нещо като скърцане или свирене в колелото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
нещо като скърцане или свирене в колелото
Колеги искам малко помощ. В лявото колело имам нещо като свирене или скърцане при движение. Звука наподобява този при спиране на автомобила, когато ти свирят накладките. Звука се появява често, но понякога го няма. Сменени са ми дисковете и накладките, но този звук го имаше и преди това. Дали може да е лагер или просто нещо опира някъде. Страшно ме дразни това, а майстора казва че няма нищо, просто ебаси майсторите. Ако е имал някой същият проблем моля да ми помогне. Благодаря Ви !!!
AQUILA1001
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Принципно дори и да си сменил дискове и накладки ако не си сервизирал спирачния апарат (поне почистване и раздвижване) водачите може да ти задържат. От това пък следва неравомерно износване на накладките и търкането им в диска.
Ако скърцането/стърженето спира когато натиснеш спирачката не е от задържал водач
За друга причина не мога да се сетя за момента и по това описание
Ако скърцането/стърженето спира когато натиснеш спирачката не е от задържал водач

За друга причина не мога да се сетя за момента и по това описание
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Принципно трябва да поразглобиш апарата да го почистиш и да му смениш гумичките и О пръстените. За тази цел със сигурност ще го пръскаш с нещо, поне ВД40.
Може да ти задържа от тия елементи с стрелкичките, едното ти е водача на апарата, а другото самото бутало. Принципно се прави бързо и лесно манипулацията, само ти трябват нерви и педантично чистене на сички боклуци, нагари и ръждички.

Може да ти задържа от тия елементи с стрелкичките, едното ти е водача на апарата, а другото самото бутало. Принципно се прави бързо и лесно манипулацията, само ти трябват нерви и педантично чистене на сички боклуци, нагари и ръждички.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани