да му налееш ша въри кат ЗИЛ :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 22 Юни 2008, 17:31

stambo_81dg написа:после пак си приказваите че М30 бил от сватбата на хитлер :mhihi: :mhihi: ама и А-86 да му налееш ша въри кат ЗИЛ :mhihi: :mhihi:

нека си говорят :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: бавно
Детайли за колата: нищо особено

Мнение от gego_n » 22 Юни 2008, 19:08

AcOrP написа:Аз чета на доста места,че алуминиевия блок с времето бензина започва да го яде и заминава.



Ама целия ли го изяжда и целия ли си заминава или остава поне малко от него :shock: :lol:
Ясно при мене ми е изяден блока вече и се чудя що избива от "щеката" и от капачката и отсекъде масло :mhihi: Сигурно няма компресия..........

Към колегата пуснал темата - съпоставими са цените за за е34 и е32 с този мотор , разликите са минимални и не фрапиращи . Дали е капризен мотора , ами да - колкото един никасилов м52 . Ккато казаха колегите , зависим е от лошо гориво.Другото слабо място на м60 е склонността му към прегряване на главите при мърлява подръжка.
Не е капризен като цена на подръжка и между другото в Дару за м60 има почти всичко и то на прилични цени. За втора употреба - ясно е защо не се намират части.

Колегата grnka каза точно нещата .


ПП. Моята кошара е май месец 1992 година , демек първата серия на е32 с м60 . Доста от колегите знаят , че върви прилично , никакво "стървене " на масло и мотора е сух отвсякъде. Карам го със синтетика и мотора не гори масло , няма пушек какъвто и да е от ауспуха.Нивото е трайно постоянно . Така , че оставете какво се говори а дайде лични наблюдения струва ли си или не мотора М60.


http://www.vbox7.com/play:8a2c866d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 22 Юни 2008, 19:55

само искам да те питам в тоя клип не ти ли е подгъната задната врата леко???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: бавно
Детайли за колата: нищо особено

Мнение от gego_n » 22 Юни 2008, 20:13

_65536_kb_sec_ написа:само искам да те питам в тоя клип не ти ли е подгъната задната врата леко???


Беше огъната. Едно фиорино ми докаратова. За събора беше оправена вратата . Но не това е темата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 13.08.2007
Местоположение: София

Re: 730i

Мнение от V8 » 23 Юни 2008, 12:41

Динко... написа:някой да каже сравнение цени части е32-е34. вълнува ме по точно 730-ката v8 (претенциозен ли е мотора )


Трудно се намират в България запазени и с пълна сервизна история в оторизиран сервиз на БМВ вече, без тунинги всякакави и в оригинален вид. Консумативите са евтини, но специфичните части по мотора са по-скъпи. При мен е около 300 лв средно на месец за нормална поддръжка (гуми, филтри, масла, данъци, части), при пробег около 40 хил. на година. Скоро ще правим 400 000 :shock:
Нов внос: 9600 лв е акциза за м60б30 - на практика невнасяема кола, ако не се намери измама де, че сме изобретателни хора...
Да, претенциозен е - иска си поддръжка.

ПС: вземи б40, б30 е на границата с 'мъртвец', ама това зависи от гледната точка, де :)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: 730i

Мнение от Penchev » 23 Юни 2008, 21:06

V8 написа:ПС: вземи б40, б30 е на границата с 'мъртвец', ама това зависи от гледната точка, де :)


Колега ти ме уби :shock:
Аз знам на адаша гего колата как върви и трябва да ти кажа ,че май не е така работата :roll:

Ако 3-те литра е мъртвец ,то и 4-те литра не е кой знае какво ... Возил съм се на Азраил в колата ,много хубаво вървеше ,но и на Гего 7-цата с 3-те литра ме изненада :!:

Такъв мотор се съмнявам да не е бил поддържан,все пак това 7-ците са премиум клас автомобили ,знам ли - аз тук за европейския бензин с малко сяра в състава си не съм чул за скапан блок на М60 ,нито за скапан М52 от друго освен прегряване.Това просто си го избийте от главата ,по едно време бая се бях запалил по една Е32 с такъв мотор и поизчетох по форумите ,извън България и не прочетох никъде за такова нещо.

Просто се приготви за поддръжка по 2 - Вобразен мотор е и респективно някои части се дублират.


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 24 Юни 2008, 17:29

ми тогава и кефа тряя да е дублиран :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 24 Юни 2008, 18:24

:yes:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook