съединител за много коне

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

съединител за много коне

Мнение от oxam » 10 Юни 2008, 16:06

пускам темата защото ми се наложи да търся съединител за баничарката и се видях в приключение - трудно се намира нещо което да държи 500 коня и да може да се кара всеки ден.
ще ми е интересно с какво карат Лудия, Али, Пешо....

аз се спрях на олекотен маховик Фиданца (старият е заминал) и Сакс рацинг усилен притискателен и феродов диск. току що обаче ми сервираха че щяло да има много вибрации и шум защото дискът е без демпферни пружини, из нета мнения много но някой да има преки впечатления?
Изображение Изображение Изображение Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 10 Юни 2008, 16:31

ми аз сложих на няколко Фиданца комплект със сакс и няма ядове
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 19 Юни 2008, 13:06

вчера си прибрах баничарката, след много търсене, питане, $$$ и чакане най-накрая имам Фиданца маховик 6.3 кила (стандартен 12.8) и сакс рейсинг усилен съединител. колата е като трактор, на празен ход трака като за световно и скоростния лост вибрира, но си е често срещан проблем като сложиш лек маховик и диск без демпферни пружини (според бмв скоростите по принцип си тракат, но тежкия маховик и съединителя с пружините го скриват :help: ) педалът е доста лек, но почти няма полусъединител - хваща много рязко и много здраво. с лекия маховик оборотите се вдигат по съвсем друг начин :mhihi: още е в процес на разработване но в най-скоро време ще има видео (че нещо брат ми се скъса да ме ебава докато беше за ремонт, но сега ще видим колко му върви прасето/з4м-а :mhihi: :mhihi: :mhihi: )
Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 19 Юни 2008, 13:31

Жалко че не съм видял темата по-рано.
Ондата с 3 кила маховик на 800 оборота не бих казал да вибрира повече от преди, нито има звуци от скорости. Ако можеш вдигни леко празния ход - 50-100 оборота.
С гетраг ли е колата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: съединител за много коне

Мнение от ludiagsm » 19 Юни 2008, 14:08

oxam написа:пускам темата защото ми се наложи да търся съединител за баничарката и се видях в приключение - трудно се намира нещо което да държи 500 коня и да може да се кара всеки ден.
ще ми е интересно с какво карат Лудия, Али, Пешо....

аз се спрях на олекотен маховик Фиданца (старият е заминал) и Сакс рацинг усилен притискателен и феродов диск. току що обаче ми сервираха че щяло да има много вибрации и шум защото дискът е без демпферни пружини, из нета мнения много но някой да има преки впечатления?
мойте и трите са с такива комплекти няма грижи единствено при ис-а малко изпуска и приплъзва и тряя да слагам керамика до 400 нютона въртящ момент няма грижи нагоре иска по яко

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: съединител за много коне

Мнение от oxam » 19 Юни 2008, 15:05

мойте и трите са с такива комплекти няма грижи единствено при ис-а малко изпуска и приплъзва и тряя да слагам керамика до 400 нютона въртящ момент няма грижи нагоре иска по яко


хмм предполагам, че вече доста си го карал/мъчил? не би трябвало да има проблем, сакс дават че държи до 600 нм (аз съм някъде там и старият доста бой беше изял преди да замине и накрая го скапах повече от глупост отколкото от каране)

би трябвало да е с гетраг, скоростите са от е36 м3 ево (мислехме че са от е46 ама не...). но си говорих с няколко човека в щатите и те казаха че било нормално да трака (затова и бмв за сложили този тежък маховик за да прикрива малко)
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: съединител за много коне

Мнение от ludiagsm » 19 Юни 2008, 21:18

oxam написа:
мойте и трите са с такива комплекти няма грижи единствено при ис-а малко изпуска и приплъзва и тряя да слагам керамика до 400 нютона въртящ момент няма грижи нагоре иска по яко


хмм предполагам, че вече доста си го карал/мъчил? не би трябвало да има проблем, сакс дават че държи до 600 нм (аз съм някъде там и старият доста бой беше изял преди да замине и накрая го скапах повече от глупост отколкото от каране)

би трябвало да е с гетраг, скоростите са от е36 м3 ево (мислехме че са от е46 ама не...). но си говорих с няколко човека в щатите и те казаха че било нормално да трака (затова и бмв за сложили този тежък маховик за да прикрива малко)


ако говорим за този комплект http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... .m20.l1116 незнам какво то4но пишат но мойта с него даде на диното 460 нютона на задните гуми предполагам 4е е било около 520-530 на мотора но на самото дино усещах как отвреме навреме съединителя изпускаше а това е при плавно нараствана на въртящия момент , когато се превключват рязко предавките на съединителя му действат доста по-големи мометни усилия и го карат да приплъзва , та ако имаш възможност най-добре си вземи двудисков или тридисков комплект пак на сакс но да си е стрийт демек да не е с керами4ни пло4и а само кевлар. тук има някой модели има и други саитове може да се поразровиш за цени http://www.jbracing.com/flywheel-bmwul1.php#e36

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: съединител за много коне

Мнение от oxam » 20 Юни 2008, 13:35

ludiagsm написа:
oxam написа:
мойте и трите са с такива комплекти няма грижи единствено при ис-а малко изпуска и приплъзва и тряя да слагам керамика до 400 нютона въртящ момент няма грижи нагоре иска по яко


хмм предполагам, че вече доста си го карал/мъчил? не би трябвало да има проблем, сакс дават че държи до 600 нм (аз съм някъде там и старият доста бой беше изял преди да замине и накрая го скапах повече от глупост отколкото от каране)

би трябвало да е с гетраг, скоростите са от е36 м3 ево (мислехме че са от е46 ама не...). но си говорих с няколко човека в щатите и те казаха че било нормално да трака (затова и бмв за сложили този тежък маховик за да прикрива малко)


ако говорим за този комплект http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... .m20.l1116 незнам какво то4но пишат но мойта с него даде на диното 460 нютона на задните гуми предполагам 4е е било около 520-530 на мотора но на самото дино усещах как отвреме навреме съединителя изпускаше а това е при плавно нараствана на въртящия момент , когато се превключват рязко предавките на съединителя му действат доста по-големи мометни усилия и го карат да приплъзва , та ако имаш възможност най-добре си вземи двудисков или тридисков комплект пак на сакс но да си е стрийт демек да не е с керами4ни пло4и а само кевлар. тук има някой модели има и други саитове може да се поразровиш за цени http://www.jbracing.com/flywheel-bmwul1.php#e36


аз си го купих този комплект само заради лекия маховик и защото ми трябваше съединител за 325цата (на нея ще сложа стария маховик от зетката след шлайфане и олекотяване в бг). говорих с хората по телефона и казаха че в комплект не е сакс рейсинг а стандартен м3 съединител. (сакс райсинг е подделение на сакс за усилени съединители и са отделно - други номера на части, на друго място се правят и т.н. малко като M gmbh при bmw :mhihi: ) отделно си поръчах ето тези двата номера 883082999722 и 881864999954 (притискател и феродов), водят се по принцип за е34 м5 и държат на много бой, излизат около 475 лири заедно с лагера (uuc и jb-racing ги слагат в китовете си) засега не приплъзва дори и при рязко подаване на газ и доста добре се справя...обаче няма такова тракане, на празен ход и на 1ва и на 2ра все едно карам дизел....(но по всички американски форуми пише че е нормално и след около 1000-1500 км спирало)

абе важното е че пак мога да си я пържа (27 разход на градско :mhihi: :mhihi: и това без да седя в задръствания), сега си чакам новите седалки и евентуално следващия уикенд на ринга
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 20 Юни 2008, 13:44

иначе ги гледах многодисковите и се бях замислил, но хората които ми правят колата заедно с едни други агенти които правят повечето компресирани бмв-та в англия ми казаха, че дори кевларените в нормален градски трафик умират много бързо (стават само за кола която се кара на единствено на писта :uups: )
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 778
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от BMX » 20 Юни 2008, 17:23

оxam, от любопитство CA Automotive ли са другите агенти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Юни 2008, 18:53

oxam написа:иначе ги гледах многодисковите и се бях замислил, но хората които ми правят колата заедно с едни други агенти които правят повечето компресирани бмв-та в англия ми казаха, че дори кевларените в нормален градски трафик умират много бързо (стават само за кола която се кара на единствено на писта :uups: )


Имам един приятел Явор Банакиев се казва той има две бега4ки една стрийт и една само за драг и на двете е с 240мм двудисков съединител но без керамика и си кара без грижи доста време можеби пове4е от година (не съм го питал то4но колко) ,единственото негативно нещо е 4е при натиснат съединител има тракане заради държа4а на дисковете и средното двойно огледало. По нататък ако имам грижи след като надуя по-сериозно турбо 325-цата най-вероятно ще си взема комплект 3 дисков на сакс с маховик

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 21 Юни 2008, 1:39

BMX написа:оxam, от любопитство CA Automotive ли са другите агенти?

мда, те са....засега моята я правят bexley motorsport просто защото СА са адска цифра. (100 лири на час срещу 60)

Луд, предполагам че си прав...аз просто говорих с тези хора и те ме посъветваха да не се занимавам. мислех да си взема и да пробвам, но проблемът е че всяко сваляне и качване на скоростите е 550 лири (което е почти колкото съединителя), отделно че оставам без кола за 10 дена и че трябва да си взема 2 дена от работа за да им я закарам....и накрая просто нямам време....така че ще покарам така и после ще видим сегашният вариант колко ще издържи8) а иначе да се похваля че някои хора (брат ми:) току що се сдобиха с шапки за дискове и адаптори за апарати 993 big reds от Mov'it....така че август месец като си доида в БГ може да им направим копия ако те интересуват за да направиш конверсия на 325цата (трябват ти дискове и апарати от 993 турбо и си в джаза)
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Юни 2008, 2:35

oxam написа:
Луд, предполагам че си прав...аз просто говорих с тези хора и те ме посъветваха да не се занимавам. мислех да си взема и да пробвам, но проблемът е че всяко сваляне и качване на скоростите е 550 лири (което е почти колкото съединителя), отделно че оставам без кола за 10 дена и че трябва да си взема 2 дена от работа за да им я закарам....и накрая просто нямам време....така че ще покарам така и после ще видим сегашният вариант колко ще издържи8) ...


ok после ще споделиш


oxam написа:

.... а иначе да се похваля че някои хора (брат ми:) току що се сдобиха с шапки за дискове и адаптори за апарати 993 big reds от Mov'it....така че август месец като си доида в БГ може да им направим копия ако те интересуват за да направиш конверсия на 325цата (трябват ти дискове и апарати от 993 турбо и си в джаза)


ехе много сложно тва :) аз карам с тези Изображение,Изображениетова си е готов кит монтира се за 1 4ас без никакво преправяне 330мм дискове 8 бутални апарати и керми4ни накладки с армирани тефлонови марку4ии. на ис-а и на купето карам с такива от 2 години и съм много доволен спира уникално!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 21 Юни 2008, 11:01

тези съм ти ги виждал преди, много много добри....колко пари ако не е тайна?
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Юни 2008, 12:35

oxam написа:тези съм ти ги виждал преди, много много добри....колко пари ако не е тайна?
имаме си дилър на д2 в бг клиентската цена е 2600лв , но може да ти уредя добра отстъпка може и в и бей да си вемеш но не открих за бмв можеби ще трябва поръ4ка а са и по-скъпи http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemI ... 9312#photo

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook