Проблемче

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 18.06.2008

Проблемче

Мнение от KacanuH » 18 Юни 2008, 22:59

Здравейте, имам 318i '99 прави ми много странен проблем, след като загрее колата изгасва, и не иска да запали около 30 мин, по някога изгасва завърташ ключа и тя си пали, друг път след 5-6 завъртане. Водих я на диагностика казаха ми че евануално трябва след време да сменя дебитомера. Мислех да сменя дебитомера, но не ми се дават 300 лева без да съм сигурен дали ще помогне. Някой ако е имал подобен проблем ако може да даде съвет.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 20.01.2008
Пол: Мъж
Кара: Е61
Детайли за колата: 525ix

Мнение от klita » 18 Юни 2008, 23:37

Колега, има писано по темата за проверка на дебитомер. Маха се май буксата му и ако се оправи колата значи е от него.Това е по спомени де.По добре потърси с търсачката.Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: Мадрид,Испания

Мнение от didony » 19 Юни 2008, 2:25

Здравей колега,ето ти една тема по въпроса за дебитомера:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=65415
Мдааа.....който се е качил веднъж на BMW не слиза от него
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 18.06.2008

Мнение от KacanuH » 19 Юни 2008, 13:25

Благодаря колеги, в темите който прочетох има много информация но никой не се оплаква от подобен проблем. Започвам да се дразня от неяснотата и ми се струва ще се наложи да се сменя всичко наред.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 19 Юни 2008, 19:23

Според мен не е дебитомер :roll: иначе наистина може да го провериш като го откачиш от буксата и караш (така колата минава на авариен режим и настройките се задават директно от комп-а , не от дебитомера)
Това гаснене по-скоро ми прилича на някой датчик на вал :roll: на диагностика излиза ли неква грешка :?:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 18.06.2008

Мнение от KacanuH » 19 Юни 2008, 20:14

Kris смених датчицика на коляновият вал с оригинален, датчика на разпределителният го е сменил тоя от който си го купих но не знам какъв боклук е сложил. На диагностика не дава никакви грешки. Посъветваха ме да откача акумулатора за няколко часа, напраших го сега освен че часовника ми показва само --:-- друго не постигнах. Но след като го занулих не ми прави тоя проблем няколко дни. Един приятел ми каза да ида на диагностика когато не иска да запали, да ама как да го направя като нямам идея кога ще се преебе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 20 Юни 2008, 13:01

Странен проблем наистина. Отиди в оторизиран сервиз (дару,камор) . Тяхната комп-диагностика е доста по-добра от масовите универсални четци да видим какво ще покаже там. При откачане на акумулатора за повече от 15 мин. се рестартира и компа (не само часовника) и може докато пак даде грешка колата да си работи добре.
Ако се съмняваш в дебитомера (пробвай го по начина който и колегите написаха по-горе) и ако нямаш проблем направо го сменяй.
Но внимавай какъв ще купиш - най-добре БОШ, а не някой от италянски,испански,китайски и тем подобни универсални простотии , щото имах по едно време 4ри такива, с нито един от които колата не работеше добре.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 18.06.2008

Мнение от KacanuH » 23 Юни 2008, 20:36

Последните тестове показаха следното:
1. 300 километра не ми направи никакъв проблем:
Това се дължи според мен на разкачването на датчика на коляновия вал.
2. Разхода не се промени, за разлика от пъргавината на колата, което ме навежда на мисълта, че може всичките ми главоболия да се дължат на тоя боклук.
И така следните ми премеждия ме наведоха на мисълта да свържа глупавия датчик до като ми направи проблем и от там директно в (КАМОР, ДАРУ).

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 18.06.2008

Мнение от KacanuH » 23 Юли 2008, 0:13

Тигри реших проблема, тоя циганин преди мен бил сложил home made датчик на разпределителния вал. Смених датчика и дебитомера и BMW-то започна да работи като хората. Сега имам следния проблем:
Спуках гума и реших да я сменя, но превъртях шлиците на ключа на секретната гайка. Нямам никаква идея какво да направя. Дайде някаква идея, единствената смислена която ми дадоха тове беше да я кача на колесар и да я закарам в сервиз и да се опитат да заварят друг болт с който да се развие(малко се притеснявам за джантите). Ако някой от вас колеги има такъв ключ с 14 зъба (шлица) да дрънне един телефон преди да съм я закарал на заварчика. 0889594112- Деян

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 23 Юли 2008, 1:31

ползвал съм за болтове, не на джантите, но работи на
същия принцип. Пробива се една дупка с бургия, която
се върти наляво. След това се вкарва друг, по-малък болт,
който се завива в дупката(затяга се наляво, отвива се надясно).
Хващаш трисчотката/ключа и затягаш новия болт, който в
същото време отвива този на джантата.
Дано сте ме разбрали :confused:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 18.06.2008

Мнение от KacanuH » 23 Юли 2008, 8:06

хрумна ми това и на ме но.... болтовете на двантите са по-твърди от нормалните и одтелно ми трябва метчик за да направя резба. Което на паркинга пред нас е много сложно да стане, решението е колесар и в сервиза. Измислих го!.

П.С. Мерси Стояне за идеята но според мен няма да стаботи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Мнение от kiko™ » 23 Юли 2008, 10:11

Ако можеш поне бормашина да закараш до колата взимай една голяма бургия горе долу колкото главата на болта и го разпробий така че да изяде само главата, после вадиш джантата и остатъка от болта го развиваш и си готов ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 18.06.2008

Мнение от KacanuH » 23 Юли 2008, 10:15

Попаднах на следната тема, мисля да опитам вариантите там и след това да прибягвам до хамалските методи.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook