Демонтаж на вискозитетенния съединител
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Демонтаж на вискозитетенния съединител
История в картинки
използва се гаечен ключ номер 32
с обратна резба е - отвива се надясно
корегирах се ,да не спорите



използва се гаечен ключ номер 32
с обратна резба е - отвива се надясно
корегирах се ,да не спорите

Последна промяна brobot на 19 Юни 2008, 1:54, променена общо 1 път
Брабус - Мечта Водителя
Re: Демонтаж на вискозитетенния съединител
brobot написа:История в картинки![]()
посоката за развиване е обратна на въртенето
Бъркаш брат



0898578595
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Демонтаж на вискозитетенния съединител
mityooo написа:brobot написа:История в картинки![]()
посоката за развиване е обратна на въртенето
Бъркаш братОтвива се по посоката на въртене на двигателя
![]()
тя ако се отвива по посока на въртенето на маторя няма да се самонатяга и ще падне някъде по пътя



Re: Демонтаж на вискозитетенния съединител
Don_Mandragon написа:
тя ако се отвива по посока на въртенето на маторя няма да се самонатяга
Я помисли хубаво


0898578595
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Демонтаж на вискозитетенния съединител
mityooo написа:Don_Mandragon написа:
тя ако се отвива по посока на въртенето на маторя няма да се самонатяга
Я помисли хубаво![]()
![]()
Незнам и аз ве4е се обърках и не мога даже да си го представя



Re: Демонтаж на вискозитетенния съединител
Don_Mandragon написа:mityooo написа:Don_Mandragon написа:
тя ако се отвива по посока на въртенето на маторя няма да се самонатяга
Я помисли хубаво![]()
![]()
Незнам и аз ве4е се обърках и не мога даже да си го представя![]()
![]()
Тогава разгледай първата снимка и се замисли къде и как е поставена отверката и тръбата за да държи контра и.................... Някой да делне нашите постове ,че автора си поправи твърдението вече


0898578595
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Ех братлета, туряш една малка щанга иил голям ключ на ремъка на водната помпата, напискаш надолу и с 32мм. ключ както си пред ДВГ-то /волана на дясно рамо/ отвиваш към волана, като по стрелките на часовник, обратно на часовника затягаш.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
сваля се елементарно с ключ 32 и един ЧУК
залагаш ключа да стърчи нагоре и праскаш по часовниковата стрелка с чука

залагаш ключа да стърчи нагоре и праскаш по часовниковата стрелка с чука


- Hito
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d; GLK 320
От собствен опит знам вече ,че е хубаво да си се застопори с по ячка щанга......че такава отверка като на снимката я направих на салата.... 

- hugh
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 26.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 Компакт
Колеги имам един тъп въпрос
: моята 316 няма виско, ами е с ел перка(доколкото съм запознат). Така си беше като я взех.
Та въпросът ми е виското по-ефективно ли е от ел перката? От ровенето в форума знам че с виско перката постоянно се върти и в зависимост от температурата на ДВГ се засилва и намалява. Ел перката се включва само като се повиши температурата.

Та въпросът ми е виското по-ефективно ли е от ел перката? От ровенето в форума знам че с виско перката постоянно се върти и в зависимост от температурата на ДВГ се засилва и намалява. Ел перката се включва само като се повиши температурата.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
И после нова водна помпаStanchev написа:сваля се елементарно с ключ 32 и един ЧУК![]()
залагаш ключа да стърчи нагоре и праскаш по часовниковата стрелка с чука




- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
hugh написа:Колеги имам един тъп въпрос: моята 316 няма виско, ами е с ел перка(доколкото съм запознат). Така си беше като я взех.
Та въпросът ми е виското по-ефективно ли е от ел перката? От ровенето в форума знам че с виско перката постоянно се върти и в зависимост от температурата на ДВГ се засилва и намалява. Ел перката се включва само като се повиши температурата.
ел перката е достатъчна
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
vladiverm написа:И после нова водна помпаStanchev написа:сваля се елементарно с ключ 32 и един ЧУК![]()
залагаш ключа да стърчи нагоре и праскаш по часовниковата стрелка с чука![]()
![]()
![]()
колко пъти си го свалял по тоя начин и колко водни помпи си сменил



- Turbo Amet
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 18.06.2008
Другото интересно нещо е че създаваш момент около оста на помпата ,а не директен лом с вектор към сърцевината.Чукът е за разкост,която твоят така силен мускул НЯМА



39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани