M52 пoвдигачи?Дайте съвет!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
M52 пoвдигачи?Дайте съвет!
Май ми се обаждат повдигачите, не постоянно, но се чуват! До какво води това? Какво да правя, да си я карам ли така 

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
.
и аз съм съгласен с колегите. забелязал съм че повечето мотори М40 потракват но се случва и при други ... както казаха момчетата по горе .. караи колата и не се вслушваи много в тия клапани че пипнеш ли там трябва и валове и нови повдигачи и ...... доста парички ще вкараш
Последна промяна 6efovete на 22 Юни 2008, 0:07, променена общо 1 път
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Turbo Amet
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 18.06.2008
Аре да не требват нови валове а
Когато чуеш от семкаджийте в махалата ,че м50 или м52 е фърлило вал ела да ми се обадиш




- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
.
LiKMO написа:Я ме светни как ще констатираш кой повдигач си е заминал,че ми стана интересно?![]()
и аз това се чудех че някои по нагоре написа че нямало мотри М50 и М52 които съсипвали валове. Понятието основен ремонт поне на мен ми звучи като подмяна на доста неща. И затова се пошегувах че ще сменим само един повдигач. хахах А и какво да коментираме здравината на тия валове ... ако един мотор е на 14 години и е минал 400 000 реални километра наи малкото е логично да се подмени по нещо .. няма обида в това
- Turbo Amet
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 18.06.2008
Е да де ама като разберете ,че двата вала струват 1600 лв. и от логични ставате нелогични и тутакси решаваме ,че старите могат да карат още много
,щото ни чакат още 2 бона части за ремонта ,а пък ние с два вала чукнахме лимита.
Съвсем друг обаче е въпроса ,че тези валове имат перфектна изработка и мазане,което е гаранция ще могат да карат поне N-пъти по 400 000 км.,дори и с М10Д да ги караш.Това че бил си чувал ,че М40 матор фърля вал е вече съвсем друг проблем


Съвсем друг обаче е въпроса ,че тези валове имат перфектна изработка и мазане,което е гаранция ще могат да карат поне N-пъти по 400 000 км.,дори и с М10Д да ги караш.Това че бил си чувал ,че М40 матор фърля вал е вече съвсем друг проблем

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
да ама съм виждал преебани балове,при лагеруването..и оттам проблем с мазането 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ти виж дали не клопа ваноса, че често се бърка. Ако клопа след като си я вкарвал в обороти само най- вероятно е от него.
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
- boricha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
- Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе
само за инфо 83' е28 525 - 2,7 така като дизел карахме го 3 год така и като сменихме вала по4ти нямаше кобилици
)) и пак си вървеше ама с яко тракане и малко по малко мощ. ама отказ няма нечовешка кола е тва БМВ










15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани